0.1

150 7 1
                                    

Selamm!
yazdığım ilk kitap biraz acemiyim,
lafı uzatmakta istemiyorum hemen bölüme geçelim.✨

Keyifli okumalar yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınn<3

Gözlerimi yavaşça açtım hala dün gece içtiğim alkollerin etkisini üzerimden atamamıştım,etrafa dikkatlice baktığımda odamda olmadığımı farkettim.

Hassiktir! üstümde sadece iç çamaşırlarım vardı hızlıca dolaplara yöneldim fakat hiç kıyafet yoktu salak kafam, yatağa oturdum ve hemen telefonumu elime aldım.

Annemden 16 cevapsız çağrı
Abimden ise 9 cevapsız çağrı vardı
Babam aramamıştı bile buruk bir gülümseme belirdi yüzümde whatsapp'a girdim.

sadece tanımadığım numaradan mesajlar vardı takmadan telefonumu kapadım ve ne yapacağımı düşünmeye başladım kıyafetlerim yoktu şuan odadan çıkmam gerekiyordu ama çıkamıyordum tahminimce oteldeydim.

Kafamı biraz zorlayınca hatırlamaya başladım.

"Erva tamam kızım yeter çok içtin
biz bile bu kadar içmedik bak dokunacak"

"meert sen sus sen konuşmayacaksın a bak sus sen beni dinlemedin"

pınar: biz bi tuvalete gidelim
Kolumu çekiştirerek beni de peşinden getirmişti.

pınar makyajını tazelerken bende tuvaletten çıktım farketmemişti,
kumral uzun boylu üstünde beyaz salaş bir gömlek ve altındada siyah pantolon olan çocuğa baktım ve farkettimki onun gözleri zaten benim üzerimdeydi.

Biraz eğlenmekten zarar gelmezdi dimi?

yürümeye devam ettim hafif sendeliyormuş gibi yaptım ve elleri belimdeydi,
Yürüyemiyorsun gibi görünüyor istersen evine bırakalım diyerek sırıttığını gördüm o sırıtışı nerde görsem tanırdım zaten şu aralar kafam çok dağınıktı ve uzun zamandır cinsel ilişkiye girmemiştim ne kadar sabah pişman olacak olsamda dünyaya bir kere geliyorduk.

"olur" dedim kocaman sırıtarak elini belimden çekmemişti yürümeye devam ettik - arabasına bindim
Sonra kafama vurdum düşündüm fakat bende sonrası yoktu çok bile hatırlamıştım.

Kapı sesi geldi sanırım yemek servisiydi diye düşündüm fakat bu halimle de kapıyı açamazdım o yüzden "Giir" dedim ve koşarak banyoya girdim.

Anladığım kadarı ile odaya giren kişi garson falan değildi.

Vee son aklımda çok daha farklı şeyler vardı nasıl böyle birşey çıktı ortaya bilmiyorum

Baş karakter kızımızı yani Ervayı saf ama zeki olarak düşünüyordum ama sanırım Ervaya biraz da libido kattım yanlışlıkla

Erva hakkındaki düşüncelerinizi buraya alayım 🖇

YB için fazla bekletmiycem merak etmeyinn<333

KÜTÜPHANEDE FISILDA (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin