Bölüm 2 •Bebeğin Gelişi

610 20 15
                                    

İçerden bağırış sesleri gelince Kerem bebeğin kulaklarını kapattı.

Mertens:Bana bak,o sizin hatanız sonucu doğan ve masum olan bir bebek,suçlusu sen ve annesi sizin hatanız yüzünden bebek berbat bir hayat geçiremez anladın mı? yapmasını biliyorsan büyütmesini de bileceksin

İcardi bir süre sadece Mertens'e baktı.Haklıydı kendi hatası yüzünden onun,kendi cocuğunun hayatını karartamazdı.Olduğu yere çöküp kafasını ellerinin arasına aldı ve düşünmeye başladı.

Nelsson:Bebekler ebeveynlerini seçemezler maalesef, anne konusunda çok şanssız ama baba konusunda çok şanslı

Torreira:Bence de dostum

Nelsson sessizliği bozup Mertens'in bağırarak söylediği sözlerin sakince devamını getirmişti.Sonrasında Mertens sakince sözlerin devamın getirmişti.

Mertens:Yaşadığın şokla böyle konuştuğunu biliyoruz çünkü o kadar acımasız biri değilsin.Yumruk içinde özür dilerim kendine gelmen gerekiyordu.

Torreira:Kan gelmesi gerekiyordu.

Nelsson Torreira'yı dürttü ve sus işareti yaptı.

Onlar köşede birşeyler fısıldaşıyordu.

Mertens daha sakin bir tavırla İcardi'nin yanına çöküp kolunu omzuna attı.

Mertens:Kabullenmesi zor ama bebeği cehenneme bırakamazsın o kahpeye de bırakamazsın çünkü cehennemden bile kötü olur.

İcardi sakinleşip yüzünü Mertens'e döndü.

İcardi:Ona bakmam gerekiyor değil mi?

Torreira:E bi zahmet manyak.O kız doğurmuş olabilir ama senin bebeğin.

İcardi:Adı Neydi?

Mertens:Neydi?

Torreira:Bilmiyorum neydi?

Nelsson' a döndü

Nelsson: Isabella Icardi

İcardi yüzünü sıvazlayıp bebeğe bakmak için koltuğa baktığında puset etrafta yoktu kaşlarını çattı ve etrafa baktı.

İcardi:Bebek nerde?

Mertens:Nerde?

Torreira:Nerdeymiş?

3'ü de Nelsson a bakınca Nelsson:

Nelsson:Keremin odasında

Nelsson:Bağırmamızdan etkilenmemesi için kerem götürdü.

Torreira:He iyi yapmış.

Mertens ve Nelsson Torreira ya birşeyler anlatırken İcardi Kerem'in odasına girdi.

İcardi:Napıyorsunuz?

Kerem:İyi Anlaştık Hanımefendiyle

Isabella'nın bakışları İcardi'ye sabitlendiğinde İcardi de ona baktı birbirlerine bakıyorlardı.

Torreira:Nası dikkatli bakıyo be

Kerem bebeği İcardi'ye uzattı.İsabella kollarını İcardi'ye uzatıp mızmızlanmaya başladı.İcardi bebeği kucağına aldığnda İsabella kafasını İcardi'nin göğüsüne koymuştu.Hepsi şaşkınlıkla onları izlerken İcardi kollarını İsabella'nın minik bedenine doladı.

Nelsson:Hissetmiş olabilir mi babası olduğunu?

Kerem:Ben kucağıma aldığımda bana kollarını geri çekiyordu.

Hepsi İcardi'ye bakarken İcardi bu anın etkisinden çıkamamıştı böyle bir tepki beklemiyordu.

İcardi:Bu İsabella mı?

Kerem:Evet

Kerem:Başka bebek yok zaten

Bir süre sessizce oturdular.İcardi kucağındaki minik kızının varlığı sayesine oldukça huzurlu hissediyordu.Küçük bir beden onu hemen sakinleştirmiş ve kendini kabul ettirmişti.Ama bu İcardi için çok zor bir süreçti onlara bakabilir miydi? Bu soruyu kendine sürekli sorup duruyordu.Bebeğin geleceğini düşündü ve onlara güzel bir gelecek vermesi gerekiyordu.Sonuçta onun kızıydı.Kabullenmesi kısa sürmüştü çünkü arkadaşları onlara diğer bırakma seçeneğinini düşünmeye izin vermemişlerdi.Bebeğe İcardi bakamazsa onlar bakardı.

İcardi gülerek

İcardi:Hayatıma başka bir kadını almak istemediğimi söylemiştim hatırlıyor musunuz?

Hepsi:Evet

İcardi:Şimdi 1 tane aldım

Torreira:Onlar kadın değil ki

Mertens:Oğlum şaka yapıyor ya ironi ya

İcardinin hayatına başka bir kadın almak istemediğini herkes biliyordu bunu sebebi Wanda'ya olan sevgisi değildi o biteli çok olmuştu ama bu süreç onu yormuştu.Tek olduğunda daha mutlu olduğunu fark etmişti.Derin bir nefes alıp kızına baktığında uyuduğunu fark etti nefes alıyor ve arada mırıldanıyordu.İsabella'yı yatağa koyup derin bir nefes aldı.

İcardi:Biraz hava almaya ihtiyacım var.

Kerem ona sarılıp sakin bir sesle konuştu.

Kerem:Hep yanında olacağız

Nelsson:Tabi olacağız bizden kurtuluşun var mı yok.

Nelsson'da sarılınca kendisini iyi hissetmişti.

İcardi:Teşekkürler.

Birbirlerinden uzaklaştıklarında İcardi son bir kez daha kızına bakıp montunu alarak çıktı.Soğuk hava yüzüne çarptığında derin nefes aldı ve parka doğru yavaş adımlarla yürümeye başladı.Soğuktan elleri uğuşsada kendini iyi hissetmeye başlamıştı ve iyi gelmişti.Çok hızlı karar verse de doğru bir karar vermişti cocuklar olmasa da çok yanlış seçimler yapıp sonra pişman olabilirdi.Banka oturup bakışlarını gökyüzüne çıkardı.

İcardi:Bundan sonra napacağım?

Bebek /Mauro İcardiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin