Ah, şimdi düşününce, o imparatorluğun Prenses'inin yirmi yıl sonra nasıl bir düğün düzenlediğini ve Atlantlıların bile bu konuda nasıl heyecanlandığını hatırladım. Sanırım Prenses Obelia'nın gözbebeği falan olarak görülüyordu.
O Prenses sanırım benden bir yaş kadar küçüktü. Ama yirmi altı yaşında evlenmek, onun bir İmparatorluğun Prensesi olduğu düşünüldüğünde oldukça geç bir evlilikti.
Ahh.
Bunu her düşündüğümde kendime acımaya başlıyorum. Prenses'in İmparator olan babasından çok fazla sevgi aldığını duymuştum, bu yüzden evlenmek için ondan zar zor onay almayı başarmış. İmparatorun en büyük arzusunun, değerli kızını olabildiğince uzun süre yanında tutmak olduğunu duymuştum. Yirmi yaşıma kadar evlenemeyen ve o zamana kadar bakire kalmak zorunda kalan biri olan benimle kıyaslandığında çok farklı bir durum!
Ve görünüşe göre, Prenses evlendikten sonra da Obelia Sarayı'nda kalacak diye söylemler duymuştum. Müstakbel eşi, kraliyet ailesinin bir üyesi olacaktı ve ikisi sarayda birlikte yaşayacaktı. Ancak İmparator'un neden onların evlenmelerini bu kadar aşırı engellediği büyük bir muammaydı.
Hm. İmparator için konuda kızı olunca çok ciddi bir aptal olduğundan kesinlikle eminim.
İnsanların o Prenses'in tahta geçip geçmeyeceğini veya onun yerine geleneksel yöntemde olduğu müstakbel eşinin mi imparatorluğu yöneteceği hakkında, dedikodular yaptığını duydum. Ama büyü kullanan insanların ömrü genellikle uzundur, bu yüzden zamanı geldiğinde konuyu düşünmek konusunda anlaştılar.
Hmm, yirmi yıl sonra falan olur sanırım.
Bu yüzden Prenses'in şu anda ne kadar mutlu bir hayat yaşıyor olduğunu merak ediyorum. Ağzında altın kaşıkla doğduğu için eminim başkaları tarafından azarlanmıyor veya başkalarından korkarak yaşamıyordur. Muhtemelen tonlarca sevgi alıyor ve şu anda zengin bir hayat yaşıyordur.
Uff. Çok kıskandım... Bundan sonraki hayatımda ben de öyle bir Prenses olarak doğmak istiyorum.
***
Bu bölümü İngilizcesinden alarak çevirmek zorunda kaldım Korecesini hangi bölümde olduğunu bilmiyorum çünkü. Bundan dolayı çeviri aşırı kötü oldu. Hiç de memnun kalmadım yani.
Who Made Me A Princess serisine burada tamamen noktayı koymuş durumdayım efendim. Bu seriyi çevirmeye başladığımda liseliydim, şu an ise üniversiteliyim...
Baya ara verdim çeviri yaparken çünkü çok yorulduğum zamanlar oldu, sınavımın olduğu zamanlar oldu. Ama yine de beni bekleyen herkese teşekkür ederim.
Who Made Me A Princess benim ilk ve tek çevirdiğim seri olacak. Çevirmek istediğim başka seriler de var aslında ama şu anlık uzun bir süre uzanıp rahatlamak istiyorum.
Bu sefer görüşürüz yok ama kendinize dikkat edin var. Kendinize dikkat edin. Hepinizi çok seviyorum.
Elveda ( ̄▽ ̄)/
Yuna kaçar... ─=≡Σ((( つ><)つ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Söz: Düğün
Chick-LitAynı evrende geçen başka bir serinin sonundaki Who Made Me A Princess ile ilgili bir sahne.