Alya Bige = 21 yasini yeni doldurmus Bogazici Universitesi Psikoloji Bolumu okuyan biri.Ailesi sehir disinda oturdugu icin ve ailesinin maddi durumu iyi oldugu icin kendine ait bi evde oturuyor.
"Hayat belkide zor ama imkansiz oyunlarla bize ders verir"
Azra Bige = 17 yasinda ozgur,aklina koydugunu yapan ailesini dinlemeyen basina buyruk kiz.
Bu yuzden cogu zaman basi belaya girsede onu kurtaricak bi ablasi olduguna guveniyo."Zoru ogrenki kolayi rahatlikla yapabilesin"
Alkan Akgun = 24 yasinda ciddi,her isi basarabilen,dik kafali biri.Babasinin sirketinde kucuk yasta calismaya basladigi icin her zaman is adami olmayi kafasina koymus ve basarmis biri.
"Benim icin en zor kolay basarabildigimi cozmektir"
Alp Akgun = 18 yasini yeni doldurmus ukala ama her isinde tedbirli ve zararsiz yapabilen biri.
"Kucuk seylerle vakit harcamam ki buyuk islere zamanim olsun"
Doruk Aras = 22 yasinda askla dostlugu hep birbirine karistiran cevresi kalabalik olsada kendisi yanliz olan biri.
"Etrafim KALABALIK ama hepsi MERHABALIK"
Mina Ates = 20 yasinda utangac iyi gorunumlu ama herkesin kotu olduguna inandigi icin kotu biri.Annesi dahi olsa affetmeyen,kinci,kiskanc biri.
"Benim alicak INTIKAMIM var hemen pes etmemi beklemeyin"
Aslinda hepsi icinde hikaye yeni basliyo cunku hic biri inandigi gibi yada gorundugu gibi degil.
"Inanmak zordur guvenemezsin,
Asik oldunmu da kimseyi goremezsin,
Hayat fazladir ya insana bu gibi iste,
Gozun gormez kimseyi,risk aklina bile gelmez,kafanin dikine gidersin,
Karanlikta Ki Savas gibi"