Gözüme çarpan guneşle uyandım. Telefonum dan saate baktım hala çok erkendi. Fırsat bulub alarmı kabatıb masama adımladım. Bugün gireceğim üniversite sınavı için daha fazla hazırlılık yabarım diye duşundum
Yaklaşık 20-30 dakika çalışmaktan sonra yeterli diye duşunup kedimi kucağıma alıp indim alt kata. Yeni kiraladığım büyük evimin mutfağına adımladım.
Kedime süt ve yaş mama koyup kendime kahvaltı hazırlamaya başladım. Pitkisel hayatımda -yani komadayken-Haewon bana hep kahvalyı hazırlardı. Aklıma gelenle kıkırdadım.
Kahvaltıyı bitirib pis tabakları yıkamaya başladım. Bittirdikten sonra yeniden sınav için kontrol yabıb kabıya yöneldim.
Kabıya geldiğimde kedimin beni takip ettiğini gördüm. Onu kuvağıma alıp sevdikten yere indirdim
"Bana bol şans dile "
"Meow"
Kedim bana cevap vermiş gibi miyavlamasına gülüp kediye öpücük attıb çıktım evimden.
-----------------------------------------------------------
Kapıyı yavaşa açıb göz atım. Tam planladığım gibi sınıf bomboştu. O yüzden erken gelmeye blanlamıştım.
Sınıfa girib masama oturdum. Sınafta benden başka biri olmamasından oldukça keyifliydim.10-20 dakika sonra sınıf dolmaya başladı. Bir kişi daha bir kişi daha derken sınıf dolmuş ve hoca gelmişti.
Sınav kağıtlarını önüme koyduğunda bana göz kırbıb"iyi şanslar" demişti
Changbin hocanın bu tatlı davranışından gülüp kağıdıma bakıp çozmeye başladım.
Kapıyı açıp çıktım sınıftan. Oldukça mutluydum ve rahatım . Sınavdan geçtiğimi adım kadar emin olsamda yarın açıklanacak sonuçları dört gözle bekliyordum.
Tam okuldan çıkacaken Changbin hoca beni çağırmıştı. Onun yanına adımladım. Oldukça endişeli gözüküyordu.
"Sejin jisung hocanı gordun mu sabahtan beri arıyorum ama bulamıyorum telefonumuda
evde unutum ondan aramıyorum""Hayır hocam görmedim ama isterseniz onu arayabilirim"
"Evet evet lütfen hemen ara " demişti aceleyle. Bir birlerine çok aşıklardı.
Aklıma gelenle kırırdyıp telefonumda Jisung hocanın numarasını tuşladım.Bir kaç saniye sonra açmıştı. Hemen telefonu Changbin hocaya uzatım.
"Jisung aşkım benim sejin değil, bi daha ben izin vermeden çıkarsan kafanı kırarım"
Niye mi endişelendim!? Birden saabahın köründen gittiğin için olabilir mi acaba, bide bana nereye gideceğini söylemeden gittin "
"Gerçekten mi "
"Niye haber vermedin ya şapşik" dedi Utanmıştı birden
"Nereye nereye?"
"Ya üf tamam söyleme"
"Tamam ama geç kalma "
"Bende seni hayatım" diyip kapatmıştı.
"Teşekkur ederim Sejin. Biliyor musun bana bir süpriz hazırlıyormuş oysaki daha geçen hafta da yabtı . Aşırı gerildim şuan. "
Onun heyecanlı haline güldüm sadece. O ise dalmıştı. Sanki önemli bir şeyi duşunuyormuş gibi.
Sejin sence feminist giyeyim mi , yakışır mı bana sence? "