1.Bolum

10 0 0
                                    

istemediğin şeyler olur ama herkes sen ölürken nasılsan öyle anarlar''

-Mmm kreplerim olmak üzere.Aslında evet dış görünüşüme bakılırsa tarz sahipi ukala kıza benziyorum ama bende becerikliyim canım.

Kreplerim olduktan sonra çaymatiğe dönüp baktıgımda daha suyun kaynıyo olduğunu gördüm.Bnede yukarı çıkıp üstümü değiştiriyim.Merdivenleri bi hışım koşarak çıktıp odama geldim.Siyah yarım kollu elbisemi ve chunky heel ayakkabılarımı giyip kırmızı saçlarımı üstten kısa ve dağınık topladım.Kalın bir eyeliner ve göz kalemiyle gözlerimi fark ettirdim.Kırmızı rujumuda sürüp aynaya bad girl gülüşü yaptım.Trazıma göre farklıyım ama kişiliğim daha farklı yani.Ne biliyim iyi bi insanım ya.

Aşağı inip kreplerimi masaya koyup çayımı bardağıma doldurdum.Evet her şey nefisti.Kahvaltımı hızlı bi şekilde yapıp bulaşıkları makinaya koydum.Çantamıda alıp dışarı çıktım.Yan bahçedeki Leyla hanım ve serhat amcaya selam verip kırmızı mini cooperema doğru yürüdüm.Arabamın kilitlerini açıp bindim.Ayanaya kendime bakıp siyah gözlüklerimi taktım ve arabamı çalıştırdım.Arabada müzik açtığımda selena gomezin sesi yükseldi Already Missing You :D. Şarkının nakarat bölümünde eşlik ettim.

You got me lo-lo-lo loving you

Beni se-se-se- seven sen varsın

You got mel o-lo-lo loving you

Beni se-se-se seven sen varsın

Loving you

Seven sensin

Loving you

Seven sensin

Nakarat bölümü bittiğinde okula gelmiştim zaten.Arabamı park edip indim.Sınıfa gittiğimde edebiyattı ders.Hocamız geldi ve ders işlendikten sonra çıkıp gitti.Bütün hocaların aq.Dersler bittiğinde okuldan çıkıp mini cooperema doğru cool bi şekilde yürüdüm.Arabama binipi tekrar siyah gözlüğümü taktım.Bu sefer şarkı açmadım neşem yerinde değildi.E haliyle okuldan çıkan kimsenin neşesi yerinde olmaz.

Evin önüne geldiğimde arabamı garaja park ettim ve inip kilitledim.Eve geldiğimde odama çıkıp çantamı yerine koydum.Banyoya gidip toplu olan saçlarımı çözüp yukardan topuz yaptım.Mkayajımı temizleyip yeniden yaptım.Okulda eyeliner birazda olsa akıyo ve sürekli temizlemek zorunda kalıyorum.Çok gıcık bişey.Banyodan cıkıp üstümü değiştirdim.Siyah şortum ve spor atletimi giyip onun üstüne ipli göbek üstü tişörtumu giydim.Ynalızdım evde.Ailem şehir dışında yaşadığı icin.Aslında yalnız olmayı seviyodum.Kitaplığıma gidip Özdemir asafın kitaplarından Yalnızlık Paylaşılmaz olanı aldım ve aşağı indim.Kahve makinamı fişe takıp çalıştırdım.Kahvemi yapıp lacivert pofuduklarımdan birine oturdum.

Kitabı okumaya başladığımda yalnızlığı daha çok sevdim.Aslında yalnızlık paylaşılmayan bi dünyadır.Özdemir asafın dediği gibi;

''Yanlızlık yaşamda bi an

Hep yeniden başlayan...

Dışından anlaşılmaz''

Bende böyle bi kızdım işte;

''Yanlızlığı seven ama Siyaha aşık''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlikta ki SavasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin