Setelah beberapa pusingan semua orang kelihatan lelah dan Dylan kelihatan musam dari tadi walaupun dia terpilih untuk masuk ke closet,dia terlihat keluar seperti tidak berbuat apa apa.Aku pun lelah hampir 4 orang perempuan aku buat uhuk.Sekang turn Dylan.Dylan memutar botol itu.2kali pusingan pertama tadi dia tak dapat aku sooo macamtulah.Botol pusing pusing.Botol berhenti tepat kearah aku.Dylan kelihatan sedikit ceria.Kami pun seperti biasa bangun dan masuk ke closet.Masuk itu kami hanya memaling sesama sendiri.Dekat beberapa saat Dylan dnegan cepat mencium mulutku sambil memegang mukaku.Aku hanya memeluk pinggangnya.Aku dpaat rasa batangnya naik sama juga dengan aku.Dylan sambil mencium aku dia menbuka seluar aku.Dia menyentuh batang stimku yang bercondom penuh air mani.Dia dengan tetiba menjauhkan mukanya.Aku tahu kenapa sebabnya.
Aku=aku ada buat dengan orang lain jugak tadi.Kenapa tak boleh?
Dylan=boleh je cuma
Aku=cemburu ke?(aku menyekat kata kata dia sambil senyum.)Aku pun mula menjatuhkan seluarnya juga.Keluar raksasa sebesar 8cm.Dylan pun memakai condom.Tangan Dylan yang berada di punggungku seperti ingin mengangkatku aku pun melompat peha aku memeluk pinggang dengan tanganku juga bergantung di tekak Dylan.Dylan memasukkan perlahan koneknya kedalm lubangku.Perlahan perlahan masuk habis koneknya kedalam lubangku.Dia menghayun perlahan.Kedepan dan kebelakang.Kami mendesah perlahan takut ornag dengar.Dylan mula melajukan pergerakannya.Peha Dylan dan punggung aku bertembung membuat suara yang agak kuat.
Aku=perlahankan sikit(aku berbisik)
Dia hanya diam teruskan perbuatannya itu.Masuk keluar sederhana laju jadi sedikit tak feel.Setelah beberapa saat menghayun Dylan melajukan lagi pergerakannya bermakna dia nak keluarlan air mani.Tup batang Dylan yang panjang terkena di hujung dalam lubangku membuat aku sangat sedap.Pertama kali jadi.Suara tepukan antara peha dan punggung kuat.Kami tak kisah.Saat saat nak keluar air mani memang tak boleh bincang apa apa dah.Crott Crott keluar air mani Dylan.Dia memperlahankan pergerakannya.Crott Crott air mani aku pula keluar didalam Condom.Berlimpah habis konek aku.Dia menjatuhkan aku.Mukanya masih musam.Aku pun memeluknya.Muka aku bertempek di dadanya sambil konek kami yang mengecil bersentuh.
Aku=kenapa?marah ke?sorrylah..
Dylan=tak pun
Aku=yeke....lepastu kenapa muka masam macam asam jeni.(aku menjauhkan muka dari dadanya)
Dylan=aku ingat kau taknak buat dengan sapa sapa tapi
Aku=lahh....kenapa kau bagi aku condom in the first place kalau kau taknak aku buat(suara manjahh)
Dylan=aku nak test kesetiaan kau.Yang masatu pun aku tahulah apa kau buat dengan Haiqal.(aku menjauhkan diri dari Dylan)
Aku=kau ingat aku boyfriend kau ke?percayalah orang gay tak disokong oleh masyarakat and pasla Haiqal...Macammana kau tahu?
Dylan=masa kau lalu depan kelas aku...mAku nampak Haiqal lalu kat kelas aku jugak dengan muka macam baru mandi.(wait bila masa Si Haiqal ni lalu aku tak perasan pun.Dylan memakai seluarnya macam nak koyakkan je seluar tu sama juga dengan aku)
Aku=ok tu memang salah aku,tapi apa nak disebabkan dengan kau pulak?Even kau pun ada banyak scandal.
Dylan=Kalau kau check buku aku sekali lagi siap kau.
Aku=at least aku bukan orang stim 24 jam and kesimpulannya aku bukan boyfriend kau.Aku buat dengan kau nak sedapkan diri je.
Dylan=ok,kita putus
Aku=putus kenapa aku bukan bf kau even berapa kali aku cakap kau memang susah nak dnegarlah.(aku nampak air mata Dylan turun sedikit demi sedikit)Pintu dibuka.Dylan mengelap air matanya dengan pantas.Kami pun keluar duduk di tempat kami.Setelah habis permainan kami dijemput untuk bermabuk mabukkan.Rumah si Zafran ni memang kosong sebab mak dengan ayah dia pergi over sea 2 minggu tak balik.Aku lihat Dylan keluar dari rumah terus balik tak tunggu aku.Aku sekali lagi menjeling.Aku dan Ryan minum sejenis minuman arak bersama.
Ryan=apa kau buat kat closet tadi dengan Dylan.Sekejap dengar orang menjerit sekejap dengar ada tepuk tepuk.
Aku=takdek apalah(jawab aku dengan sedikit mabuk)Setelah beberapa minit
Ryan=Alex kau mabuk ni,jom aku bwak kau balik rumah
Aku=hah huh kau sapa?
Ryan=aku Ryanlah
Aku=jangan kacau aku,nanti Dylan marah
Ryan=apa kau cakap ni Dylan dah balik lah,kau mabuk sangat dah ni.Nak tunjuk direction macammana,uhm macammana kalau kau tidur kat sini?esok tak payah sekolah?(aku dari tadi mata seperti takleh bukak memandang salah 1 gambar yang terdapat di dinding.)Jomlah.Ryan memegang tangan aku untuk berjalan masuk ke bilik.Banyaklah jugak bilik kat sini and rumah ni 2 tingkat.Aku berjalan sekejap jatuh duduk.Ryan memaling ke arah aku lalu dia mengangkat aku.Dia mengangkt aku dengan tangannya di belakang aku dan di belakang kaki aku.Dia berjalan menuju ke bilik.Dia pun jalan kesana sini mabuk sikit.Sampai di bilik dia menjatuhkan aku.Ryan tengok aku dari atas perlahan sampailah ke bawah.Dia mundar mandir berfikir aku pun tak tahu dia kenapa.Setelah beberapa saat,dia pun keluwr dari bilik tetapi dia tak tutup pintu.Aku dapat mendengar perbualannya dengan Zafran.
Ryan=Zafran,aku dan Alex tidur disini tau untuk 1 malam.(Ryan mengacau Zafran yang sedang bercium dengan perempuan)
Zafran memaling dan membuat arahan tangan seperti suruh pergilah.Ryan tahu apa maksudnya dia masuk ke bilik.Dia menguncinya.Aku yang mabuk memaling sedikit perbuatan Ryan.Ryan pun berjalan databg ke aku sambil membuka bajunya.Dia di hadapanku membuka seluar aku.Aku tak boleh buat apa apa sebab mabuk kan.Batangku tidak stim keluar dari boxerku.Ryan juga membuka seluarnya keluar batang Ryan yang kelihatan masih lagi tidak bercondom.Dia merangkak jalan menindihku.Aku dpat rasa batangnya diheret di badanku.Aku pun stim.Muka Ryan sangat dekat dengan mukaku.Hidung kami bersentuhan.Aku serabut menolak Ryan membuat muka kami jauh sedikit.
Aku=janganlahh,nanti Dylan marahh
Ryan kemudiannya mencium aku tapi aku tak menghayati pun macam dia sorang je gerakkan mulut.Setelah beberapa saat dicium Ryan duduk di celah kaki aku dan kaki dia mengepit bdanku..Dia mendekatkan batangnya dengan batangku.Dia kenudiannya menggenggam batang kami berdua lalu menaik turunkan tangannya.Aku macam tidur tak bergerak.Hanya Ryan mendesah ahh ahh.Dekat 2 minit bermain,Crott Crott keluar air mani Ryan.Dia lihat air mani aku tidak keluar lagi.Dia terus melanjutkan lagi pergerakannnya sampailah Crott Crott keluar air mani aku berdasdas.Habis badan Ryan penuh air mani aku dan dia.Ryan kemudiannya menjatuhkan dirinya menindih aku memasukkan tangannya di belakangku.(peluklah kalau istilah).
Ryan=kau ni kenapa kena comel sangat.Aku tak tahulah kenapa kau tak suka aku and suka si Dylan tu.Jadi gay ni memang susah eh.
Batang aku dan dia sedikit bersentuhan.Muka dia di dadaku jadi tak berapa sentuh.Setelah beberpa saat berdrama,Dia bangun di hujung katil.Dia menarik kakiku dan mengangkat kaki aku membuat punngung aku dan koneknya bertembung.Dia memegang kaki aku dengan tak bercondom cuba memasukkan dalam punggungku perlahan.Dah masuk penuh tu dia paling ke atas nikmat.Baru dia tahu nikmat macammana buat dengan lelaki.Dia menghayun kedepan dan kebelakang.Setelah beberapa saat dia sadar apa yang dia buat.Dia menjauhkan badannya.Lubangku keluarkan air sedikit.Ryan mencari benda di seluarnya.Dia keluarkan condom.Dia memakai condom dan ke posisi tadi.Dia memasukkan perlahan koneknya sekali lagi dan menghayun laju.Katil bergegar lajunya.Dia mendesah kuat aku pula mendesah perlahan.Dia melajukan lagi pergerakannya.Ahh ahhh Crott Crott keluar air mani Ryan.Ryan menghenbus nafasnya lega.Dia mengangkat bdanku dengan tanggannya di punggung aku.Koneknya masih tak dikeluarkan.Aku bangun sedikit menjatuhkan kepalaku di bahunya sambil memeluknya.Aku peluk dia sebab takut jatuh je sebenarnya.Ryan kemudiannya membaringkan aku dan dia.Kaki aku dipaksa memeluknya dan seperti di posisi tadi.Kekadang adalah si Ryan ni bergerak .Aku pun terbangunlah jugak tapi masih mabuk.Dekat 6 kali maybe aku dikacau tidur.Air mani berlimpah di condom dia.Nasib panjang,kaalu berlimpah dalam lubang aku,kenalah.Air mani aku pun penuh di badannya.
Bersammbungggg
Thx for reading
Pleaseeeee votewww
YOU ARE READING
Abang Tiri atau boyfriend?🔞🔞-COMPLETED-
Romancekisah tentang Alex yang baru pindah ke rumah baru atau rumah ayah tirinya yang dia tidak tahu Alex mempunyai abang tiri yang GAYYY!!! Nak tahu lebih lanjut? silakan baca Btw no minor