Wstałam o 9:00.Ubrłam się w pierwszy lepszy dres. Gdy wyszłam z pokoju zobaczyłam jak Bartek i Fausti się całują. Spojżałam na nich z wzrokiem zażenowania.
Z swojego pokoju wyszedł Patryk.
-O hejka Młoda.-Powiedział mój najlepszy przyjaciel przytulając mnie na przywitanie.
-Hejka Patryk!-Powiedziałam ale on zobaczył Bartka z Fausti.-Trudno do pokoju wejść?- Powiedział ciągnąć mnie na dół. Oni tylko spojżeli na nas z wzrokiem obrzydzenia.
Dzisiaj nie mieliśmy nagrywek.
-Mam coś co ci się przyda!- Powiedział Patryk ciągnąć mnie na dwór.Weszliśmy do jego Auta.-Zamknij oczy i nie podglądaj!- Powiedział
-Dobra dobra!-Powiedziałam zasniając sobie oczy.-Dobra dojechaliśmy!-Gdy otworzyłam oczy zobaczyłam piękną polane z jeziorkiem.
-Jejku ale tu pięknie!-Krzykłam przytulając Patryka.
SKIP TIME 3Godziny
Gdy już mieliśmy się zbierać Patryk powiedział.
-Ej Ania bo ja chyba zaczynam coś do Ciebie...CZUĆ!!- Powiedział wykrzykując ostatnie słowo.
-Patryś spokojnie...-Tak naprawdę też coś do niego czułam.
-Czy to oznacza że też coś do mnie czujesz?- Powiedział patrząc na mnie tymi swoimi oczkami...
-Tak Patryś to właśnie oznacza!-Powiedziałam całując Blondyna.Czy to oznacza że Patryk to MÓJ CHŁOPAK!SKIP TIME powrót do domu
Gdy wróciliśmy do domu wszyscy siedzieli na kanapie.
Podeszliśmy do wszystkich.
-Ja i Patryk jesteśmy razem.-Wszyscy oprócz Bartka K i Fausti zaczęli podchodzić i nam gratulowac itp.Czieszyłam się że jestem z Patrykiem bo przy nim byłam naprawdę szczęśliwa.
Oczywiście nie obyło się bez alkoholu
Gdy Wszyscy już wypili Patryk podszedł do mnie i powiedział.
-Chodźmy na chwilę do pokoju.-Powiedział ciągnąć mnie za ręce.Gdy weszliśmy do pokoju Patryk zaczął mnie całować.Co odwzajemniłam
18+
Później Patryk i ją się ubraliśmy.Patryk stwierdził że zajdzie jeszcze na dół ja jednak stwierdziłam że pójdę już spać.Pożegnaliśmy się i poszłam do swojego pokoju.
Nawet nie wiem kiedy zasnęłam
-------- KONIEC ROŹDZIAŁU 10 -----------
Koniec trochę dużo się wydarzyło
Baj baj kochani❤❤❤❤