Ebrar'dan
Marşları okuduk ve maç başladı...
Yine oyunda değilim Giuliani ve diğerleri Vargasla daha iyi vakit geçirmeye başladı üzülüyorum unutulduğuma, eşcinsel olduğum için yargılandığıma, olamaz mı yani? İnsanlar her istediğini yapabilirken, sokaktaki küçük bir kız çocuğunu8 tecavüz edebilirken hapse girmeden kurtulduğuna karışmadığında bir insanın yönelimi onları ilgilendirir mi?
Anlamıyorum anlamakta zorluk çekiyorum yoruldum artık tüm hayatın yükünü taşımaktan insanların dertleriyle uğraşıp kendi dertlerime bakamamaktan onlar için her şeyi yapıp da beni bir insan için sattıklarında (Zehra sana diyoo🥺) yoruluyorum üzülüyorum bu hayattan artık yoruldum.Hande'm hücum yaptııı, ardından Aslı'mm. Vargas sayı aldı.
4-6 öndeyiz
Edamm nasılda güzel blok yapıyo. İLKİN ACEEEE!
6-10 güzel fark öndeyiz, maçı fazla izlemek istemesemde sayıları takip etmem lazım.
Artık takımdaki birçok kişi benimle konuşmuyo bir tek Eda ve Hande0 CANSU ÇIKTI. Sıçıcam lan ağzınıza hepinizin Sırbistann!10-13 oldu sabır.
Vargas kenarda... bana ne be hem boşver.Vargas'tan;
Ebrar fazla neşeli değildi ve soğuk davranıyordu bana karşı neden ben? Aslında Zehra'ya da soğuk davranıyor neden anlanıyorum (aç gözünü kızım)
Ebrar blok yaptı az da olsa sevinmişti...
İlkin sevris attı ve Ebrar sayı aldı 2. Sayısı12-15 oldu öndeyiz
Eda sayı aldı alkışlamazsam olmaz da aklımda haba Ebrar var onu üzgün görmek beni mutlu etmiyor.
Yeniden girdim ve ebrar çıktı aşırı derecede bozuk, negatif ve enerjisizdi...Ebrar'dan;
Artık alıştım umurumda bile değil oyunda olmam veya olmamam üzülmüyorum bile. Maçıda gram takip etmiyorum. Sırbistan mola mı almış omaygat.
Aga pozisyon hatası yapmak ne yaa.
İzlemiyomuş gibi yapsamda izliyorum Handenin topu filede kaldı.Seti almamıza 5 sayı var ve Aslı kenarda Derya oyunda
2 sayı var hadii.
SET SAYISI...Seti kaybetik
ANIRASIM VAR AMA İSTEMİYORU- PUAHHAHAHAHHAAH (cringe mi oldu olduysa özür dilerim)
Hayvan gibi gülüyorum saol söylediğin için. Beni almadıklarında böyle oluyo.OYUNDA DEĞİLİMM
Eda ACEEEE
Handenin blok sayısı aldığını duydum. Sıkıldımm10-14
Cansunun topu filede
Hande servis kullandı
İlkin hücum yaptı.Vargasın topu dışarıda
14-18
Cansu çıktı ben girdim.
Bu sefer biraz daha mutluydum.Vargas'tan;
Ace yaptım ve muhtemelen bir sürü ship editinin yapıacağı bir sahne oldu ben sayı alınca Ebrar bana doğru yürüyüp tebrik edince kol kola geldik ve gülünce ona baktım çok çekici gülüyordu. O an kalbim hızlanıp, tribünlerin sesi gitmişti sadece onu görüyordum.
Sırbistan mola aldı ve sahada ebrar ve ben varım. İkimiz aynı anda oynuyoruz.
Servis atıcam yine.
Savunma yaptım ve ebrar hücum yaptııı. Sevinciyle zıplayıp ellerimiz çakıştı. Çok iyi iş birliği yapıyorduk.ben çıktım Ebrar oyunda...(Maçı yazmadım ama bölüm uzun)
Maç bitti zor bi günün ardından maçı galibiyetle bitirdik.
Bir kaç kişiyle fotoğraf çekinip sahile didip kafa bulduk maç zamanı yapılmaz ama koç izin verdi.
Ardından otele döndük ben odaya vardığımda Ebrar yatağında uyuyordu. Kafam az biraz güzeldi gelirken bi bira içmiştim çakı keyfi olmuştum.
Ve hiç kimsenin benden beklemeyeceği bir şey yaptım,