Gerçek Adı: Kim Joonmyun
Sahne Adı: Suho
Özel Gücü: Su
Takma adları: Sunnouncer (Suho + Announcer), Esuhort (Suho + Escort), Omma(Grubun annesi), EXSuho (kendine taktığı lakap), Suhomma (Suho + omma)
Boyu: 173 cm
Kökeni: Kore
Kan Grubu: AB
Pozisyonu: Lider (EXO'nun Koruyucusu), Ön Vokalist
Uzmanlıkları: Oyunculuk
Eğitim: Kore Ulusal Sanat Üniversitesi - Oyunculuk
Hobileri: Bisiklete binmek
Burcu: İkizler
Favori Rengi: Menekşe rengi, altın
Favori Sayısı: 8
Hakkında:
-Kendinden 4 yaş büyük bir abisi var.
-Odasını Sehun'la paylaşıyordu, şu an Chen ve D.O ile aynı odada kalıyor.
-"Ah!"diyerek boğazını temizleme alışkanlığı var.
-Golf oynamayı seviyor
-Edebiyata ilgisi olan, uzun saçlı, beyaz tenli ve şakacı bir karakteri olan kızlar onun ideal tipi.
-Örnek, saygılı ve kibar bir kişiliğe sahip.
-En sevdiği film "Pirates of The Caribbean"
-Sloganı "Kendini bil..."
-TVXQ'nun "HaHaHa Song" müzik videosunda EXO-K'den Kai ve Chanyeol ile yer aldı.
-Problemleri çözmek için barışçıl bir konuşma yapmayı tercih eder, tartışmaları sevmez.
-EXO üyeleri arasında en uzun stajyerlik yapan üyedir. (7 yıl)
-Babası Soonchunhyang Üniversitesinde profesördür.
-Star adında küçük bir köpeği vardır.
-İlk öpücüğü evcil iguanasıyla olmuştur.
-Suho okuldayken her zaman En İyi 5 öğrenciden biri olurdu.
-Suho ve Baekhyun EXO-K'de en küçük ayaklara sahip üyelerdir. Ayak numaraları 40-41 civarındadır.
-Suho'nın sık sık gittiği yer Han Nehri'dir. Nehir kenarında bisiklete binmeyi çok sever.
-Havaalanında her zaman en son tuvaletten çıkan üyedir.
-Kai'nin ışınlanma, Luhan'ın telekinezi, Tao'nun zamanı kontrol etme gücüne sahip olmak istiyor.
-Suho'nun rol modeli Super Junior.
-Tao ona sürekli "JoonMyunhao" diye sesleniyordu. Bir süre sonra lakabı Joon Ma Hao oldu. Son zamanlarda da "Mama" ve "Omma" diyor.
-En sevdiği şarkı 4Men'den "Baby Baby".
-Kız grupların dansını yapmada başarılı, ama EXO'da en kötü dans eden üç kişi arasında. (Chen, Chanyeol, Suho)
-Çıkış yapmadan önce ne zaman H.O.T izlese şarkıcı olmanın hayalini kuruyordu.
-SM'e girmeden önce Yoon Jongshin ile tanışmış, Yoon ona "Eğer bir şeyi denemek istiyorsan sonuna kadar git"demiş. Suho bu olaydan sonra ilk katıldığı seçmede en iyisini yapması gerektiğini düşünüp Na Yoon Kwon'un "Her Back" şarkısını söyleyerek seçmelere katılmış ve kabul edilmiş.
-İlkokulda sınıf başkanı ve okulun Başkan Yardımcısı'ydı.
-EXO-K televizyon programlarına çıkmaya başladığında Suho "en iyisini yapmalıyım" diye düşündü çünkü diğer üyeler çok utangaçtı.
-Lee Soo Man'ın favorisi Suho'dur.
-Suho, en büyük isyanını orta okuldayken kardeşi/abisiyle kavga ettiğinde yapmıştır. (Kavga yüzünden saunada uyumak için ailesinden izin almış ama daha sonra kavganın küçücük bir sebepten çıktığını bilmesi dışında ne yüzünden kavga ettiğini hatırlayamamıştır.)
-Suho SHINee'nin "Love Like Oxygen" şarkısında Jonghyun'u taklit edebilir.
-MAMA müzik videosunda Suho'nun aynaya su attığı bir sahne vardı. Bu sahnenin çekimleri sırasında Suho bir personelin ıslanmasına neden oldu.
-EXO-K'in birinci mini albümü MAMA'dan en sevdiği şarkı "Into Your World (Angel)", bu şarkının sevimli olduğunu düşünüyor.
-Boş zamanlarında kitap okur. Kitaplarda bir sürü güzel ifadenin olduğunu bu yüzden okuduktan sonra zihninin aydınlandığını söyler.
-Tao ile ilk tanıştığında, ondan çok korkmuştu.
-Suho "taş, kağıt, makas" oyununda berbattır. Her zaman kaybeder.
-İnsanlar onun gerçek adını söyleyince şaşırır ve "Joonmyun oppa, seni seviyoruz" dediklerinde iki kat fazla mutlu olur.
-Ufak bir yaralanmasında bir ay boyunca susmaz.
-Çincesi iyidir, sebebi çıkış öncesi SHINee'den Minho ile bir ay kadar Çin'de kalmasıdır.
-İlk fanmeetingi en unutulmaz anlarından biri.
-Dürüstlükten yana, sahtelikten nefret ediyor.
-D.O ile birlikte Amerika'ya gitmek istiyor.
-2014 Şubat'tan itibaren SBS Inkigayo'da Baekhyun ile birlikte sunuculuğa başladı.
-SNSD'den YoonA'nın başrolü olduğu "The Prime Minister & I" dizisinin üç bölümünde Han Tae Woo Mikael rolünü canlandırdı.
-Sağlığını korumak için sürekli vitamin içer, üyelere de içirir.
-Şişmanlığın en büyük belalardan biri olduğunu düşünüyor.
-Chanyeol ile çıkış öncesi bazı problemler yaşamışlar, ama artık o sorunları aşmışlar ve Chanyeol'un kendisini bir abi olarak gördüğü için çok mutlu.
-Ona göre EXO'nun annesi kendisi, babası Kris'tir. Kris'e yazdığı mektupta "Ben anneysem, sen de babasın, değil mi?"demiştir.
-Konuşurken birileri onu dinlemez ve lafını keserlerse bundan hoşlanmaz.
-Çıkış öncesinde SHINee'den Jonghyun ile çok yakınlardı.
-En yakışıklı bulduğu üye Chen.
-EXO'nun en pis ve dağınık üyesi.
-Oda arkadaşı Chen dağınıklığından çok şikayetçi.
-Sehun ve Tao maknaeler olarak Suho abilerini çok severler, özellikle onlarla ilgilendiği için Suho'ya sevgileri bir başkadır.
-Suho D.O'ya çok düşkündür.
-Kendinden önce üyeleri düşünür, bir bakıma "kendi yemez, yedirir"
-Konu bir şeyler satın almaya gelince hiç çekinmeden üyeler için satın alır.
-EXO için her şeyi yapabilir, başarı konusunda çok hırslıdır.
-EXO ödül aldığında 12 üye arasında en çok gözleri parlayan ve tepkileri aşırı olan üyedir.
-Ağlamamaya çalıştığında gözünden yaş gelmez ama konuşurken ağladığı belli olur.
-EXO Wolf ile ilk ödülünü aldığında teşekkür konuşması sırasında göz yaşı dökmeden ağlamıştır. Bu tecrübe onun için önemlidir, "Bir daha asla o şekilde ağlamak istemiyorum,"der.
-Bir dizide oynarsa, liseli güvenilir bir sunbae veya yaramaz ve sevimli biri veya hoşlandığı kıza karşı cesaretli bir şekilde itiraf eden genç bir rolde olmak istiyor.
-D.O Suho'nun gülmediğinde çok yakışıklı olduğunu düşünüyor, ama gülünce çirkinleştiğini söylüyor. Suho öyle düşünmüyor.