5.

100 12 72
                                    

Taehyung'dan

Jimin'i daha fazla görebilmek için sınıf değiştirmiştim hatta Hoseok olmasaydı beraber oturacaktık!

Aslında.. Jimin Hoseok'un yanından ayrılmak istememişti.

Sahi herkes beni severken neden o beni sevmiyordu? Ben mükemmel biriydim her konuda.

Ama sen Park Jimin.. Kimi seviyorsan ondan nefret etmeni sağlayacağım. Ve sen tamamen bana ait olacaksın.

Şuan tenefüsteydik ben hâlâ Jimin ve Hoseok'un arkasında oturuyordum.

Hoseok kafasını sıraya koymuş uyuyordu. Jimin'de kitap okuyordu. Cam kenarında oturmanın en büyük avantajı Jimin'i daha güzel görebilmemdi.

Jimin onu izlediğimi farketmiş olacak ki çatık kanlarıyla bana bakıyordu. Ben ise tam tersine ona gülümsüyordum.

"Lütfen bana bakmayı keser misin rahatsız oluyorum" dedi soğukça.

Sonra önüne döndü ve kitabını tekrar okumaya devam etti. Bu zamana kadar kimse bana böyle bir tepki vermemişti.

Ve bu tepki benim hiç hoşuma gitmedi. Ah Jimin güzel bebeğim cidden zoru oynamayı seviyorsun.

Jimin'in dediğini dikkate almadım ve tüm tenefüs Jimin'i izlemekle geçmişti.

Zilin çalmasıyla Jimin Hoseok'u dürtmeye başladı "Uykucu kalk artık derse gireceğiz" dedi sevimlice. Hoseok yavaşça kafasını sıradan kaldırdı.

Hiç kalkmasaydın da olurdu aslında. "Ders ne Chimmy" dedi uykulu sesiyle Jimin hafifçe gülümsedi Bu haline.

"Edebiyat, hadi kalk" dedi. Hoseok doğruldu ve kafasını Jimin'in omzuna koydu.

Şuan Hoseok denen piçin kafasını kesmek istiyorum. O omuz sadece bana ait olacak!

"Jimin eğer bana birşey olursa seni sevdiğimi ve tek arkadaşımın sen olduğunu umutma olur mu" dedi Hoseok kısık bir sesle.

Tabii iki dakika drama yapmasan olmaz değil mi? İlgi manyağı.

"Bu nereden çıktı seni manyak öyle şeyler deme ağlarım yoksa" dedi Jimin sinirli çıkan sesiyle.

Hoseok hafifçe kıkırdadı ve hoca sınıfa girdi.

Öğrencilere selam verdi ve derse başladı.

Derste tek yaptığım tek şey ya defteri karalamaktı ya da Jimin'e hayranca bakmak.

Jimin ve Hoseok pür dikkat dersi dinliyordu.

Hoseok'dan

Öğlen arasında girmiştik Jimin ile kantine inmiş ve tost yiyorduk. "Hoseok bugün neden öyle birşey dedin" diye sordu üzgünce.

"Hiç sadece söylemek istedim özel bir anlamı yok Chimmy olsaydı sana söylerdim biliyorsun" dedim gülümseyerek.

Bu aralar içimde kötü bir his vardı ama anlam veremiyordum. Nedenini bilmiyorum ama korkuyorum.

Ayrıca Taehyung'un Jimin'i sevdiğimi öğrendiğimden beri kalbim acıyordu.

Tam önümde Taehyung ve arkadaşları oturuyordu. Taehyung'a baktığımda o pür dikkat Jimin'e bakıyordu...

"Chimmy ben sınıfa gidiyorum" dedim gülümseyerek. Daha fazla Taehyung'u görmek istemiyorum.

"Pekii uyuyacaksın değil mi seni uykucu" dedi tebessüm edip

"Evet uyuyacağım Chimmy sen Jungkook ile takılırsın" dedim ve ayağa kalkıp sınıfa gittim.

Sınıfa girer girmez sırama ilerledim neredeyse sınıfta kimse yoktu bir iki kişi dışında.

"Yine mi uyuyorsun sen ya" dedi tanıdık olmayan bir ses. Kafamı kaldırdığında Taehyung'un arkadaşı Seokjin olduğunu gördüm.

"Ne zaman seni görsem uyuyorsun kalk bir hava falan al" dedi bana bıkkınca.

"Hava falan almak istemiyorum ben sadece uyumak istiyorum" dedim ve kafamı tekrar sıraya koydum.

"İnatçı keçi" dedi ondan sonra da gitti.

Artık dışarı çıkmak falan istemiyorum sadece.. Uyumak ve hiçbir şeyden haberdar olmak istemiyorum.

Bana iyi gelen üç şey vardır.

Birincisi müzik, ikincisi uyku ve üçüncüsü arkadaşlarım.

Tekrardan merhaba nasılsınız?

Umarım iyisinizdir mutlu olmanızı diliyorum.

Aslında Hoseok'u kendim gibi yansıtıyorum "Artık dışarı falan çıkmak istemiyorum sadece.. Uyumak ve hiçbir şeyden haberdar olmak istemiyorum" ve "Bana iyi gelen üç şey vardır. Birincisi müzik, ikincisi uyku ve üçüncüsü arkadaşlarım" bunlar beni anlatan cümleler.

Hayatım hiçbiri zaman pek iyi geçmedi ben pek normla bir ailede büyümedim benim ailemde her zaman kavga gürültü var kısaca kaos ortamı.

Ne zaman biri bağırsa kalbime bir hançer saplanmış gibi acıyor. Neden? Ailem yüzünden.

Bir ablam var Derya o şuan burada değil beş gün sonra gelecek ama!

Bir de Simay ablam var.. Ondan nefret ediyorum o da hiç şüphesiz benden nefret ediyordur. Bugün özürlü gibi bir iş yapmak için birsey demem bekliyorsun dedi bana yanii kısaca özürlü dedi :)

Bunu yazarken bile gözümden göz yaşlarım akıyor bana daha neler neler demişti..

Kendi öz ablam bana inşallah ölürüm dediğimde, inşallah demişti lan

Benim ölen bir tane ablam var Dilan nurlar içinde uyusun. Onun mezarındayken Simay ablamla annemin konuştuğunu duydum Simay anneme söyle dedi "Keşke o yangında Dilara da olsaydı da Dilan yerine Dilara ölseydi" demişti anneme işte orada benim kalbim parçalara bölündü onlarca parçaya değil milyonlarca parçaya bölündü.

Buraya kadar okuduysanız size minnettarım.

Sizden başka anlatacak kimsem yok anlatırsam da kavga çıkar.

Sizi seviyorum lütfen bunu bilin. Sizi her zaman sevecek biri olacak.

Bir dahaki bölümde görüşmek dileğiyle güzel meleklerimmmm 💗🌸💫

700 Kelime.

I Just Wanted You To Love MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin