Hayırlı Bir İş

432 26 42
                                    

  Konoha'da gün geçmiyordu ki olaysız bir gün yaşansın. Koca bir hafta boyunca üst üste gelen felaketler zinciri sırasıyla şu şekildeydi:

➥Uchiha aşiretinden İtachi'nin tarla, dönüm, miras anlaşmazlığından aşiretin içinden geçmesi.

➥Şehirdeki en büyük kumarhanede, şafak operasyonu sırasında şehrin belediye başkanı Senju Tsunade'nin de o ortamda basılması.

➥İnuzuka Kiba'nin tatlı mı tatlı köpeciği Akamaru'nun gözüne kestirdiği bir kasabın kesmek için beslediği büyük baş ve küçük baş hayvanları (öküzler, inekler, koçlar, keçiler) özgürlükleri için kışkırtması üzerine ayaklanan canım hayvanlarımızın kasap rönesansı başlatıp şehirdeki bütün kasapları 3 gün boyunca protesto etmeleri.

➥Ve son olarak şehrimizin, geçen ve ondan önceki sene kumdan kale yarışmalarının birinciliğini elinde tutan Gaara'sının bu sene ikinci olması sebebiyle şehrimizin güzel sahilinde herkese kıyameti yaşatması.

  Kitabımızın baş karakterliğini verdiğim Hinatacığım her zamanki gibi hem kuzeni Neji'yi rahatından etmek hem de velet kardeşi Hanabi'den kurtulmak için amcasının evine damlamıştı sabahın kör vaktinde. Neji'yi büyük israrlarla uykusundan etmiş ve Konoha'nın son zamanlarda fazla olaylı olduğunu, herkesin bir bok yediğini, sıranın onlara geldiğini hissettiğini, hafta biterken son darbeyi onların götünde patlatmasından tırstığını anlatmıştı.

  Neji bir yandan sidikli kuzenini dinlerken diğer yandan uykusunu açmaya çalışıyordu. En son Hinata'ya "Çarpıcam şimdi ağzına, açma şom ağzını." diyerekten kuzenini hiç takmadan kahvaltı masasına gitmişti. Hinata da hiç durur mu? Kuzenine sülük gibi yapıştı o da onunla birlikte ilerledi.

  Masaya geldiler ki Hinata bir de ne görsün. Babasıyla amcası abi kardeş oturmuş bunları bekliyorlar.

  Hinata yanlış bir şey olduğunu altıncı hissiyle kavramış, kuzeninin kulağına yaklaşıp sezgileriyle vardığı çıkarımlarını fısıldamıştı.

"Hafta biterken son darbeyi bize vuracak demiştim sana yarram."

"Gelin çocuklar, biz de sizi hayırlı bir iş için bekliyorduk."

  Neji yeni uyanmışlığa ne Hinata'yı ne de babişko beyiyle amcoş beyi çekemeyeceğinden kuzenini başından savmış hemen konuşsunlar da kahvaltıya geçsinler diye masadaki yerini alıvermişti. Neji onu hiç takmayınca göt gibi kalan Hinatamız da istemese de peder beyinin yanına geçip oturmuştu. Ortamda bir Hanabi eksikti. O da dün Hinata "Seni çöplükte bulduk biz ablacım, sen üveysin." dediği için aileye grev yapmakla meşguldü.

Hinata'nın peder söze girme fırsatını kardeşine vermişti ne diyeceğini seçemeyince. "Hadi başla Hizashim, canım kardeşim benim."

  "Sen büyük değil misin abiciğim, sen başlasana."

  "Başlatma abine girsene söze çiçeğim böceğim."

  "Sensin böcek tipini si- sevdiğim abim."

  Neji oflamış puflamış ve kimse konuyu açamayınca duruma el koymuştu. "Ee sikerler böyle işi amina koyim. Biriniz başlasın dağıttırmayın bana masayı." 

  "Kim öğretiyor sana bu lafları ambaş."

  "Sen öğretiyodun amca?"

  "SEN BEBİŞİME KÜFÜR MÜ ÖĞRETİYON OROSPU COCU."

  "Baba eşek kadar oldum. Ayrıca siz kardeşsi-"

  "BEN OROSPU COCUYSAM SEN DE AMİN EVLADISIN O ZAMAN."

  Masadaki atışmalardan iyice gerilen Hinata sonunda çığlığı basıp herkesi susturdu ardından söze girdi.

  "Ulan iyi ki zeka konusunda size çekmemişiz, mal beyinler sizi. Anlatın da zıkkımlanıp şu tımarhaneden kurtulalım be."

  Hiashi sonunda boğazını temizlemiş güzel bir balgam atıp konuya girmişti. "Canımız veledlerimiz, biliyonuz koskoca Hyuga Aşireti'nin reisi benim, bu ezik de anca kudursun." Sözünü bitirirken eliyle kardeşini gösterince Hizashi de şimdi yiycen sümsüğü der gibi abisine bakmıştı. "Neyse neyse ben yani Hyuga Aşireti'nin reisi Hyuga Hiashi bir de bu salak kardeşim Hizashi miydi neydi işte, bi karar verdik sizi everiyoruz, hadi hayırlı olsun."

  "Bak abim demicem seni bir gün bi dövecem götün başın yamulcak."

  "Düğünden sonra canım, düğünden sonra."

  Hinata ve Neji duyduklarını algıladıktan sonra birbirlerine bakmış, iğrenircesine sesler çıkarmış, Hinata zırlamaya başlamış ve son olarak Neji telefonunu alıp biricik sevgilisini yaşadığı şoka ortak etmişti.

1010😻😻

Neji:

LAN

LAN LAN

Tenten:

ne var hayvan herif???

Neji:


HANİ DEMİŞTİN YA BANA Bİ GÜN

ASKİM HALANIN KIZI VARSA

YOL VERCEM UĞRAŞAMAM

AŞİREK ÇOCUYLA DİUE

Tenten:

he evet

sen de yok

dedin

noldu teyzenin kızı mı çıktı

Neji:

ÖYLE OLSA DAHA İYİ AMK

HİNATAYA VERİYORLAR BENİ İYYYYY

Tenten:

ANASININ AMI AMK


Neji dehşete düşmüş bir halde Tenten'iyle yazışırken evin içinde bağır çağır Hinata'nın isyanları yankılanıyordu.

  "EBESİNİ SEVDİĞİMİN HAFTASI ASIL BOMBA BİZİM GÖTÜMÜZDE PATLADI EHÜ EHÜ EHÜ."

...


 

 

Aşiret Paket [Naruto Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin