İlk Bölüm

21 6 7
                                    

O gün annesinin seslenmesi ile uyanmıştı Sara. "Sara uyan kızım işe geç kalacaksın"
Mutfaktan gelen o mis kokular ile güne güzel başlamıştı. Kahvaltısını yaptıktan sonra kıyafetlerini giydi ve evden çıktı. yapacağı ilk iş görüşmesi olduğu için çok heyecanlıydı. Dışarıya çıktığı zaman hava siyah bulutlarla kaplıydı ve gökyüzünde şimşekler çakıyordu. Hemen bir taksi çağırdı. taksi gelene kadar yağmur yağmaya başlamıştı bile. iş saatinin başlamasına dakikalar kala taksi gelmişti sara telaşla taksiye bindi ve titrek bir sesle şoföre "neden bu kadar geç kaldınız işin başlamasına dakikalar kaldı" şoför de yağmurdan dolayı trafik oluştuğunu ve bu yüzden geç kaldığını ifade etti. Sara ise onaylayarak başını salladı.
iş yerinin önünde indiği zaman içeriye koşarak girdi. ilk günden işine tam 5 dakika geç kalmıştı. onu gören patronun asistanı Derin ; neredesin? işe tam olarak 5 dakika geç kaldın patron:" sara geldiğinde odama kadar çıksın" dedi bu yüzden hiç zaman kaybetme direk patronun odasına çık . derin sözünü bitirmeden Sara patronun odasına çıkmaya başlamıştı bile. sara patronun odasına çıktığı zaman patron ona neden işe geç kaldığını ve ona daha kaç kere iş saatinden 10 dakika önce iş yerinde olması gerektiğini belirteceğini söyledi. sara'da özür dileyerek odasından çıktı. o gün patronu ile birlikte 2 tane toplantıya girdi. Sara patronunun hem ikinci asistanı aynı zamanda da sağ koluydu. Sara'nın dil bilgisi geniş olduğu için çoğunlukla toplantıya Sara ile birlikte girerdi. bugün yaptıkları toplantı ise Araplar ve fransızlar ile birlikteydi. toplantı bittikten sonra patronu ona; "işe yeni bir eleman gelecek ve o elemanın CV'sine senin bakmanı istiyorum, bu işe uygun olup olmadığını en iyi sen anlarsın."dedi.
sara'da"peki efendim eleman ne zaman geliyor?"
"yarın öğlene yakın burada olur"
"tamam efendim iş saati bittiğine göre ben çıkabilir miyim?"
"tabii çıkabilirsin,yarın iş saatinden 10 dakika önce iş yerindeyiz değil mi?" dedi gülümseyerek.
"tabii ki efendim iş saatinden 10 dakika önce iş yerindeyiz." dedi sara. iş yerinden çıktı ve eve gitmek için yine bir taksi çağırdı.Taksi bu sefer zamanında geldi ve ıslanmadan evine gidebildi.
Evine vardığında annesi yine masayı döktürmüş
bir vaziyette kızını bekliyordu. Yemeklerini yedikten sonra televizyon izlediler ve uyumak için odalarına geçtiler.

ikinci bölüm için daha Ilgın bir şeyler düşünmeye çalışacağım. kendinize iyi bakın yorumlarda belirtmeyi unutmayın fikirleriniz benim için çok önemli ❤️

Karanlık Gecenin SırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin