Max'in gozunden:
"Oyle iste"diye diyip yesil igrenc sıvıdan bir yudum aldım.Daniel garip bi insan kesinlikle,matcha sevilir mi ya buz muz da yok icinde.
"İyiymis"Daniel de bi yudum aldı.
"Ne iyiymis ya bu kadar mi soyleyecegin senin arkadasligin nerde akil hocaligin nerde?"
Daniel uzunca bir ic cekti.
"Bak yavrum,hani bu olayın benzerleri bir kac kez yasandı ya,hep boyle oluyo ya,benim icin ilgicekiciligini kaybetti."
Kaslarımı cattım.Tamam belki bazı kısımları atladıgım icin ilgicekici olmamıstı ama sonucta oraları da anlatamazdım.
Daniel uno kartları cıkarınca red ettim.
"Hep sacma sapan kurallar uyduruyosun ben oynamam seninle"
Daniel omuz silkti.Zil caldı.
"Geldi seninki" kafamı olumsuz anlamda salladım.Charlesla cok sacma bi nedenden ayrılmıstık ve herif yuzunden ozguvenim yerle birdi.O yuzden danielle yaptıgımız anlasmaya gore olumsuz isaret verdigimde charlesi daniel kovuyordu.
Daniel kapıya ilerlerken matcahayı bırakıp odama kostum.Sesleri duymak icin kapıyı acık bıraktım.
"Naber Daniel"
"Max yok evde."
"Ayakkabıları burda?"
"Baska ayakkabı giydi?"
"İyi senle konusmak istiyorum zaten biraz"
Danielın red etmesini icimden yuz bin kere falan diledim.Etmedi.Konusmak istedigi konu eger benim hic konusulmasını istemedigim o konuysa buyuk problemdi.
"Max kendine zarar veriyor"gozlerimi sıkıca yumdum.daniel uzulsun ya da endiselensin istemiyorum.
"Bu muydu?"
"Bilmiyosundur diye dusundum"bilmiyordu zaten.
"Biliyorum charles,yine de tesekkurler"
"Peki,ben gideyim o zaman"
"Piere'e selam soylee"kollarimi bacaklarimin etrafina doladim.kapi kapandi.daniel yanima oturdu.
"Konusmak istemiyorsan simdi konusmak zorunda degiliz."
"Sadece ufak bi kac cizik"oyleydi.sadece kontrolu ele almak icin yaptigim bi iki cizikti.
"Sarilmak ister misin?"memnuniyetle sarildim.daniel burnunu cekti.
"Hadi kurabiye yapalim"diye onerdim.daniel de basiyla onayladi.
"charles kurabiye cok sever"kafamla onayladim,dogruydu.
"Ona da goturelim mi?"
"Nasil yani?"
"Piere'in evine tebrige gitmemiz lazim zaten,o da ayirir charles'a"
"Niye boyle bisey yapalim ki?"
"Sadece sevgililiginiz bitti,evet cok kotu bi sekilde bitti ama charles kurabiye hak etmeyecek bi insan degil ve eninde sonunda her sey duzelecek."Hafifce gulumsedim.Dogruydu,sonuna kadar dogruydu.Charlesin sagliksiz basa cikma yontemlerinden biri insanlari uzaklastirmakti ve her ne kadar bu bizi kirsa da sonra duzeltiyordu.
"Tamam"dedim.
"Tamammm"
Hadi eski erkek arkadasima kurabiye yapalim.
Muhtemel yeni erkek arkadasima.
Umarim yani.