Aku menghembas pintu lalu duduk di bucu katil.tetiba pintu terbuka muncul Dylan yang kelihatan musam.Dia menutup pintu.Aku bangun.
Aku=apa kau nak?aku taknaklah duduk bilik kau.
Tak disangka Dylan hanya duduk di katil merenung ke mata aku.
Dylan=kalau kau taknak aku duduk kat sini.
Dylan baring mengeluarkan phone entah apanya yang diperiksa.Aku duduk di bucu katil merenung ke dinding.Tetiba ada tangan yang menaring pinggangku sampai aku terbaring.Dylan dia menindih aku lalu diusap muka aku.
Dylan=sebenarnya aku tak puas lagi lah dengan kau.Kenapa kau kena cute sangat eh.(dia menyelak nyelak rambutku)
Aku hanya diam memandang matanya kemudian knook knook knook ketukan lalu pintu terbuka rupanya Dylan pun tak ingat nak kunci pintu.Rupanya tu mak aku.Aku menendang Dylan memaling ke arah mak aku.
Aku=mak,mak nak apa?
Qistina=saja,takut takut lex lari naik bas je.Ha Dylan papa kamu tadi pesan suruh bawa Alex ronda ronda tau esok.Papa kamu penat terus ke bilik.
Dylan=ohh baik cik.Mak aku menutup pintu.HUHH.Hembusan lega dari aku.Aku memaling ke Dylan pula dia sedang menggosok kakinya kerana terkena dinding semasa aku tertendang dia tadi(sebenarnya bukan ter).Aku duduk mendekat dengan kaki dia.Mencari tempat yang dia gosok.Ek eleh sikit je pun dah macam accident dengan lori dah aku nampak.Aku urut urut sedikit nampak Dylan yang sedikit memaling ke arah aku.Aku dengan segaja menekan tempat sakit itu.Dia melarikan kakinya dari aku.
Aku=Lain kali biar ada time.
Marah aku lalu bangun ke meja melukis.Hobi ku memang melukis kalau tak lukis muka orang lukis batang orabg punboleh hehehe.Setelah dekat pukul 2 pagi,sekejap belek telifon sekejap melukis sekejap menulis aku pun mula menguap melihat kebelakang Dylan yang sedang tidur lena kaki terbuka tangan terbuka.Mata terpancar ke batang Dylan.Dia tengah morning wooddd.mimpi apa tah tu.Aku dengan nakal datang mendekat lalu duduk di tepi Dylan.Aku membuka perlahan seluar pendek dan spender Dylan hush keluar batang sekitar 8 cm di muka aku.Aku menyentuhnya perlahan kemudian berpaling ke atas melihat Dylan adakah dia sudah bangun.Tetapi dia masih tidur.Aku pun menjilat kepala batangny lalu meihat ke atas lagi dia masih tidur.Aku membuka seluar aku menjilat kote Dylan sambil coli.Rasa batang dia sedappppp nak mampos.Aku memasuk dan keluarkan batangnya dari mulut aku dengan perlahan sambil aku coli.Batang Dylan aku jolokkan ke dalam mulutku membuat aku sedikit ingin muntah.Dekat beberapa saat Dylan keluar kan air mazi.Aku hanya menelannya enak.Aku mempercepatkan hisapan aku kerana gatal di konekku membuatnya.Crottt keluar air mani Dylan dan aku.Aku sebenarnya ingin meludahnya tetapi untuk menghilangkan bukti aku hanya menelannya manakala air maniku habis di tekak dan dada bajuku comot.Aku yang sangat ngantuk memustuskan untuk hanya tidur.Ngantuk weyhh memang takleh bukak mata.Aku memaling ke arah berlawanan Dylan menutup mata.Kemudian aku dapat merasakn badan Dylan yang sedang memelukku.Tangannya di pinggangku dan aku dapat merasakn batangnya di konekku.Ngantuk sangat sampai lupa nak pakaikan balik seluar haduih.Rupanya Dylan tak tidur pun masatu.Aku yang tidak kisah hanya tidur dipeluk Dylan.
*KEESOKAN HARINYA*
Dylan=Alexxxx bangunnnnnn!!!!
Aku=ha?kenapa?nak pergi mana(aku mamai)
Dylan=kan mak kau suruh aku bawak kau pergi ronda ronda semalam.Sekarang dah pukul 11 pagi dah.
Aku=hmm(aku kembali tidur seperti tiada apa jadi)
Dylan=nak aku dukung ke?
Aku=ehh taknak taknak(aku terus bangun ambil tuala dan ingin masuk ke tandas)
Dylan=Alexx tunggu(dia mencapai tanganku)
Aku=kenapa pulak,aku nak mandilah
Dylan=bilik aku takdek air jadi aku nak pinjam tandas kau lah pleaseeeee(memang obvius lah tuala duduk kat bahu dengan berus gigi and lain lain lagi dia bawak)
Aku=ohh okok.Kenapa tak guna je tadi.(Aku masuk tandas dan menutup pintu separuh kemudian ditahan Dylan)
Dylan=aku nak mandi ngan kau
Aku=hah?(whatt kau ingat kau suami aku ke nak mandi sama sama pulak.)
Dylan=aku nak mandi dengan kau
Aku=takleh
Dylan=kenapa pulak
Aku=tunggu jelah lepas aku mandi(aku cuba menutup pintu tetapi masih lagi ditahan)
Dylan=bolehlahhh
Aku=hmm
YOU ARE READING
Abang Tiri atau boyfriend?🔞🔞-COMPLETED-
Romancekisah tentang Alex yang baru pindah ke rumah baru atau rumah ayah tirinya yang dia tidak tahu Alex mempunyai abang tiri yang GAYYY!!! Nak tahu lebih lanjut? silakan baca Btw no minor