6

3 1 0
                                    


Yeonjun ve Yunjin in gelişine yaklaşık uç saat geçmiş ve yavaş yavaş guneş ın ışıkları çıkıyordu. Bir kaç kez anlatmaları için ısrar ettim ama ağzılarını bile açmıyorlardı.

"Anlatmak gibi bir niyetiniz varmı acaba gerçi bende gece bilmem kaçıncı saatinde adam doversem benimde sesim çıkmazdı size hak veriyorum. "

Sinirle nefes alıp sert bakışlatımı gonderdım onlara.

"Polisle ne bok sorununuz olucaksa beni karıştırmayın hiç soruna karışacak halim yok. "

Yeonjun ağzını konuşmak için aralayıp bana baktı.

" Senin komaya girmene sepeb olan adam yani kuzenin Emin onun hapisten çıktığığını oğrendik. "

" ne nasıl"

" çetemiz yardım etti ve lütfen sözümü kesme. Neyse senin kuzenin para karşığılıyla hapisten çıktı. Çetemşiz onun yerini oğrenince hemen geldik . Onu öldürmemiz gerekirdi sejin oldurmesek o seni öldürecekti komaya girmene sebep olan sana her şeyi yabardı. Bizde ona hakketiği cezayı vermek istedik bizim çetemizin var olmasının sebebi bu zaten. Senin duyduğun sesler kuzenine ait değildi onun adamlarından birilerindi. Onu öldürmedik çetemiz onu alıp gizli yerimize götürdük kuzeninin yerini oğrenmek için ve istersen bunu iptal edebiliriz"

"Ama yeo-"

" sen konuşma Yunjin, ne diyorsun sejin devam edelim mi yoksa vaz mı geçelim"

" devam edin, ben size yardım edeceğim" demiştim duşunmeden.
O pisliğin cezasını kendi ellerimle vermek istiyordum zaten fırsat elime geçti bende o fırsatı kaçırmamalıydım

Saat nerdeyse yedi olmuştu. Kalkıp kahvaltıyı Yunjin le beraber hazırlama başladım.

Kahvaltıyı yabıb sesizce yedik. Yeonjun sofrayı yıkayıp bulaşıkları yıkamıştı. Ondan sonra el salayıp çıkmışlarlardı. Hemen sonra zil çaldi bir şeyi unutmuşlardır belki diye düşündum.

"Aç kız off iki saatır burdayım kapı açmıyor bu ne rezillik"

Gelen kişi kesinlikle jisung hoca nın abisi. Hyunjin.

Kapıyı açınca beni itirerek girdi. Kapıyı kabatıb hemen mutfağa gideceğini bildiğimden hemen yanına koşturdum.

Evet tahmin ettiğim gibi. Büyük tabak çıkarmış tabağa bozdolabın da ne yenilecek varsa üst üste koyuyordu.

"Ya az yavaş ye hem sen salamı balın üstüne mi koydun zehirlenirsin beyinsiz"

" sanki senin çok umrunda, bi sus kafam şişti"

Masaya geçip tabağını yerleştirip bana garip garip baktı.

" ne bakıyon amk"

"Küfür etme be hem bi kalkta çatal getir amk karnıp birbirini yicek "

Sabır dileyerek kalkıp ona kaşığı verdim.

" ben yemeğimi bittirince üniversite işlerini hallederiz"

"Bi zahmet yani"

"Sus sus sen "

Yaklaşık 15 dakika hyunjin ın yemesini iğrene iğrene izledikten sonra kalkıp üniversite işlerini hallettik.

" Bak yaşadığın şehirde çıkması iyi yurt a kalmak gerekmez şimdi "

" her şeyi hallettik mi şimdi yani"

"Evet her şeyi ben halletim "  "ben halletim "kısmını bastırarak diyip gıcık gıcık gulmuştu.

" sen kafamı şişirdin sadece sejin bi bok etmedin"

Just.. dream? ¦ Sejin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin