"Alo? Alo felix? Oğlum neden aramalarıma cevap vermiyorsun seni çok merak ettim."
F:o yüzden mi bu adamı peşime taktın? Beni almadan gitmiceni söylüyor. Bu mu istediğin? Bize yaptıkların az mı geliyor söylesene!
"Felix haklısın lütfen görüşelim. Sang ile buraya gel lütfen. Babanı bir şekilde hallederiz lütfen buraya gel.
F:ya sen ne diyosun hala anne. Bize bunu neden yaptın ki? Sen iğrenç bi insansın. Bi rahat bırakıcaksınız. Kocana söyle geri dönsün.
"Felix gelmen lazım orda kalmana gönlüm razı gelmiyor lütfen"
F:bizi rahat bırakın diyorum çok kötü şeyler yaşanıcak!
Hepimiz felixi dinliyorduk. Belli felixi rahat bırakmicaklardı. Biraz daha bağrıştıktan sonra telefonu kapattı.
H:ne dedi felix?
F:buraya gel diyip duruyo bırakmicaklar yakamı
M:babana mı söylesek artık felix?
F:olmaz çok kötü şeyler olur
J:ama daha ne kadar böyle seni rahatsız edicekler? Onlardan bir şekilde kurtulmamız lazım
F:bulucaz bi çaresini. Eninde sonunda vazgeçicek
H:lix eğer biz yokken başka yerde de karşına çıkarsa ne yap et bize haber ver lütfen. Sana zarar verirse-
F:hyun lütfen ona bulaşma. Size zarar gelmesini istemiyorum. İlla ki gidicek burdan. Gitmek zorunda...O adamı gördüğümden beri hiç gözüm tutmamıştı zaten. Ruh hastası olduğu her halinden belliydi. Kimseye zarar gelmemesi ve felixin gitmemesi için uğraşıyorduk. Umarım da kimseye zarar gelmez...
F:ben artık gidiyim hyun biraz geç oldu. Sağolun tekrar her şey için
H:ne demek felix ama acaba burda mı kalsan. Ya o adamla tekrar karşılaşırsan? Seninle gelmemi ister misin?
F:merak etme bir şey olmaz. Yarın okulda görüşürüz
H:peki kendine dikkat et
F:sen de hyun...Felixi geçirdim. Felixin babası bu olayları öğrenirse az çok ne olacağı belli diye düşünüyordum. Adamın kimseden korkusu yok belli. Ama fazla cesaret aptallıktan başka bir şey değil.
~
Aradan bi 10 dakika geçmişti. Felixi aradım.F:alo hyun?
H:gittin mi eve lix?
F:5 dakika sonra evde olurum. Beni mi merak ettin?
H:endişelendim biraz sadece
F:geldim zaten merak etme
H:o biraz zor ama-tamam eve geldiysen sorun yok. Hoşçakal...
F:hoşçakal hyun...(Felix'in ağzından)
Eve geldim. Babam salondaydı. Tüm yaşananlardan sonra babamı görmek iyi gelmişti. Odama çıktım. Saat biraz geç olmuştu. Uyumak istiyordum. Tüm yaşanan kötü şeylerden uzak olmak istiyordum. Kafamı yastığa koydum ve uykuya daldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First love//hyunlix
RomansaZaman ne kadar da garip değil mi? Bir anda ne olacağını kimse bilmiyor. Bu çilli çocuğun hayatımı değiştirip güzelleştiriceğini kim tahmin edebilirdi ki... ~HyunLix~