Gerçek Adı: Do Kyung Soo
Sahne Adı: D.O
Takma adları: Heenjabuja (Beyazlar içindeki zengin), (Kyungpir, SinD.Orella Türk hayranlarının taktığı lakaplar)
Özel Gücü: Güç
Burcu: Oğlak
Pozisyon: Ana Vokalist
Köken: Kore
Kan Grubu: A
Boy: 173 cm
Özellikler: Şarkı söylemek, beat box yapmak, üyelere eziyet
Hakkında:
-Bir yaş büyük abisi vardır.
-Odasını Kai'yle paylaşıyordu, ama şu an Sehun ve Luhan'la aynı odada kalıyor.
-EXO-K'in en temiz üyesi.
-Vokal dersleri aldı.
-Aşçı olmakla ilgileniyordu ama daha çok üyeler için yemek pişiriyor.
-Sloganı "Bir numara ol..."
-Şarkı mırıldanma alışkanlığı var.
-Sessiz biri.
-Hayran olduğu besteci Yoo Young Jin.
-İdeal tipi "Amanda Seyfried"
-Kolayca gülebilen kızlardan hoşlanıyor.
-Gerçekten ailesine bağlı, hata yaptıktan sonra herkesi bir araya toplayıp düzene sokmakta iyidir.
-Evde en ufak bir şeyi bile yakalamaya uygun biri.
-Tatlı bir görünümü var ama içine kapanık biri.
-Temizlik ve yemek yaptığından EXO'da kimse ona karşı gelmiyor.
-Birini ciddi anlamda dinlemeye odaklanmışsa, gözünü bile kırpmaz.
-Stajerlik dönemi şarkısı Travie Mccoy - Billionaire.
-İngilizcesi (Kris haricinde) en iyi olan üyedir.
-D.O SM'de stajyerken tanıdıklarına bundan bahsetmezmiş, bu şekilde bilinmeyi istemezmiş.
-Genelde dağınık bulduğu üyelerin odasını temizler.
D.O kendini D.Omestic olarak tanıtıyor çünkü ev sahipliğinde çok iyi olduğunu düşünüyor.
D.Omestic -> domestic -> evcilKai D.O Hakkında: "Her zaman iyi şarkı söyler ve iyi dans edersin. Çok çalışıyor o yüzden boğazı bugün hiç iyi değil. Umarım sesine dikkat eder ve hep sağlıklı kalır. Seni seviyorum"
Lay: "D.O. biraz soğuktur ve pek konuşmaz. Ama onu daha iyi tanıdıktan sonra, onun ne kadar kibar ve neşeli biri olduğunu göreceksiniz. Ayrıca çok iyi şarkı söylüyor."
Kai: "D.O. çoğu zaman yemek yapmaktan sorumludur aslında"
D.O. temizlik hastasıdır. Tüm eşyaları düzenli ve temizdir. Eşyalarını rengine, markasına ve tipine göre sıralar. EXO-K'in en temiz üyesidir!
İngilizce telaffuzu harikadır! D.O. ise teleffuzunun çok harika değil, sadece ortalama olduğunu, iyi telaffuzunun sebebinin de çokça İngilizce müzik dinlediği için olabileceğini düşünüyor.
D.O, engelli çocuklara yardım için sığınma evinde gönüllü olarak çalışmıştır. Çocuklarla oyun oynayıp tesisin toparlanmasına yardım etmiştir.
D.O, çocukluğundan beri şarkı söylemeyi çok severdi. SM'e katılmadan önce de vokal dersleri alıyordu. 2010'da SM seçmelerini kazanıp şirkete girdi.
- Güldüğünde güzel gözüken kızlar onun ideal tipi. İlk görüşte ilgisini çeken kızlar hakkında şöyle diyor, "İlk görüşte aşık olan biri değilimdir. Karşımdakini çok tanıdıktan sonra derin hisler besleyebilirim. Çok güzel kızları sevmem, daha çok güldüğünde karizmatik olabilecek kızları beğenirim. Beğendiği bir kızla buluştuğunda girişken misindir sorusuna, evet girişkenim ifadesini kullandı.
Yemek yapmada iyi olduğunu düşünmüyor, ama yaparken zevk aldığını söylüyor.
"EXO'dan birini menejer seçecek olsaydın kişi seçerdin?"sorusu için,
"Kendimi seçerdim, çünkü kendimi en iyi ben anlıyorum."cevabını verdi."Üyelerden biriyle seyahate çıksan hangi üyeyi seçerdin ve nereye gitmek isterdin?"sorusuna,
"Suho ile New York'a..."cevabını verdi.