După de doctorul a plecat din salon, ma uit la Andreea care avea lacrimi în ochii. Incerca sa nu plnaga dar eu deja o făceam.
An- O sa mor..... O fuck it. O sa facking mor.....
Tom- Sigur a greșit analizele sau nu știu.... o sa te faci bine. Toate cuvintele au fost spuse cu o voce tremurata în timp ce pe obrajii mei curgeau lacrimile.Fata pe care sunt sigur ca o iubesc nu mai avea mult timp pe pământul asta.
An- DE UNDE STI TU? DE UNDE PLM STI TU CA O SA FIU BINE?
Cuvintele ei îmi sfâșiat sufletul. Rămăsesem fără cuvinte și doar ma uitam la ea sperând ca totul sa fie un vis.Andreea's pov
O sa mor și nimeni nu poate face nimic. Atunci ma decid ca fiecare secunda vreau sa o trăiesc. Îmi smulg perfuziile, au durut al dracului de tare dar eram obișnuită. Eram decisa sa merg la fratele meu.Îl iau pe Tom de mana si îl intreb:
An- Unde stai?!
Tom- TU tocmai tiai scos perfuziile, și vrei să-ți spun unde stau?
An- Nu ai ce sa îmi faci pentru ca nu ești tata sau mama. Îmi vei spune unde plm stai ca să îl vad pe fratele meu.
Tom- Ușor ca sunt fragil... Hai la doctor sa te externam pe cale legala și apoi te duc eu la Luca.Tom-s pov
Mergeam pe coridorul spitalului și ma uitam la ea. Era atât de frumoasă frate. Era atât de draguta. Vocea ei ma dădea pe spate. Ochii ei căprui erau superbi. Obrajii ei erau extraordinari. Nasul ei era perfect. Ea toată Era perfecta.Andreea's pov
În timp ce mergeam pe coridorul spitalului îl vad pe Tom cu coltul ochiului cum ma examina și încep sa fac și eu același lucru.Ochii lui erau atât de frumoși, numai uitându-mă în ei ma pierdeam. Buzele lui și pirce ul lui.....oh vai😫. Era ata de perfect băiatul asta. Îmi venea sa ii iau fata în palmele mele și sa îl sărut pana ce rămânem amândoi fără aer.
Într-un final ajungem la cabinet, ciocănim și intram la spusele doctorului.
Ii cerem externarea. Nimic interesant.Tom's pov
Mergem la mașină și ca un gentleman ce sunt ii deschid usa pentru a putea întra.
Întru și eu în masina și încep sa conduc.
În timp ce conduceam o vad cu coltul ochiului cum se uita la mine si imi spune.....Andreea's pov
Ma uitam la Tom și ma gândeam ca dacă tot mai am puțin de trăit sa o fac în stil mare și ii spun:An- Oprește masina te rog...
Tom Oprește masina și se uita la mine speriat. Probabil credea ca am pățit ceva sau ceva de genul dar.... ma uit la el și el pare sa înțeleagă ce voiam eu sa fac.
Ne apropiem unul de altul și începem sa ne sarutam.Ii simțeam pirce ul și buzele lui moi și calde. Doamne, băiatul asta săruta extraordinar.
Tom's pov
O vad cum se apropie de mine asa ca fac și eu același lucru. Ne apropiem din ce în ce mai mult pana buzele noastre ajung sa facă contact. Avea niște buze asa de catifelate și dulci. Doamne îmi venea sa o iau pe sus și.... Oh vai ce-mi face mie fata asta.O vad cum se urca pe mine și atunci trag clapeta de la scaun pentru a-l da la o parte si ..
Atenție urmează smuth ⚠!. Eu vam avertizat!
Se urca pe mine și ma săruta apăsat.
Ii pun mâinile pe fund o strang puțin, nu cât sa o doară ci cât sa simtă puțin.Andreea's pov
Îl simt cum sia pus mâinile pe fundul meu și atunci încep sa il dezbrac. Încep cu tricoul și el face același lucru. În Timp ce ne sarutam și buzele noastre cu siguranță purtau un război încerc sa ii desfac fermoarul de la pantaloni în timp ce el încearcă să-mi desfacă sutienul. Pana la urma reușim amândoi. Începe acțiune. Simțeam atât de multă plăcere frate. Era asa de.... inexplicabil în cuvinte. Era perfect. Gemeam dar nu prea tare ca să nu stric momentul dar nici prea încet ca să nu creadă ca nu îmi făcea placere.
Tom's pov
Am ajuns sa fac sex cu o fata pe care abia o cunosc dar e perfect pentru mine. O auzeam cu gemea și asta ma excita al naibii de tare. Doamne fata asta.Terminam noi partida de sex și ne îmbrăcăm. Înainte de a pornit la drum o mai sărut o data si pornesc masina.
___________________________________________
ȘTIU CA E TARZIUA SI ASA DAR LA CEREREA VOASTRA AM MAI FACUT UN CAPITOL. SPER CA VA PLACUT SI IMI CER SCUZE PENTRU GRESELILE GRAMATICALE. VA PWP BYEEEE
___________________________________________
CITEȘTI
Tom Kaulitz
RandomErai o fata din Germania care avea mari probleme în familie și cu încrederea de sine. Aveai o "prietena" care se folosea de tine dar totul avea sa se schimbe.