*******
Atacağım konuma
Gel hemenKonum📍
Görüldü
Bana atılan konuma gittim hemen. İçimden bir ses gitmemi söylüyordu ve ben bu ses e güvenmeye karar verdim.
Sonunda gelmem gereken yere geldim. Önümde rüyamda bana vuran kadın ordaydı. Bana eliyle gel işareti yabtı.
Hemen onu takip ettim. En sonunda bir bodruma vardık. Kadın kabıyı kabatıb bana baktı.
Arkamdan kehoo, soul, theo ve haewon vardı. Yüzlerinde hiç bir duygu yoktu. Birden ellerinde bir sopa belirlendi.
The yavaş adımlarla bana yaklaştı. Hareket edemiyordum. Vücudum beni dinlemiyordu.
Theo kafama sertçe sopayla vurdu birden yere yığıldım. Dörtlüde aynı şeyi onlarca defa yabtı belkide yüzlerce.
Bilmiyordum.
Vücudum da artık hissetmiyordum. Artık ölümü dilecek duruma geldim.
Haewon bana yaklaştı. Yüzümü kendi yuzusune çevirdi.
"Sejin seninle çok eğlendik ama gitmen gerekiyor artık . Kendine iyi bak olur mu? "
Hepsi sırasıyla bana sarılıp braktı.
O tanımadığım kadın önüme gelib"Ben yuna" dedi
"Tam olarak böyle uyanackasın"
Diyip elindeki ne ara aldığı sopayla vurdu.
Panikle uyandım. Hastane odasındaydım.
Etrafımdaki insanlara baktım.
Kehoo, theo, soul, haewon ve bilmediğim bir kaç kişi.
Mutluluktan ağlayıb sarıldılar bana.
Önümde bir kadın vardı . Oda diğerleri gibi bana sarılıldı.
Sürekli kızım, kızım diyerek saçımı okşuyordu.
Kapı açılıp içeriye bir doktor girdi. Bana donub konuşmaya başladı.
"Sonunda uyandın demek guzelik. Sen uyanana kadar neler çektiğimizi bir bilsen ohooo"
Dediklerinden bir şey anlamıyordum. Ben en son bodrumday dım . Ve önümde duran insanlar beni vuruyordu neden birden uyanıp bana sarılmaya başladılar anlamamıştım.
Doktor yine bana bakıb konuşmaya başladı.
"Biliyorum kafan çok karışık sana her şeyi anlatacağım. Bak sen 7-8 yaşlarındayken kafanı su çeçmesine vurdun ve yaralandın . Seni hastaneye getirdiklerinde komaya girmiştin ve sen bu 19 yılda ne gördüysen hepsi bitkisel hayatan ibaretti. "
Şuan gerçekten nasıl davranmam gerektirdiğini bilmiyordum . Ağzımı açıp konuşacak en doktor yeniden konuşmaya başladı.
"Bu arada seni iten adam, yani kuzenin Emin çoktan hapse atıldı. "
İster istemez gülümsedim. Gerçekren mutlu olmuştum bu haberi duyunca.
Eve geçinde annem denen kadın beni bir odaya sürükledi.
Odaya girdiğimde Yuna ve Jennie yi gordum.
Şaşkınlıkla ağzımı aradım. Hemen kalkıp bana sarıldılar. Gerçekten fazlasıyla şok geçirdim bu gün.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bir kaç saat sonra hava almaya çıktım. Benimle birlikte Jennie geldi.