Keesokan harinya
Aku bangun dari tidur.Dylan dah mula tidur di biliknya sebab katanya nak buat kerja sekolah and aku happy lah jugak sebab serabut.lubang ku sudah sembuh sedikit dan aku boleh jalan seperti biasa dah.Aku seperti biasa mandi and bersiap.Aku bukak pintu jenguk ke bawah.Eh mana Dylan.Aku ketuk ketuk biliknya.Aku bukak weyh rupanya dia tidur lagi sambil tak berbaju.Berselimut lagi.Aku mendekat dengan katil dan menggoyang goyangkan badannya.Tak tahan aku menarik selimut terlihat batang Dylan yang sedang setengah naik.Aku terkejut terus menutupnya lagi.
Aku=Dylan dylan bangun!!!(geram aku dekta 5 minit hanya untuk membangunkannya)
Aku sudah tak tahan sabar buka selimut lalau cocok 2 jari di lubangnya.Terus bangun.
Dylan=aduhh sakitlah.(baru tahu sakit macammana)
Aku=kaulah aku dari tadi gerak.
Dylan=hmm(dia bangun ambil tuala dan mandi)Aku pun menjelajahi biliknya.Aku ke meja kerjanya.Aku membelek belek buku.Mata aku tertarik pada buku yang berwarna hitam.Aku menariknya lalu membuka.Penuh gambar lelaki telanjang yang di tampal dalam buku itu beserta tulisan.
*Gambar 1*(gambar lelaki yang sedang tidur lena)
My first sex
Aku membaca tulisan yang ditulis terkejut.First sex,sec sex,orang pertama yang aku tersengaja jangkiti hiv and banyak lagi.Aku sangatlah terkejut and kebanyakan gambar yang ada dalam tu semuanya ada di sekolah aku.Masa aku keluar kereta aku nampak orang di gambar yang kelihatan cemburu,semasa aku ingin duduk di meja Dylan dan banyak lagi.Aku takut aku akan jadi seperti orang ornag dibuku itu.Tetiba bunyi pintu yang sedang dibuka aku terus tutup buku dan meletakkannya di tempat asal lalu memaling ke arah Dylan senyum janggal.
Dylan=kau kenapa?
Aku=hmm takdek pape cuka tunggu kau.Dylan pun berjalan ke almari dan mengambil spendernya.
Dylan=ok yang ni ke yang ni?(Dia menunjukkan ke aku 2 jenis spender.1 yang nipis dan 1 lagi yang berangkut ke bahu.Memang pelik design.)
Aku=uhmm yang tu(aku tunjuk ke arah spender yang ada sangkutannya itu)
Dylan=okDylan memakai spendernya itu.Timbul bonjol batangnya yang besar.Aku wonder macammana kalau dia pakai spender yang sebelahnya tadi....takkan tak timbul kot?
Dylan dan bersiap lalu turun ke bawah seprti biasa ke sekolah.Dalam perjalan masuk ke sekolah aku ada ternampak kucing. Kucing persia.Bulunya lebat dan lembut.Kucing ni kalau di jual memang laju keras.Aku duduk cangkung sebentar membelai kucing itu manakala Dylan hanya berdiri membelek telifon.Tetiba ada seorang lelaki remaja yang berpakaian sekolah duduk di hadapan aku membelai kucing.Aku tak pernah nampak semalam and dia nampak macam tingakatn 3 sebab muka dia macam tingkatan 3 and dia tinggi sikit dari aku.Haziq=Hi,Aku Haziq.Kau?
Aku=Alex...
Haziq=ohhh.Baru pindah eh tak pernah nampak pun.
Aku=ha,semlam baru.
Haziq=ohh,semalam aku tak datang.
Aku=hmm.(Aku membelai kepalanya manakala Haziq memebelai di badannya)Dylan nampak aku dan Haziq.
Dylan=Alex jom dah lewat.(suara serius Dylan)
Aku bangun ikut Dylan paling ke belakang lambai ke Haziq.Dia pun lambai semula.Smeuanya berjalan seperti biasa.
Dekat 30 minit sebeluk rehat.Takdek cikgu masatu katanya cikgu ganti tapi tak masuk masuk pun.
Aku=weyh Zainab.Kau memang expert ke dalam bl ni?
Zainab=hmm kinda
Aku=aku baru nak start tengom tapi tak tahu nak start dengan apa.
Zainab=weyhhh kenapa kau tak cakap awal awallllllll ok......bl ni terbahagi kepada 2....haram and tak haram walaupun bl tu haram.....yang tak haram aku tak tengok sangat jadi aku ada top 3.
Top 3=theory of love
Top 2=2gether and top 1=.........bad buddyyy.Ok jom ke yang haram pulak.Yang haram ada banyak kau bpleh pilih.Ada Kinporsce,Tharntype,Love in the air,Why r you......
Aku=okkkokk stop.
Zainab=tapi ada banyak lagi lahhhh
Aku=takpelah aku baru start nanti aku tanya pulak ok?
Zainab=hmm okok.
YOU ARE READING
Abang Tiri atau boyfriend?🔞🔞-COMPLETED-
Romancekisah tentang Alex yang baru pindah ke rumah baru atau rumah ayah tirinya yang dia tidak tahu Alex mempunyai abang tiri yang GAYYY!!! Nak tahu lebih lanjut? silakan baca Btw no minor