- Sm Town personeli Chanyeol'ün şirketteki en canayakın ve meraklı idol olduğunu söylemişler.
- Chen de kulaklarına dokunulmasından ve Lay boynuna dokunup üflemesinden hoşlanmıyormuş.
- Kris bazen akademiyi terk etmek istiyormuş ama Tao yüzünden tekrar kalmaya karar veriyormuş.
- Tao bazen menajerlerini gıcık etmek istiyormuş ama Korece'si yetmiyormuş.
- Luhan'ın gözleri doğuştan suluymuş.
- Baekhyun'un çantasında ilginç şeyler varmış örneğin plastik çanta gibi.
- Luhan'ın kontratında diğer üyelerde olmayan ekstra gizli bir şey varmış.
- Luhan bazen Lay uyurken yanaklarında gözyaşı aktığını görüyormuş.
- Baekhyun üşüdüğünde başka bir üyenin yatağına yatıyormuş.
- Sehun'a göre Chen Exo'daki en kolay sinir edilecebilecek üyeymiş.
- Kris Lay'in yapacak birşeyi olmadığında yemek yaptığını söylemiş.
- Baekhyun meyve sularını ve buzlu içecekleri çok seviyormuş.Bu yüzden bazen diğer üyeler ile paylaşmak istemiyormuş.
- Chanyeol yüksek sesle Kore Halk şarkılarını söylüyormuş ve Kai ona yastık fırlatıyormuş.
- Xiumin en temiz,titiz ve güçlü üyeymiş.
- Luhan şirkette Yunho ile tanışınca ondan imza istemiş.
- Kai'nin favori filmi Billy Elliot'mış.
- Kris'in kafası bazen çok dil bildiği için karışıyormuş.
- Kris'in dışında en iyi ingilizcesi olan üye Chanyeol'müş.Bazen Kris ile kısa konuşmalar yaparlarmış.