Тео вийшов за Амелією. Однак її вже й як вода змила. Тео оглянувся навколо, її не було.
У Тео було доволі багато питань, які він хотів їй задати.
Проходячи повз директора школи, вона навіть не глянула на нього, ніби навіть не знала хто він.
- Доброго дня... - директор школи потягнувся за привітанням, проводячи поглядом Амелію, яка вже завернула до їдальні, - Що ж... , - ніяково посміявся директор.
Сказати, що директор був обурений та настільки спантеличений, що навіть не міг злитися на таку несподівану неповагу, нічого не сказати.
- Добрий день, Яне Сергійовичу, - підійшов зовсім згодом Тео.
- О, Добрий, добрий, Тео давно не бачились. Як твої справи, як Бабуся?
- Загалом нормально. Бабуся теж нормально.
- Розумію, розумію.
- Вибачте я трохи поспішаю, давайте поговоримо наступного разу,- поквапився Тео.
- Та нічого, нічого, молодь у наш час досить зайнята. Ще побачимось, - помахав в спину Тео Ян Сергійович.
Тео швидко попрямував по коридору до їдальні. Пучок знайомих всім запахів вдарив в його носа. Випічка, пахощі приправ та зелені. Тео очікував наштовхнутися на цілу купу дітей. Однак там не було нікого. Враз усі звуки ніби зникли.
- Слідкуєш за мною? - Амелія з'явилась прямо за спиною Тео.
- Знову твої трюки, ефірнута?
- Запитанням на запитання не відповідають, - Амелія підійшла ближче та елегантно провела рукою поряд з скронею Тео.
Він ще раз окинув поглядом їдальню: все було заповнено дітьми та галасом.
- Ніколи не думала, що спадкоємця імператора Кі так легко зачарувати.
- Тільки, якщо він сам дозволить зробити цього.
- Суцільні відмазки, ще не забув як я тебе відмутузила? - промовила крізь грайливу посмішку Амелія.
- Ходімо сядемо, - додав Тео, минаючи широкі двері їдальні. Плечі Амелії на секунду опустилися в розчаруванні: Тео ніяк не піддався її провокації.
Амелія тільки невдоволено фиркнула і пішла за ним до найближчого вільного столу. Знайомі Тео, які не наважувалися підійти ближче лиш здалеку щось активно обговорювали:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Аркана: Хрона
SonstigesДія розгортається в всесвіті магічного та нереального. Міфічні чотири сутності: Кі, Ефір, Крона та Духовна сила. Вони контролюють всі процеси живого та неживого. Найсильніші світу цього - Імператори, вони володіють однією з цих чотирьох сил. Світ вс...