Bölüm 5 •Bebeğe Alışma

319 17 1
                                    

Sabah saat 08:30

Torreira:Günaydın ey ahali Hayırlı sabahlarınız olsun

Mertens:Uyandırmasaydın kendim kalksaydım daha hayırlı bir sabah olurdu

Torreira bağıra çağıra yukarı çıkarken İcardi yüzünü buruşturup gözlerini açtı. Yatakta sırt üstü yatıyordu, bakışları karın tarafına kaydı. Isabella kafasını babasının kalbine yaslayıp tombik bacaklarını karnına uzatmış karnında yatıyordu.

 Isabella kafasını babasının kalbine yaslayıp tombik bacaklarını karnına uzatmış karnında  yatıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İcardi gülerek kızına baktığı sırada kapı açıldı. Torreira Isabella'ın hala uyuduğunu görünce bağırmak üzere açtığı ağzını geri kapttı. Ardından fısıltı şeklinde konuştu.

Torreira:Daha güneşimiz doğmamış

Kapıyı kapattıktan sonra evde tekrar sesi duyuldu.

Torreira:Gün daha doğmamış yanlış günaydın

Mertens: kapatın alarmı geri uyuyun.

İcardi Toreira'nın söylediklerine gülüp Isabella'ya baktı.

İcardi:Seste uyumaya alıştın artık Torreira sağ olsun.

Fısıltı şeklinde konuşmuştu. Isabella evdeki seslere alışık olduğundan uyurkenki çıkan sesler onu etkilemiyordu. İcardi Isabella'nın üşüyüp üşümediğini kontrol etmek için elini tombiş bacaklarına koydu. Hissettiği sıcaklık ile yüzünde memnun olduğunu belli eden bir ifade belirdi.

Yataktan kalktı ve perdeleri açtı. Gördüğü deniz manzarası ile cami aralayıp derin nefes aldı. O sırada Isabella uykusundan uyanmaya başlamıştı. İcardi mırıldanmalarını duyunca Isabella'ya baktı. Yanına gidip dirseklerinden destek alarak üzerine eğildi.

İcardi:Günaydın prensesim.

Boynunu öpüp kokusunu içine çekti ardından yüzünün her yerini öptü. Isabella her zaman ki gibi bu öpüşlerden bunladı ve yüzünü buruşturdu.

İcardi:Son bir tane öpücem sonra bırakıcam.

Isabella elleriyle yüzünü kapatmaya çalışırken çığlık attı ama İcardi bunu umursamayıp iki parmağı ile Isabella'nın tombik elini tuttu ve yanağından öpüp geri çekildi. Isabella sinirlendiği için bağırıp ağlamaya başladığında İcardi güldü.

İcardi:Abartma yavrum altı üstü bir kaç defa öptüm.

Isabella İcardi'nin konuşması bitince gülmeye başlamıştı.

İcardi:Oyuncu Yaa

İcardi:Yerim seni minik ben

Bebek /Mauro İcardiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin