tam tamına acemilik dönemim çabucak geçip gitmişti. Evet yarın birliklerimizi seçecektik ve ben aşırı heyecanlıyım. Üstelik ilk 10'a bile girdim. Aslında sıralama şu şekilde ; mikasa , ben, reiner, berthold, annie, eren, jean, connie ve sasha.
Surun tepesinde bizim tayfa ile bir şeyler yaparken yanımıza sasha geldi. Ancak bir garipti sanki bir şey saklıyor gibiydi. "Sasha ne saklıyorsun sen?" diyerek sorgulayıcı bir bakışla baktım. Sasha suçlu bir gülümseme takınarak. "Subayların yiyecek odasından et yürüttüm." dedi.
Herkes şaşkına döndü. Eren "Sasha hapse mi girmek istiyorsun?" derken marco "gerçektende aptalsın" dedi. O sırada ben sashaya "Madem aldın geri koymakta olmaz şimdi. Etten bana da vereceksin." diyip sırıttım.
Connie" Siz kafayı yemişsiniz. Aptallık korkunç bir şey..." dedi ve sustu. Ama sashanın ağzından sular akmaya başlamıştı bile.
Kendileri orda tartışmaya devam ederken biraz uzaklaşıp işime döndüm. Bunu seviyordum onlar ile mutluydum. surların içine doğru baktım ki arkamda büyük bir patlama oldu.
(muazzam dev: hello mother fuc**r)
Arkama baktığımda muazzam dev tam karşımda duruyordu. Tam beş yıl sonra. Gözlerimin içine bakıyordu derken ani patlama buhar ve sıcaklık beni itti. Teçhizatımı sura tutturduğum için düşmemi engelledim. Ancak sur kırılmıştı... Korku ve şaşkınlıkla gözümün önünden beş yıl önce olanlar geçmişti. Gözümü öyle bir öfke bürüdü ki muazzam devi burada kesmek istedim. Sur rose uda onlara bırakmayacaktım.
"CONNİE MUAZZAM DEVİ KESECEĞİM ONU OYALAYIN!" diye seslendim başlarını salladılar. Hızla yukarıya çıkıp muazzam devin gözlerine baktım. En son hızımla arkasına geçip ensesine yaklaşıyordum ki- duman? çok sıcaktı. Durmakta zorlanıyordum. Ancak tüm gücğmle bu sıcağa karşı ilerlemeye çalıştım. EVET İLERLİYORDUM HIZLANDIM HIZLANDIM VE KESTİ- muazzam dev yerinde yoktu...
Resmen yoktu. Ha bir dakika düşüyordum. Surun üstüne çıktım. Eren ve diğerleri bana sesleniyordu. "BELLA ONU KESTİN Mİ????" sadece muazzam devin az önce durduğu yere bakıp hiç bir şey söylemedim.
O sırada garnizon birliğinden bir asker. "Neyi bekliyorsunuz , muazzam dev ortaya çıktığında uygulanacak planı gerçekleştirin! Çabuk onunla temasa girenler karargaha gitsin!" selamımızı verip karargaha doğru ilerlemeye başladık.
Merhaba sevgili arkadaşlar kısa bir bölüm oldu uzun zamandır bölüm atmıyordum. Bir de hikayeyi çok uzata uzata yaptığımı fark ettim. Uzatıp yazmak yerine olayların direkt geliştiği bir şekilde yazmaya çalışacağım umarım beğenirsiniz. Oylayıp yorum yapıp beğenmeyi unutmayın sizleri seviyorum görüşürüzz(;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Hayat
FanfictionBella adında olan kız sur marianın yıkılması ile keşif birliğine katılıyor ve bazı aşklar olaylar ve dahası yaşanıyor.