Bölüm 1 • Bebeğin Gelişi

1.2K 24 25
                                    

19.06.2023

Saat 04.20

Zilin ardı arkasına çalması ile herkes uykusundan uyanmıştı.Mertens yatağından kalkmadan bağırarak Torreira'ya seslendi,odasının kapısı kapalı olduğu için Torreira'ya sesi boğuk gitmişti ama ne dediğini anlamıştı.

Mertens:Torreira kapıyı aç.

Kapıya en yakın olan odadan küfürler eşliğinde çıkan Torreira kapıya doğru ilerledi.Evin kapısını sert bir şekilde açıp karşısına baktı ama kapıda kimse yoktu.

Torreira:Şaka mı yapıyosunuz amk!

Torreira kapıyı sinirle kapatırken yerde duran puseti fark etti.

Torreira:Bu ne lan!

Nelsson merakla kapıya doğru ilerledi.

Nelsson:Ne,ne?

İkiside puset'e bakarken Mertens ve Keremde gelmişti.

Kerem:Neye bakıyorsunuz?

Hepsi pusete bakmaya devam ederken bir adet bebek gözlerini açmıştı.Dikkatli baktıklarında birine benzediğine fark ettiler,bu benzerlikle hepsi aynı anda konuşmaya başladı.

Torreira:Lan bir tane daha İcardi varmış.

Mertens:Lan İcardi ne ara doğdun?

Kerem:Oğlum çok benziyo tövbe estağfurullah

İcardi'de şaşkın bir şekilde bebeğe bakıyordu.Bebek yüzünü eşkitip ağlamaya başladığında Mertens eğilip bebeğe baktı.

Nelsson:Bebek dışarıda dondu içeri alın.

Kerem:Mertens al bebeği.

Mertens bebeğin pusetini tuttuğu gibi kaldırdı ve içeri alıp koltuğa bıraktı.O sırada Kerem ve Nelsson etrafına bakmaya başladı ama etrafta kimse yoktu evden gelen ağlama sesi ile kapıyı kapatıp içeri girdiler.4'ü yan yana dizilip bebeğe bakmaya başladılar.Bebeğin yanında duran notu ilk fark eden Nelsson olmuştu eğilip notu eline aldı.

Selam Mauro Ben Wanda...

Notu daha fazla okumadan Mertens İcardi'nin odasına gitti ve durumu anlattı.İcardi notu okur okumaz kafasını sinirle kaldırdı.İcardi Wanda ile ayarılalı tam 1 yıl olmuştı ve ayrılan kişi Wandaydı Arjantinde yani bir hayat istediğini söyleyip İcardi'yi terk etmiş ve Arjantin'e gitmişti İcardi'nin çevresindeki herkes Wanda'yı sevmezdi,haklılardı Wanda kendi çıkarları için herkesi kullanan biriydi.İcardi'nin popülerliği,parası ve en önemlisi sevgisi onun çok hoşuna gider ve bunların hepsini kullanırdı.İcardi Wanda yüzünden çoğu kez arkadaşları ile kavga etmişti.İcardi ise Wanda Arjantin e gittikten kısa bir süre sonra aldatıldığını öğrenmişti.

İcardi ise Wanda Arjantin e gittikten kısa bir süre sonra aldatıldığını öğrenmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aldattığı cocuk Arjantin'e gittiği için Wanda onunla gitmişti.Yıllık ilişkisinin bitmesi İcardi'yi çok etkilemişti Wanda'ya aşık falan değildi fakat sevmişti onu,ayrıldıktan sonraki süreçte arkadaşları ve Galatasaray taraftarı tarafından atlatmıştı bu durumu.Şimdi Wanda ismi ve bu bebeği görünce anlamlandıramamıştı.Mertens destek olur bir şekilde omzuna dokunup notu işaret etti İcardi notu tekrar açtı ve okumaya başladı.

Not Şöyleydi;

Selam İcardi Ben Wanda.

Hani şu çok sevdiğin.Sana ufak bir hediye yolladım buna hediye dersen tabi,başta karnımdaki bebek sevgilime ait sanmıştım ve onu doğurmuştum ama sonra gel gör ki bebek seninmiş tabi bunu L-Gante'ye anlattığımda onu istemedi ben de ne yapacağımı şaşırdım ve sana yolladım.bebekle uğraşmak çok sıkıcıydı zaten hizmetçilerin kucağında ha bire ağlayıp beni istiyor.Ahh hele o dokuz ay karnında taşıma tam bir kabustu ama L-Gante onun olduğunu sandığından daha mutluydu o yüzden tahammül edebilmiştim.Sen ve bebek yüzünden az kalsın ayrılacaktık bebeği sana göndereceğimi söyleyip uzun bir süre dil dökmek zorunda kaldım.Çantasında bir kaç belge var bebeğin babasının sen olduğunun kanıtları ve bebeğin tamamen sana bıraktığım ile ilgili belgeler,kimlikleri var yani sayemde iki kimliği var bilerek olmadı. Adı Isabella Icardi Nara benim soy adımda orada belgeleri imzaladıktan sonra değişecek.Neyse belgeleri imzaladıktan sonra seninle ve bebekle hiçbir bağım olmayacak.Eğer bebeği istemiyorsan geri cocuk esirgemeye verebilirsin.Ve lütfen bana ulaşmaya veya geri göndermeye çalışma.

İcardi sinirle notu yere atıp gözlerini kapatıp düşünmeye başladı.Böyle bir şey mümkün mü diye düşündü wanda ile beraber oldukları süreçte korunmaya dikkat etmiyorlardı fakat hap kullanıyordu.Çantayı açıp içerisinden belgeleri çıkardı ve bebeğin kendine ait olduğu söylenilen belgeye baktı DNA testi yaptırılmıştı ve bebeğin İcardi'ye ait olduğu yazıyordu.Bakışlarını bebeğe çevirdiğinde gözleri masmavi gözlerle ona bakıyordu,daha fazla bebeğe bakamayıp kafasını çevirdi.

Diğerleride notu okuyunca çok şaşırmıştı ve son kısmı okuyan Kerem Ve Mertens çok gerilmişti ikisi de cocuk sevgisi ile yanıp tutuşan biriydi.Wanda'nın bebek hakkında böyle konuşuyor olması onları çok sinirlendirmişti.Kerem bir süre bebeğe baktı ve onun öyle bir yere gitmesini asla istemezdi gözleri İcardi'ye kaydığında İcardi'nin sinirden yumruklarını sıkıp belgelere baktığını gördü.

Kerem:İcardi

İcardi cevap vermeden belgelere bakmaya devam etti.Kerem daha konuşacaktı fakat Nelsson omzuna dokunarak onu susturdu.İcardi bir anlık sinirle belgeleri ve cantayı duvara atıp yüzünü sıvazlıyordu.Keremin ödü kopmuştu.

İcardi:Sikicem böyle işi.Bu kaşar nasıl fark etmez bebeğin bana ait olduğunu aldırsaydı emin değilse niye doğurdu!?

Odada sağa sola yürümeye başladığında herkes ona bakıyordu

Nelsson,Mertens,Kerem,Torreira onu sessizce izliyorlardı aşırı tepki vermesinden korkuyorlardı.

İcardi:Bakamam ben bebek falan nasıl bakacağım.Onun bebeğini büyütemem ben

Bağırarak dediği şeye Nelsson karşılık verdi.

Nelsson:Saçma saçma konuşup sinirlerimizi bozma.Tepki vermeyip kendi haline bıraktık saçmalamaya başladın.

İcardi:Ne saçması ya doğurup bana bırakıyor bebeği.Ben napacağım bebekle

İcardi yüzüne yediği yumrukla neye uğradığını şaşırdı.Kerem bu yumruğu önceden hissedip bebeğin önüne kendini siper edip görüntüyü kapatmıştı bebek bile olsa bundan etkileneceğini düşünüp onları kendi odasına götürüp onlarla beklemeye başladı.Bebek ona bakarken masum bir şekilde konuştu.

Kerem:Sakin olun ufaklıklar şuan yaşadığı şokun ve az biraz kazığın etkisinde kendine gelince ikinizi de çok sevecek ve bırakmayacak eminim.

Bebek /Mauro İcardiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin