24 Haziran 2023
Saat 10.00
Kahvaltı masası hazırlandığında hepsi masaya oturmuştu.Isabella biberonu ağzından atıp ağlar gibi mızmızlanmaya başlamıştı.Kollarını İcardi'ye uzatıp ağlarken herkes istemsizce güldü babasını istiyor oluşu onlara sevimli gelmişti.Mertens Isabella'yı İcardi'ye uzatınca İcardi küçük bebeğini kucağına aldı.Nelsson masadaki kahvaltılıklara bakıp konuştu.
Nelsson:Isabella'ya bunları yediremeyiz.
İcardi başıyla onaylayıp masanın etrafında dolanıp koltuğa ilerledi.Isabella'ya bakmıştı ve onu koltuğa koydu ona bakarken çantadan düşen bir dosya dikkatini çekti ama önceliği Isabella yı doyurmak olduğu için dosyayı geri çantaya koydu ve çantadan bebek bisküvisi ve süt çıkardı.
İcardi:Bunu nasıl yapıyoruz bilen var mı?
Hiçkimseden ses çıkmayınca Nelsson İcardi'nin elinden alıp mamanın arkasını okumaya başladı.
Nelsson:120 ml suya 4 ölçek mama koyuyorsun.Düz bir zeminde biberona 120.ml cizgisine kadar sıcak su doldur 4 ölçek mamayı üzerine ilave et biberonun ucunu tak delik kısmını parmaklarnla sıkıştır çalkalama ya başla.Mama eriyene kadar bileğinde ısısına bak seni yakmıyor ise bebegine verebilirsin.
İcardi söylenenleri yaptıktan sonra Isabella'yı kucağına alıp Isabella'yı doyururken evin içinde yankılanan zil sesi ile Isabella İcardi'ye sarılmıştı.Herkes bu hale gülerken Mertens kapıya ilerledi ve kapıyı açtı.
Kapıyı açtığında Muslera onlara gülerek bakıyordı.
İcardi:Bana fazla benziyor sanırım
Muslera:Biraz mı?
İcardi:Biz Muslera'yı ne için çağırmıştık?
Nelsson:Bebek maması nasıl yapılır göstermesi için
İcardi:Duydun?
Muslera:Duydum
Muslera gülümseyip hepsine sarıldı.
Muslera:Hoşbulduk çocuklar.
Isabella acıktığı için mızmızlanmaya başlayıp babasının kucağında kıpırdandığında bakışlar ona döndü.
Torreira:Prensesin karnı çok acıktı.
İcardi: Ya bunu nasıl yapacağız?
İcardi elinde tutuğu mama kutusuyla ilerlediğinde Muslera kutuyu İcardi'nin elinden alıp mutfağa ilerledi. Kerem'de onlarla ilerleyip İcardi'nin kucağından Isabella'yı almak içinuzandı ama
Isabella kollarını kendine çekip kafasını babasının omzuna koydu. Herkes bu hareketini farketmişti İcardi farkında olmadan gülümsemiş ve Isabella ya daha sıkı sarılmıştı. Muslera gülümseyip Isabella saçlarını okşamaya başladığında Isabella gülümsedi. Kerem onları yalnız bırakma kararı alıp Mertens ve Nelsson'un yanına ilerledi.Mertens: Isabella babasına hemen alışmış gibi.
Torreira ve Nelsson onaylar şekilde mırıldanmalar çıkardı. Muslera bebeğin mamasını hazırladığında İcardi'ye uzattı.
Muslera:İlk Onun karnını doyur sonra sen yersin.
İcardi elindeki biberona bakıp sandalyesine oturdu. Isabella ağzındaki emziği atıp ellerini biberona uzattı.
Isabella biberonu görünce kendinden geçmişti.
Verdiği tepkiyle herkes gülmeye başladı. İcardi biberonu tutup bebeği hafif yatırdığında bebek sütünü içmeye başlamıştı. Ellerini açıp açıp kapatırken mırıldanıyordu. Herkes yemek yemeği bırakıp bebeği izliyordu sessizliği bozan Nelsson oldu.
Nelsson:Çok sevimli bişe bu.
Bebek ona dediğini anlamış gibi kafasını çevirip biberonu ağzından çıkatmış ve Nelsson'a bakmıştı. İcardi nelsson'a sinirli bir şekilde bakıp konuştu.
İcardi: sussana içiyodu ne güzel.
Biberonu geri emmesi için ağzına yaklaştırınca bebek dudaklarını büzüp kafasını çevirdi ve kalkmaya çalıştı.
İcardi:Hayır çok az içtin.
Muslera:Onu yatıralm uyanınca devam etsin
Nelsson:Mantıklı