♪FELİX♪
Hyunjin ile Minho el ele eve koşarken ben ise özleminden yanıp tutuşan dev gibi olan Jisung'u taşımaya çalışıyordum "hyung çok ağırsam inebilirim" hayır bebeğim saçmalama şaka yapıyorum kuş tüyü gibisin "hayır güzelim iyiyim ben diyip merdivenleri ikişer ikişer çıkmaya başladım tabii Jisung yükseklikten korktuğu için çığlık atmaya başlamıştı "bağırmasana oğlum sikiyorum sanıcaklar" "lix kucağına al nolur çok korkunç" gülerek sırtımdan indirip kucağıma aldım en sonunda kapıyı ulaşınca jisung kucağımdan atladı bende yere yığıldım "abart be hyung o kadarda ağır değilim bir kere" gülerek Minho sayesinde ayağa kalktım "tabi tabi öyledir" "hyung yaa" bunu dediği gibi beni kovalamaya başladı bende koşarak içeri girdim "Jisung dur ölcem ya" derin derin nefesler alarak konuşmaya çalışıyordum "iyi be" diyerek kendini koltuğa attı ve Minho'yu kucağına çekti ona ters ters bakarak bende koltuğa oturdum Hyunjin kendisi gelip hemen kucağıma oturdu "lixx canım acıyor benim" dolan gözlerine baktım tabii Minho'da bize imalı gözlerle bakıyordu "siz.." "öhm şey gel Hyunjin sana ağrı kesici bulalım kafasını sallayarak kucağımdan aşağı indi elinden tutarak onu nazikçe kaldırdım ve odasına götürdüm yavaşça yatağa oturttuktan sonra lavoboya gidip ağrı kesici aldım Hyunjin'in yanına gittim çalışma masasının üzerinden bir bardak su aldım ilk önce hapı sonra suyu içirdim "lix biz neyiz artık?" cevabı öperek vermek için tam yakınlaşmıştımki bir düşme sesi geldi "DUR Bİ BE DÜŞÜCEM GÖREMİYORUM" "Minho sessiz ol duyacaklar-" "ahhhh" "gerizekalı ben dedim ama" "ananı ya götüm gitti" "kalk Minho kalk rezil olduk yakalandık işte" şok içinde bir yerde duran bedene birde ayakta onu azarlayan bedene baktım"ne işiniz var burada abi?" "ııı sizden ses gelmeyince bizde bi bakalım dedik kötü mü yapmışız" "sizi şuan burada sikmemi istemiyorsanız defolun" "çok kalmıştık zaten hadi bayy" diyerek Minho'yu çekiştirdi Jisung "tamda öpücektin ya off" sırıtarak Hyunjin'i yatağa attım ve dudağına yapıştım sanki bu anı bekliyormuş gibi hemen karşılık verdi ikimizinde telefonundan bildirim sesi gelince ayrılmak zorunda kaldık bir kez daha miniğimin dudağına buse kondurdum komidinden telefonları alıp birini Hyunjin'e attım.
Changbin "stray kiss" grubunu kurdu
chan
buda neyin nesi simdichangbin
toplu grup kurdum hyunggsen
oha bu niye bizim aklimiza gelmedifelix
salagiz biz ondan askimminho
AY DURUN BİZ JİSUNGLA NE GORDUK TAHMİN EDEMEZSİNİZfelix
minho kapa cenenijeongin
ne gordunuz ne gordunuz 🤭jisung
hyunjinle felix..*HYUNJİN*
Hemen salona koşup Jisung'un elinden telefonu çektim
"hyung sakın söyleme lütfen"
"utanıyor musun bakim sen?"
Felix hemen gelip beni kucağına çekti
"darmayın sevgilimi o isterse söyleriz ona göre"
"aman aman sevgilisinide korurmuş agucukbugucuk"
Felix Minho'ya öyle bir bakmıştı ki Minho hemen ağzına gizli bir fermuar çekip önüne döndü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Litost//HyunLix
Romanceİkimizden birisi ölücek Hwang." Yapma Felix yalvarırım yapma.."