1.

485 13 3
                                    

Erai acasă in camera și ca deobicei mama ta era în camera ei cu un bărbat. Părinții tăi erau divorțați și tu erai nevoita sa stai cu mama ta și fratele tău mai mic. Mama ta nu era deloc responsabila pentru tine și fratele tău asa ca de la 9 ani a trebuit sa ai grija de el tu având acum 17 ani iar el 13.
(Ma-mama, fr-fratele tău, An-andreea adică eu)
Fr- Andreea, mi-e foame, ce avem de mâncare?
Tu te uitai la el cu o tristețe în ochii pentru ca stiai ca nu aveati de mâncare și nici bani nu mai aveati din cauza mamei voastre. El se uita la tine de parca înțelegea fin privirea ta ca nu ai ce sa ii oferi de mâncare dacă nu puteai spune ca nu asa ca iai spus.
An- Amm... nu știu stai sa ma duc la bucătărie, tiar placea sa comandam o pizza?
Fr- DAA, ar fi minunat.
Tu ai cautat în fiecare colțișor al camerei bani dar tot ce ai găsit au fost 2.20 euro. Aveai deja o criza de nervi și tiai luat telefonul și teai dus la baie. În gușă telefonul aveai o lama și o foloseai pentru ca nu aveai o viata tocmai fericita. Ti-ai facut treaba și ai ieșit din baie, în următoarea secunda îți vine o idee.
                    -Mintea Andreei-
Ce ar fi dacă ma duc la mama în camera sa ii fur niște bani..... Hmmmm.
                   -      Viata reala        -
Teai dus pana in fata camerei mamaie tale si ai auzit cum sforaie. Ai deschis usa usor si vezi pe noptiera portofelul ei. Vezi ca aculo erau cu sutele de euro asa ca ai luat 100 de euro. Ai pus portofelul la loc si ai iesit silentios don camera. Te fuci la fratele tau si ul intrebi ce pizza vrea. Comanzi pizza și când ajunge el îți spune:
Fr- Mănânci cu mine da?
An- NU stai liniștit eu am mancat mai devreme o poți lua pe toată dacă vrei.
Fr- MERÇIII!
Te uitai cum fratele tău manca. Tu îl mintisei când iai spus ca ai mâncat. De fapt tu nu mancasei de ieri dimineață dar tu voiai ca fratele tău sa fie bine. Tie iti mai rămăseseră 80 de euro și te gandeai sa ii duci înapoi dar te suna "prietena" ta Sorina.
Apel telefonic:-
So- Bună fatooooo
An- Heey, ce făcu?
So- uite ma gândeam la tine... Sti... voiam sa te întreb ceva..
An- Da desigur. Spune..
So- Voiam sa te întreb dacă ai cumva din întâmplare 200 de euro, pentru ca ași vrea sa mergem amandoua la un concert la trupa mea preferata și un bilet e 100 de euro și a-și vrea sa merg cu tine dar sti ca nu am bani....
An- Sorina... sti ca nici eu nu am chiar îmi oare rau. 
So- Stiam eu ca nu vreai sa mai fim prietene. O prietena adevărată ar face ori ce pentru prietena ei, dar vad ca tu nici asta nu poți sa faci. Ughh!
An- Hei hei, sti ca te iubesc foarte mult. Bine uite, o sa fac rost de bani. Ne întâlnim mâine la liceu și ți dau.
So- Stiam eu ca ma iubești, și eu te iubesc. Bye bitch!
An- Mda.. paa!
Te gandeai cum sa faci rost încă de 120 de euro iar apoi tia venit o idee. Teai dus înapoi în camera la mama ta și iai mai luat bani de acolo. Se cam observa dar nu voiai sa o pierzi pe Sorina. În casa era un dezastru. Teai apucat sa faci curat prin toată casa. Era deja 2:30 dimineața și la 6 trebuia sa te trezești pentru a te pregătit de liceu. Teai pus la culcare la 3 dimineața. Imediat ce ai pus capul pe perna ai adormit. Teai trezit și ai văzut ca era aproape 7. Tiai făcut un fus răpit teai îmbrăcat și teai machiat repede.

 Tiai făcut un fus răpit teai îmbrăcat și teai machiat repede

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Asa teai îmbrăcat. Ai pornit spre liceu teai întâlnit cu Sorina. Vine la tine si oti zice....

___________________________________________
CAM ATAT CU PRIMUL CAPITOL. IMI PARE RAU PENTRU GRESELILE GRAMATICALE SI SPER CA VA PLACUT. URMATORUL CAPITOL VA FI MAI INTERESANT. PROMIT. BYEE...
___________________________________________

Tom KaulitzUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum