Bölüm 1:Varlığın Benliği

10 5 2
                                    

(Varlığın Arkasındaki Güç)

- Sen ölüsün!
- Ne ???
- Artık Bitti!
- Hahahaha* sonunda... bitti, artık uyandın...

Sessizlik*

Gözlerimi zar zor açtım, etrafa bakınmak için başımı kaldırmaya çalıştım ama... olmuyordu? Ve karanlık yüzünden hiç birşey göremiyordum hareket edemiyordum, göremiyordum ve konuşamıyordum kafayı sıyırdığımı hissediyordum.

Bir süre sonra;
Ne kadar oldu bilmiyorum ama artık duyabiliyordum bir yerde su damlıyordu;
Pıt, pıt, pıt...*

Ah bu arada kim olduğumu merak ediyorsunuz muhtemelen bende bilmiyordum ve halada emin değilim. 

Şaşırdınız muhtemelen bu kayıtları ne zaman bulduğunuzu ve kim olduğunuzu bilmiyorum, ama gerçekten sıradışı şeyler öğreneciğinizden eminim, eh tabi önemsemiyor olabilirsiniz umrumda değil son dakikalarım ve yapmak istediğim şey bunları kaydetmek.

Kafanız epey karışmadan ben devam edeyim aslında bir cadı tarafından neredeyse 2.000 yıl içinde yapılmış bir bedenin sahibiyim, evet doğru duydunuz 2.000 yıl... ahhh emin olun neden beni yaptı bilmiyorum ama bir anda yapılmadım, vücudum sonradan fark ettiğim üzere biraz şaşırtıcı.

Neyse en baştaki anlattığım kısma geri dönelim su sesleri dışında hiç bir şey duyamıyordum başta ama sonra yankıları ayırt etmeye başladım o kadar az bir ses duyuluyorduki bulunduğum yer bir mağaraydı, evet bir mağara.
Git gide uzunlarımı hissetmeye başlamıştım, sonrasındaysa kızılımsı renklerle etrafı incelemeye başladım. Boynum hareket edebiliyordu artık yavaşça etrafa bakınıyordum, vücudumda kendi kendine düzelmeye başladı.

İçinde bulunduğum mağara oldukça geniş ve ürkütücüydü (!) her yerde insan ve neye ait olduğunu bilmediğim kemikler ve kuru kafalar vardı, bense tam ortada masa gibi birşeyin üzerindeyim siz ne diyordunuz bunlara... heh sunak sizin bağışlanmak yada birşeyler dilemek için kullandığınız kutsal yer ne kadar tuhaf bir görünüşü olduğunu anlatamam her yerinde oyuklar vardı kanların oralardan aktığını düşünürsek eğer, kesinlikle farklı dillerde yazıların olduğunu söyleyebilirim.

Bu mağaranın içinde bilincimi kazandım ve birkaç gün içinde vücudumu kontrol eder hâle geldim. Yürüyebiliyordum ama neden uyandığım, nerede olduğum ve en önemlisi kim olduğumu bilmiyordum sorularla başbaşa kalmış bir varlık.

Artık kendimden haberdar olmuştum ne yaşayan nede ölü birisiydim ben tüm varoluşa karşı inatla yaratılmıştım.
Ben varım...

Varlığın Arkasındaki GüçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin