7

1K 105 50
                                    

.....

Ter, dışkı, havasızlık, ve pislik

Tuvalette oturuyordu taehyung.
Dün ki kavgadan dolayı jungkook'un aşırı derecede sinirlendiğinden haberdardı fakat
Onu kavgaya itip hıncını almadan dursaydı rahat edemezdi biliyordu.

İki hafta.
Fotoğrafı paylaşmasıyla bu eziyetin başlandığı günün üzerinden tam iki hafta geçmişti.
Taehyung tam olarak sert bir eziyetle karşılaşmamıştı ama onun köleleri olmak bile çok koyuyordu ona, nerden bulaşmıştı bunlara? Hangi aptal beyin hücresi o fotoyu paylaşmasına sebep olmuştu?

Kurdu agresiflikle bir oraya bir buraya koştururken onu dizginlemeye çalışması ekstra enerji harcamasına sebep oluyorken bazen sadece isyan etmek istiyordu. Omega, bu tür olaylarda anında durumu ele alıp baskınlık kurmak için öyle çaba sarf ediyordu ki taehyung bazen onun durdurmanın aşırı zor olduğunu düşünüyordu.

Oda biliyordu, kurdu diğer omegalardan daha baskındı ve yine 'diğer' omegalar gibi başına bir olay geldiğinde sus pus olamıyordu. Hemen agresifleşip sanki bir alfaymış gibi kendi kafasının dikine gidiyordu.
Çocukluğundan beri böyleydi, oyunlarda hemen kuralları düzenleyen kişinin rolünü kapar, okul projelerinde liderlik eder, zorbalara karşı karşı çıkan ilk kişi olurdu.

Taki başına bir zorba gelene dek.

Taehyung bu dikine gidişlerinin önüne geçmesi gerektiğini biliyordu fakat yapamıyordu işte, annesi sürekli bu konu hakkında onu uyardığı halde bazen buna engel olamıyordu çünkü kurdunu sürekli baskılarsa kendisinin de onu baskılamaktan geri durmayacağını adı gibi biliyordu.

Türünün tek tük örneği olması da ona ayrı bir zorluktu tabi, şehirde baskın Omega türü elini saysan geçmezdi ve diğer omegaların baskınlığına kurban gitmesinin sonuçları ne olduğunu herkes biliyordu.

Arkadaş grubundan mesajlar yığılmaya başladığında telefonu açıp önce sınıf grubuna girdi.

__________

12-D

Minji
Jungkooku gördünüz mü??
İnanamıyorum bunu nasıl yapar

Soyeon
Normal jungkook işte
Her gün yaptığı gibi zorbalıklarına
Devam ediyor

Mingyu
Bu sefer fazla ileriye gidiyor
O çocuk okulumuzun en zeki ineği
Her gün kitap okumaktan
Başka bir şey yapmıyor
Ona ne zararı olmuş olabilir?

Minnie
Doğru
O ineğin kimseyle konuştuğunu
Görmedim
Alfaya bir zararı dokunmuş olamaz
Jungkook yine kendine eğlence arıyor

Koridorun ortasında çocuğun soyunmasını
İstemekte ne?

__________

Okuduklarıyla eliyle ağzını kapattı taehyung.

Bu kadar ileriye gitmeyecekti, değil mi?
Jungkookun kendisine bu kadar fazla bir istekte bulunmaması diğerlerine de aynısını yapacağı anlamına gelmiyordu ama yinede
Bu kadar acımasız olmazdı.

Kimseye bir zararı olmayan insanlara bunu yapamazdı.
Kendisine yapılanlara suspus olabilirdi taehyung ama işler başkalarına geldiğinde omegasının baskın duruşunu susturabileceğini sanmıyordu.

bully°tk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin