Felix telefonunu yatağa fırlatıp aceleyle babasının yanına koştu. Babası üst sınıfların emniyet müdürüydü. Halletse halletse o hallederdi bu işi.
Babasının yanına kapıyı tıklatmadan girdiği için babası irkildi. Felixin endişeli yüzünü gördüğü için meraklandı.
"Felix ne oldu oğlum?"
Nefes nefese kalmıştı Felix. Nefes alarak konuştu.
"Baba... Baba benim bir arkadaşım var babasından şiddet görüyor. Ve az önce
konuşurken bir anda gitti. Babası ona bir şey yapacak baba. Korkuyorum.""Tamam, tamam oğlum sakinleş. Şimdi bana sakince anlatıyorsun tamam mı?"
Felix anlatınca babası hemen çıkacağını söy
"Baba bende geleyim yakın zaten."
Babası şöyle bir Felixin yüzüne baktı.
"Lütfen..."
"Gel hadi çıkalım."
Babası kelepçe ve silahını cebine koydu. Elini Felixin boynuna attı. Merdivenlerden inip arabaya ulaştılar.
"Nerede oturuyor arkadaşın oğlum?"
Felix hatırlamaya çalışıyordu. Buluştuklarında Hyunjin bunu söylemişti.
Babasıda o sırada polis ekibini aramıştı.
"Bizim üç sokak ötemizdi baba."
Babası Felixin kafasını okşayıp ekibe sokak adını söyledi.
"Eunwoo ben olay yerine geçiyorum. Sizde hemen gelin."
"Müdürüm olay yerinden zaten bir ihbar almışız. Şu an ekiplerimiz orada mevcut."
"Ne? Nasıl?"
O sırada Felixin tarif ettiği sokağa varmışlardı. Tabi sokak polis arabalarıyla doluydu. Babası telefonu kapattı. İkili arabadan indiler.
Felix ve babası eski dökük gece konduya girdikleri gibi, polis ekiplerinin tarifiyle yukarıya yani mutfağa varmışlardı.
Felix mutfaktaki o götüntüyü gördüğünde kusmak istedi.
Bir tarafta bacağından bıçaklanmış bir adam. Diğer tarafta Hyunjinin boynuna bıçak dayayarak onu rehin alan babası ve Hyunjin vardı.
Hyunjinin gözleri Felixi görünce şaşkınlıkla açıldı. Sonra ise yumuşak bir hal aldı ve gülümsedi Hyunjin.
Felix ise ağlamaklı bakıyordu Hyunjine.
"HWANG CHOI DERHAL BIRAK O BIÇAĞI!"
Diye kükredi Felixin babası.
Hyunjinin babası ise şeytani bir gülüşle kafa salladı.
"ÇOCUĞU BIRAKMAZSAN VURURUM SENİ!"
Silahını kaldırıp nişan almaya çalıştı.
"Dene komser! Hapise düşeceğim zaten! Bu orospuyu öldürüp giderim daha iyi!"
Bıçağı dahada bastırdı Hyunjinin boynuna. Hyunjin bağırdı.
"Felix git buradan. Görme, git."
"Hayır Hyunjin. Asla gitmeyeceğim."
"Ah~ O orospuda sensin demekki. Hyunjinin sürekli konuştuğu o orospuda sensin demekki."
"DÜZGÜN KONUŞ OĞULLARIMLA!"
Gelen ses Felixin babasındandı.
"Bide bu puşt vardı..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Diary/Hyunlix
Fiksi PenggemarHayatı yolunda gitmeyen, yaşadığı her şeyi Felixe yazan Hyunjin. Ona sadece görüldü atan Felix. Texting Seme Hyun Uke Lix Yayınlanma tarihi: 5 Haziran 2023 Bitiş tarihi: ? Fic~1. Stay~2.