3-

1.4K 51 55
                                    

"Bize gelmek ister misin?"

"Aslında çıkacaktım ama... İstersen sende gel."

"Bana fark etmez."

"Tamamdır, hazırlan geliyorum."

Bunu Murat'a nasıl açıklayacağımı düşünüyordum. Bence Nicolò'nun geleceğini söylememe gerek yoktu.

Nicolò'nun evine vardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nicolò'nun evine vardım. Kapıyı çaldım. Kapıyı açtığında saçları ıslaktı. Yeni duştan çıkmıştı sadece alt vücüdunda(?) havlu sarılıydı.

" Bu kadar erken gelmeni beklemiyordum."

Ona dik dik bakıyordum. Ağzım açık kalmıştı.

"Spor yapmıştım ve terliydim o yüzden duş aldım. İçeri geç."

"Tamam."

Onunla beraber odasına gittim. Kapıya yaslanmış onu bekliyordum.

"Hangisi?"

Dedi bana iki tane tişört gösterirken.

"Siyah olan daha iyi olur. Şaçını kurutmayı unutma."

"Tamam."

Nicolò giyinirken telefonumda gezinmeye karar verdim. Telefonum sessizdeydi o yüzden gelen mesajları görmemiştim. Murattan gelen yirmi mesajı görmemezlikten mi gelsem yoksa cevap verip risk mi alsam emin değildim. Artık yeniden yeniden aramasına dayanamayıp mesajlarına baktım. Mesajların özeti şöyleydi:

"Nerdesin?"

"Kiminlesin?"

"Bana cevap ver!"

"Lalin, neden telefonlarımı açmıyorsun?"

"Hani bana nereye gittiğini söyleyecektin?"

Ve daha çok fazlası. Murat'a bir paragrafla herşeyi açıklamam gerekiyordu.

"Nicolò storymi gördükten sonra dışarı çıkmayı teklif etti bende kabul ettim sorun olacağını sanmadım. Şuan onun evindeyim hazırlanmasını bekliyorum."

"Şaka mısın sen Lalin?"

"Ya Murat, sorun olacağını sanmadım. Sonuçta sende bana söylemeden orada geziyorsun."

"Aynı şey mi Lalin?"

"Evet aynı şey Murat."

"Ne istiyorsan onu yap Lalin."

Aynısını kendisi yapıyordu ve bunda bir sorun görmüyordu ama ben yapınca sıkıntı oluyordu. Nicolò ile zaten olamazdım daha doğrusu olmazdım.

Orchidea 'Nicolò ZanioloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin