9

1K 118 92
                                    


...

"abi!"

Taehyung, üstüne çökmüş jungkook'u hızla itip dengesini kaybetmesini sağlarken karşısında gördüğü jeff abisini şaşkınlıkla izliyordu.

"sen, nasıl buradasın?"

Jeff geri doğru yalpalayan jungkook'a gözlerini 2 dakika boyunca diktikten sonra dik bakışlarını birazcık (!) yumuşatıp Taehyung'a çevirdi

"sence burada soru sorması gereken kişi
Ben değil miyim güzelim?"

Taehyung, abisini ingiltere'de bilirken şimdi canlı bir şekilde karşısında görme şaşkınlığıyla içine düştüğü durumu daha yeni yeni fark ederken bir şey söylemek için açılan ağzı kala kaldı.

" eee-"

"taehyung? noluyor burada?"

Tam ters yerden gelen başka sesle Taehyung iyice sıkıştırılmış hissetti.

Çünkü bir diğer abisi, yoongi de jeff'in tam karşı yolunda dikilmiş üçlüye - daha çok tanımadıkları jungkook'a- bakıyordu.

"bu ne sikim-"

Jungkook, birbirine benzeyen iki alfa adamın baskın feromonlarını aldığında şaşkınlıkla ağzından çıkan küfürle avucuyla ağzını kapatmak zorunda kaldı.

Ortam gergindi, baskın alfaların kardeşlerinin yanında duran bir alfadan dolayı rahatsız oldukları 10 kilometreden anlaşılırdı. Jungkook ise iki baskın alfanın nereden çıktıklarını ve kim olduklarını çözmeye çalışırken kimseden korkmayan cesaretli yüreği niye şimdi ufacık bir kıvılcımmışçasına hafiften gerilmeye başlamıştı bilmiyordu.

Taehyung ise ne yapacağını bilemez halde bakışlarını iki abisinde gezdirirken jeff'in onlara yakınlaştığını fark etti

"gecenin bu saatinde, yalnız bir omeganın evinin önünde, baskın bir alfa?"

Adımları gittikçe yaklaştırıp aynı zamanda kelimeleri yavaşça sıralarken sanki avını korkutup kaçırmamak için rahat hareket ediyordu.

Jungkook üstünde gezinen bakışlara karşı yutkunup Taehyung'a döndü, omeganın da ona baktığını gördüğünde gözleriyle abisini işaret edip - alsana şunu üstümden- dermiş gibi mesaj veriyordu (evet kesinlikle bunu diyordu)

Taehyung ise umutsuz bir şekilde kafasını sallayıp - alamam taktı mı bırakmaz- der gibi baktığında Jungkook bir kez daha yutkundu.

"eee abi sen erken dönmüşsün yurt dışından, çok özlemişim seni neden haber vermedin?"

"mv çekimlerim erken bitti güzelim, sürpriz yapmak istedim ama"

Derin bir nefes aldı burnundan

"görüyorum ki minik kardeşimiz yalnız değil"

"değil mi jeff? Ben de bir alfa görüyorum sanki burada"

Yanında biten kalın sesle irkilerek jungkooka doğru sendeledi taehyung. Yoongi ne ara karşı yoldan yanlarına gelmişti?
O da gerilmişti. Çünkü biliyordu ki abilerinin huyları hiç hayırlı değildi. Taktı mı tam takıyorlardı.

bully°tk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin