După acel sărut se uita la mine si imi spune.
Tom- Andreea, te plac foarte mult și chiar dacă doctorul a zis..... nici nu mai conteaza...... sa sti ca chiar cred ca te iubesc.Ma uitam la Tom și nu stiam ce sa zic. Eu practic doar mam jucat cu el dar cred ca...... poate......cred ca îl iubesc. E asa de dragut din toate punctele de vedere.
Tom's pov
Cea ce tocmai am făcut......a fost foarte spontan. Nu regret nimic și acum indiferent ce va zice Andreea eu ma voi despărțit de aia.Andreea's pov
Ma gândeam serios la o relație cu el dar.... nu știam dacă vorbea serios. Adică el a fost cel care a venit cu mine la spital și care a stat cu mine pana în ultimul moment, dar pe de altădată parte el era o vedeta și avea atât de multe fete la dispoziție.... Într-un final îmi iau inima în dinți și spun:An- Tom, crede-mă când spun....ca te plac din tot sufletul meu sau chiar poate chiar te iubesc....
Tom ma trage spre el si ma sărut apăsat iar după pornește masina și mergem acasă.Am intrat și primul lucru a fost să-l caut pe Luca. Am întrat într-o camera și lam văzut ..... dormea atât de dragut.... abia așteptăm să se trezească și sa îl iau în brate. Ie sin camera și ii vad pe baieti.
B- Ce faci fataaaa
An- Bineeeeee.... Tu ce faci?
B- Meh... și eu pe aici
Gu- Cum te simți?
An- Perfect 👌
Ge- Ne bucuram sa auzim asta.
An- EU vreau sa merg sa ma culc. Unde pot?
Tom- In camera mea.
Lam văzut pe Tom cu un zâmbet în coltul gurii. Se uita la mine de parca ar vrea sa ma mănânce sau ceva.
An- Am... ok..... si unde e.
Tom- Vino te conduc eu.
Și ma conduce pana în fata unei uși. Întru și vad o camera, era chiar dragut apoi Tom îmi spune:
Tom- Eu vin mai incolo. Auzi?.... Le spunem de faza de la spital? De noi?
An- Nici nu ma mai interesează.
Și ma arunc în pat.Tom's pov
Ies din camera dar nu înainte să-mi sărut iubita pe cap. Doamne era asa de frumoasa.....
Ma duc la bucătărie unde ma așteptau băieții.
Tom- Am o veste buna și una extraordinar de rea. Cu care sa încep?
Gu- Cu ai bună...
Ton- Eu și Andreea suntem împreună
Ge&B&Gu: FELICITAAAARI 🎉.
Ge: Și vestea rea?
Ma uit în pământ. Îmi era asa de greu sa vorbesc despre asta și sa nu plang. Într-un final ma uit la ei și o lacrima îmi curge pe obraz lovindu-se violent de podea.
Tom- Andreea.......Andreea are.....are cancer......mai are maxim 2 ani de trăit. Și îmi las capul jos începând sa plang mai tare. In acel moment Bill scapa paharul lui cu vin pe jos și o lacrima ii dădea și lui. Gustav și Georg erau uimiți iar ochii lor sau umplut cu apa.
Tom- Nu știu ce ma voi face fără ea.Nimeni nu mai zicea nimic dar pași se aud venind spre bucătărie. Ne riducam toți și ne ștergem ochii încercând sa ne comportam normal.
Era Luca. Vine la noi și cu lacrimi în ochii ne spune:
L- Andreea ........ p..p....pastile . ....În acel moment miam dat seama ca ceva nu e bine și ma duc repede la iubita mea sa vad ce sa intamplat. Era ibtunsa pe pat dar lângă ea era o cutie în care ar fi trebuit sa fie multe pastile. Ma duc repede la ea. Abia dacă mai avea puls. Abia dacă respira.
Tip în gura mare:
Tom- SA SUNE CINEVA LA AMBULANTA.
Bill a sunat iar ambulanță a sosit cât de repede. Au luat-o pe Andreea și au resuscitato.Slava domnului. Respira bine. Slava domnului. Dacă ea nu mai era eu nu mai avem motive sa trăiesc.
Am așteptat pe holurile spitalului pana când doctorul a venit la noi și nea spus.
Dr: Am câteva vesti. Dupa câteva investigații pe care leam făcut mai amănunțite. Am dedus ca....
Ca pacienta a făcut o supra doza și ca defapt din cauza ca nu manca și din cauza automutilarii ei. .......___________________________________________
AHHHH CEMI PLACE SA TUN LUNEA IN SUSPANS. O SA AFLATI DISEARQ SAU CEL MULT MAINE CE AU DESCOPERIT MEDICII.
SPER CA VA PLACUT SI ACEST CAPITOL. DA STIU A FOST SCURT DAR PARTEA YRMATOARE NU SCAPATI FARA CEL PUTIN 1000 DE CUVINTE. IMI CER SCUZE PENTRU GRESELILE GRAMATICALE. VA PWP BYEEEEEE
___________________________________________
CITEȘTI
Tom Kaulitz
RandomErai o fata din Germania care avea mari probleme în familie și cu încrederea de sine. Aveai o "prietena" care se folosea de tine dar totul avea sa se schimbe.