3 erkek birden üstüme doğru geliyordu alara ise kahkaha atıyordu.
"Çekirdek çitleyerek izleyeceğim ervayı sikişinizi"
Yanaklarım kıpkırmızı olmuştu çünkü heryerde kamera vardı.
Elimi ve ayağımı çözdüler ama deponun demir kapısınıda kitlemişlerdi kurtulmam imkansızdı bağırmamam için ağzıma 18 kat bant yapıştırılmıştı beni ayağa kaldırdılar ve yine 3ü birden kıyafetlerimi çıkarıyorlardı biri beyaz lacosumu yalayarak çıkardı diğeri eteğimi çekiştirerek fırlatmıştı sütyenimi de diğeri göğüslerimi yalayıp sıktıktan sonra çıkarmıştı göğüslerimle 3ü birden ilgileniyordu biri beni üstüne oturturmuştu onun üstünde zıplarken diğeri sallanan göğüslerimi öpüyordu boxerini indirip penisini göğüslerimin arasına koyduktan sonra sakso çekmemi istemişti ve sakso çekiyordum diğeri ise vajinamı okşuyordu kilotumun üstünden istemeye istemeye de olsa ıslanmıştım ve zevke gelmiştim ağzımdaki bantları tek tek çıkardım ve inlemek istiyorum sikin beni amınıza koyayım dedim beni altımdaki kucağından kaldırdı penisini amcığıma soktu diğeri penisini ağzıma sokarken öbürüde parmağını yalayıp penisine sürüyor ve yaş penisinide karnıma sürtüyordu.Alaranın arkadaşlarından biri sıcak su buz takma penis lolipop ve kelepçe getirmişti.
" Eveet beyler eğlence daha yeni başlıyor dimi ama "
biri elimi kelepçeledi aaaahhhmm!
Diğeri lolipopu amcığıma sokup sokup çıkarıyor sonrada yalıyordu diğeri ise sıcak suyu göğüslerime döküp ben inlerken yalıyordu aaahhhıığğhmm
Daha hızlı oluun!
göğüslerime ilgilenen takma penisi amcığıma soktu yaladı sonra da kendi penisini sonuna kadar soktu AAAHHĞMM!
diğeri diliyle dudaklarımı yalarken diğeride penisini gözlerimde yüzümde falan gezdiriyordu sonra vajinamdan çekildi ve buz ları aldı vajinama koydu ellerimde kelepçeliydi 3üde geri çekildi ."Zor durumda kalman gerekiyordu bakalım kendini nasıl rahatlatacaksın"
Demişti içlerinden biri. Diğer ikisi kahkaha
Atarken ben konuşmaya girmiştim amcığım arka deliğim memem götüm ağzım her yerim sizin amınıza koyayım NEDEN DURUYORSUNUZ demiştim
Ama nafile çıkmışlardı depodanZaten 2saat sonrada beni çıkarmışlardı
Tecavüz gibiydi ilk başta ama hoşuma gitmişti ve daha fazlasını istemiştim alarada mutlu olduğum için kudurmuştu ağlamamı bekliyordu sanırım.Kendimi bir yandanda utkuya ihanet etmişim gibi hissediyorum ama sonuçta ben oğlanlara gidipde sikin beni dememiştim bu durum da hiçbir sorun olmazdı hem utku nerden bilecektiki?
Yarın ona güzel bir fotoğraf atardım gönlünü alırdım nede olsa .
ARKADASLAR BEN NE YAPTIMM
NE YAZIYORUM BEN AMK 👀
çok farklı yerlere gidiyor kitap gerçekten anlam veremiyorum neyse bu kitap bitince yazacağım kurguda başrol kızı orospu yapmıycam çünkü erva baya orospu oldu wşiaösnfıeös .Yıldızların içini dolduralım
Satır arası yorumlar da istiyorumm💙💎✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜTÜPHANEDE FISILDA (+18)
ChickLit0543*** : Hala mı aklındayım güzelim? 0543*** : Aklını başından almışım anlaşılan 0543*** : belki tekrar fısıldarım sana hiç sevmediğin kütüphaneye bana olan merakından hergün gelmeye devam etmelisin evet ;)