7.sınıfa geçmiştim.Mutluydum ama korkuyordum.Seneye lgs var.Aşk meşk işleriyle pek ilgilenen biri değilim ama o sene işte bir çocuğa feci tutulmuştum.Çok aşıktım ben ona.Her şeyini öğrenmeye başlıyodum Ömerimin.Oysa o daha hiç birşeyin farkında bile değildi.Ya da belki farkındaydı da ben kör gözlüydüm.Ayrı sınıflardaydık.O 7/B ben 7/A.Ona aşık olan 2 kişi daha vardı.Kübra ve Azra.O kadar kıskanıyordum ki Ömeri onlarla görünce.Özellikle Azra en yakın arkadaşlarımdan Sinem'in kuzeniydi.Zaten Azranın aşık olduğunu da Sinemden öğrenmiştim.Bir gün...Okulda bizim koridorda geziyordum.Sırf onu görebilmek için.Duvarlarda hep şu yazıyordu:AZRA🖤ÖMER.O zamanlar 7/B sınıfında da 7/C sınıfında da Ömer ve Azra vardı.Ben bu konuyu pek kafama takmamıştım.Zaten 5. Sınıflarla aynı katta olduğumuz için onlar yapmış her neyse.Ben her teneffüs Ömeri izliyordum.Azra da izliyordu.Kübra da izliyordu.Çok kıskanıyordum.Ama en azından Ömer onlara pas vermiyordu.Okulun bitiş zamanı yaklaşıyordu.Onu göremeyeceğim diye belki 7/24 ağlıyordum.Ama karne günü....O karne günü çok şükür sana karne günü.O gün Ömerle ilk defa konuştuk.Hemen anlatıyorum.7. Sınıfların 1.si Ömerlerin sınıftan Emine diye bir kız olmuştu.Benim en yakın arkadaşlarımdan Aysima "Acaba bu kızın ortalaması kaç?"dedi.Ömer de bunu duymuş olacak ki aynen şöyle dedi.
Ömer:Eminenin ortalaması 100.Ben onu 2 puanla kaçırmışım.
Ben:Oha 100 ne lan
Ömer:Garip gelecek ama gerçekten 100.Görünce bende çok şaşırdım.Evet Ömerle ilk diyaloğumuz buydu.Belki kısa,belki anlamsız.Ama benim için En güzel 10 saniyeydi.Onun sesini duydum.O benimle konuştu.O kadar mutluydum ki o gün.Eve gidene kadar sevinç çığlıkları attım.Herkes balkonlardan,camlardan çıkıp bana bakıyordu.Utanmıyordum.Onun olduğu hiçbir konudan utanmıyordum.Onun her zerresini seviyordum,her zerresine aşıktım.Çünkü ben onu çok seviyordum...
Eveeet ilk bolumu nasil buldunuz?(Bu arada bu hikaye benim hikayem haberiniz olsun).