3 I jak?

363 12 9
                                    

Wstałam mniej więcej o 8:35.Ubrałam się w Biały top na ramiączkach i długą różową spódnicę. Pomalowałam się. Gdy zeszłam na dół .Zjadłam tosty z serem.

Po chwili przyszedł Bartek (Świeży) i powiedział że dzisiaj impreza na Halloween więc musimy jechać na zakupy. Po zakupach przygotowaliśmy całą imprezę wyszykowaliśmy się.


Ja przebrałam się za gnnijącą pannę młodą ,Hania za Szkieleta tak jak świeży Patryk za zombie Detektywa Wika za Zombie A Bartek Za strasznego Shreka.Dobrze się bawiliśmy.

Ja nie piłam Alkocholu bo ja nie pije.Po chwili Poszedł do mnie pijany Bartek (Kubicki) i zaciągnął mnie do pokoju gdy nikt nie patrzył.W jego pokoju zaczęliśmy się całować.

Scena 18+ ( Nie będę tego pisać ale jak chcecie żebym zaczęła to piszcie w kom)

Później się Bartek się ubrał i zszedł na dół.Ja natomiast już stwierdziłam że pójdę już spać.

Gdy się myłam podszedł do mnie Bartek K. I zapytał
-I jak się podobało?
-Nie wiedziałam co powiedzieć więc powiedziałam
-Pewnie że tak!Ale idę już spać
-Po chwili stwierdziłam że obejrzę Netflixa.Nawet nie wiem kiedy zasnełam.

Gdy wstałam to się ubrałam w dres z genzie.store. Zeszłam na dół to spotkałam tylko Wikę biała ją głowa.
-Zrobić ci Herbaty?-Zapytałam
- Nie dzięki.-W takim razie zrobiłam tylko sobie.

Nagrywaliśmy odcinek z tabliczkami
Było pytanie
-Kogo najbardziej z Genzie lubisz?
-Ja dałam Fausti i Bartka K.

Fausti dała Mnie, A Bartek też mnie gdy to zobaczyłam miło mi się zrobiło.
Po nagraniu odcinka było 22:00.

Przebrałam się w piżame i poszłam spać.

-----------Koniec 3 roździału----------------

Mam nadzieję że się podoba.Miłej Nocy.

Piszcie w kom propozycję na nowy
Roździał. Pa pa

,,Piękna para" Patryk & Ania FugińskaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz