İsim: Albert
Soyisim: Grünberg
Takma isim: Kullanmıyor.
Biyolojik yaş: 20-28 yaş arası.
Kronolojik yaş: Bilinmiyor.
Doğum Tarihi: ??/??/????
Ölüm Tarihi: ??/??/1883
Boy: 1.80
Kilo: ???
Köken: Alman
Cinsiyet: Erkek
Cinsel yönelim: Biseksüel
Yaşam durumu: Ölü
Tür: Hayalet
Ölüm Nedeni: En yakın arkadaşından daha yetenekli olduğu ve arkadaşının bestelerini çaldığı için arkadaşı onu kıskanıyor ve viskisine zehir koyuyor.
Aile
İsimsiz Anne (Ölü)
İsimsiz Baba (Ölü)
İsimsiz Kız kardeş (Ölü)
İsimsiz Abi (Ölü)Arkadaşlar/Düşmanlar
Frederik Kaiser (Ölü)
İlişkiler
İda Fischer (Eski nişanlı, Bilinmiyor)
Silah: Hançer
Söz: Kullanmıyor.
Öldürme Şekli: Gece geç saatlerde ıssız yerlerde çellosu ile hipnoz edici bir melodi çalarak kurbanlarını kendisine çeker ve kalplerine hançer saplar.
Görünüş:
-Kısa, geriye doğru taranmış platin sarısı saçlı ve koyu kahverengi gözlü. Soluk beyaz tenli.-Beyaz gömlek, bordo kumaş pantolon, siyah çizmeler giyiyor ve beyaz eldivenler takıyor.
Kişilik
-Sessiz
-İntikamcı
-Kinci
-Bencil
-CiddiYetenekler
-Çello çalmada çok iyidir. Özellikle hipnoz edici melodileri çalmakta başarılı.
-Hayalet olduğundan bir insana oranla daha hızlı hareket edebiliyor.
Diğer
-Dilsiz olmamasına rağmen öldükten sonra bir daha asla konuşmamıştır.
-Nişanlısı İda'yı ölümünden sonra her yerde aramıştır ama onu ne canlı ne de ölü olarak buldu. Bir süre sonra da umudunu kesip onu aramaktan vazgeçti.
-Yaşarken müzik yarışmalarına katılıp çello çalarak ödüller kazanıyordu. Operalarda da çalıyordu.
-Ailesini evlerinde çıkan bir yangında kaybetti. Yangın sırasında Albert nişanlısı ile dışarda olduğu için kurtulmuştur.
-Uçabiliyor ama yerden en fazla 15 cm yükselebiliyor.
-Kendisi takma isim kullanmamasına rağmen haberlerde ona "Dolchmörder" diyor.
-141 yıldır cinayet işliyor. Ne zaman huzura ereceğini kendisi de bilmiyor.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Aylardır taslakta duruyordu bu karakter. Hatta nerdeyse 1 yıldır. Artık tamamlayım dedim. Öyle ahım şahım bir OC değil ama gideri var bence.Eleştiriye açığım. Klişe, eksik, fazla ne varsa söyleyebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Oclerim
TerrorÜzerinde iyice araştırma yaparak yarattığım, özgün olup klişe olduğunu düşünmediğim Creepypasta karakterlerimin olduğu kitap. :]