Hayata ruhları ile tutuna bilenler için..
Neredeyim ben ellerim mi bağlı benim yo yo sadece ellerim değil ayaklarım da bağlı ya gözlerim ? Anlayamıyorum burası mı çok karanlık yada gözlerim mi bağlı ? Ben çıplak mıydım bana mı öyle geldi ? Burası Neresi Lannn Ne işim var, burda bu halde..
Buraya nasıl geldiğimi düşünürsek doğum günüm için Aslıyla beraber süs eşyaları almaya gitmiştik Aslıya ''birisi bizi takip ediyor.'' dediğimde. Bana ''saçmalama sen öyle hisetmişsindir.'' demiş beni geçiştirmişti
Cidden öyle miydi yada o arkamda ki adam mıydı bunları bana yapan ? Biraz daha kafamı yormak gerekti sanırım evet mağaza, mağaza gezmiş tik sonrada bir yerde birşeyler içmiştik sohbet edip ayrılmıştık aslının annesi arayıp 'hemen eve gelsin' diyerek sohbetimizi kesmişti lanet karı aslı eve gitmek için kalktı bende hesabı ödeyip peşinden kafa den çıktım caddenin başında ki durakta bekliyen insanları görünce altların da ezilmek istemediğim için yürümeyi tercih ettim. Yolda yürüyordum doğum gününü düşünüyordum sonra..
Eeee sonraa ! Yo bu gerçek olamaz, hatırlamıyor olamam olmaz yani, nasıl yaa ?
''İMADAATTTT'' kendimi yırtım ilk başta burda olmam bu halde olmam korkutmamıştı ama buraya nasıl geldiğimi hatırlamıyor olmam beni biraz korkuttu ve bu uzandığım şey sanırım sert taş gibi birşey olmalı soğuktu ve ben çıplaktım ellerim ve ayaklarım çapraz şekilde bağlıydi... 'BEN ÇIPLAK MI DEDİM ?'
Beni kim soydu bu şekilde kimm bağladı amacı neydi peki, yoksa tecavüz mü edicek korkum hızla artmaya başladı insanlardan uzak bir yerde olduğumuz belliydi ağzım bağlı olmayışın dan anladım buraya nasıl gelmediğimi hatırlamıyorum diye o kadarda mal değilim yani, sanırım galibaaa öyle yaa
Götümü yırtana kadar bağırdım ama bunu bana yapan her kimse yoktu belliydi sanırım korkum yanlız oluşum ve ses gelmemesinden biraz azalmıştı ama ağlamıştım gözlerim acıyordu ve hiç bir yeri görmüyordum buna bana yapan hangi pezevenkse bana küçücük bile ışık sızacak yer bırakmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+18 İntikam
Teen FictionBabasını aynı adam tarafından kaybeden iki insan biri intikam beslerken diğeri ondan nefret eder. Onu mahfetmek uğruna bir arada durduklarını sanan iki insan nasıl bir aşk yaşarlar her şeyi aşk uğruna feda ederler. intikam uğruna heba olan bir aşk m...