-7-

11 1 0
                                    

Sevgilim, sonunda bugün doğum günün. Öncelikle doğum günün kutlu olsun. Bu yılda birlikte, mutlu olalım.
Seni herşeyden ve herkesten çok seviyorum. Bunu söylemekten asla sıkılmayacağım. Lütfen kendini yetersiz hissetme. Ben o tarzda sözlere pek önem vermiyorum.

Aslında yetersiz olan kişi benim. ne sohbetim sarıyor ne seni adam akıllı mutlu edebiliyorum. Keşke arkadaşların gibi bir hediye verme şansım olsaydı. Ama yapamıyorum işte elimden bu geliyor.

Normalde bu kitabı kargo olarak sana verecektim ve daha birçok şey yazılıydı. Ama ben onu sana vermek istediğim için bu kadarını yazdım. Umarım sana o kitabı verebilirim.

Dediğim gibi birçok hayallerim var. Hepsi de seninle ilgili. birlikte farklı  ülkeleri gezmek, alışveriş yapmak, evcil hayvan edinmek, parka gitmek, sohbet etmek, elini tutmak, sana sarılmak, en küçük şeyi bile hayal olarak görmek çok acı veriyor. Gerçek hayatta daha da sıkıcı biri olduğum için korkuyorum. bu yüzden sanal olmamız daha mı iyi acaba?

Gerçekten insanlardan tiksinen biriyim. bir insana sarılmayı bırak göz temasından bile iğrenirim ama gerçekten seninle birlikte yasamayi o kadar isterdim ki anlatamam.

Bu özel gününde senin yanında olmayı çok isterdim. Komik ama arkadaşlarını kıskanıyorum bazen. senin yanında olabiliyorlar veya sana sarılabiliyorlar. her an sesini duyuyorlar falan boş şeyler.

En azından telefonla konusmak isterdim ama arkadaslarinla bulusacakmissin. Herneyse, tekrardan doğum günün kutlu olsun balım. Sen benim portremin ışık saçan ve mükemmel resmisin, seni seviyorum<3.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ay'ım♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin