-6-

6 1 0
                                    

Senin güvenini boşa çıkarmayacağım veya güvenini sarsmayacağım. Bunun içinde elimden gelen her şeyi yapacağım.

Birşey olurda  beni uzdugunu düşünürsen, bilerek kötü şeyler yapmadığını biliyorum, bilerek üzmediğini biliyorum.

yasemin seni çok seviyorum gerçekten çok seviyorum bütün kötülüklerden korumak istiyorum ama yapamıyorum ve bu çok canımı yakıyor.

Senin asla üzülmeni istemiyorum uğruna her şeyi yapacağım tek insan sensin. Nasıl böyle yaptın beni bilmiyorum ama gerçekten senin üzülmen veya kirilman benim tüm Dünyami söndürüyor.

Sanki tüm hayatım o anda bitiyor. Seni nasıl hak ettim bilmiyorum.
tüm mutlulukları yaşatmak istiyorum belki saçma bulacaksin ama gerçekten seni gülerken görmek tüm acılarımı unutturuyor.

Sanki  yeniden doğuyormusum şimdi hissettiriyor ne kadar şeyler söylesem de asla anlatamıyorum gerçek sevgimi.

Ne kadar şeyi söylesem de asla anlatamıyorum, gerçek hislerim kelimelerle anlatılmayacak kadar fazla.

Birçok hayallerim var, hepsi de seninle alakalı. Uğruna susmayacağım tek konu sensin.

Ne zaman mutlu olduğum bir anıya baksam, her zaman benim yanımdaydın. Uzüldüğümde sihir gibi her zaman bana yazardin.

söylemesem bile nasıl bilmiyorum ama senin tek bir kelimen o anda yaşadığım üzücü bir şeyi unutturuyor.

yine çok konuştum biliyorum ama daha anlatacak o kadar çok şeyim var ki..

Susmam lazım maalesef, gerçek kitabı ellerine vermek istiyorum.

Ay'ım♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin