Ders Konusu Açanı Sikerim
Yeonjun hyung gruptan ayrıldı
Vernon hyung
Noluyo lan
Yeonjuuun
Bizi yalnız bırakma
Böyle bir şey yapamazsınSeungkwan hyung
Beomgyu
Yeonjun öğrendi mi?Beomgyu
EvetMinhyuk hyung
Olay ne tam olarak?Seungkwan hyung
Beomgyu Soobinle konuşuyomuş ama Soobin gyu'yu Yeonjun sanmışMinhyuk hyung
Bizim salakta Yeonjun gibi mi davrandı?Seungkwan hyung
EvetVernon hyung
GyuBeomgyu
Hı?Vernon hyung
Ağlıyon mu lan yoksa?Beomgyu
😪Vernon hyung
Benim miniğimi hangi piç ağlattı?
Yeonjun piçi mi Soobin piçi mi?Beomgyu
İkiside🤧Vernon hyung
Onları dövmek bana düşüyo dimi?Minhyuk hyung
YeesVernon hyung
Tekini döverim ama iki fazla olur
Bir el atsanız😁Beomgyu
Onu bunu boşverinde ben çok kötüyümSeungkwan hyung
Anlamak zor değil
Arkana dönersen beni görebilirsin☆☆☆
Beomgyu arkasını döndüğünde gülümseyerek ona doğru gelen Seungkwan'ın yanına koştu. Seungkwan kollarını açtığında Beomgyu kollarının arasına girip hıçkırarak ağlamaya başladı.
"Hey,böyle yaparsan Vernon gerçekten onları döver."
Beomgyu hızla kafasını kaldırıp burnunu çekti. "Hayır,dövmesin."
Seungkwan kıkırdayıp Beomgyu'nun saçlarını karıştırdı. "Tamam söylerim dövmez."
Seungkwan'ın gözleri Beomgyu'nun dudağının kenarındaki kurumuş yaraya kaydığında kaşlarını çattı. "Bu yara nasıl oldu?"
Beomgyu kafasını eğip dudaklarını büzer. "Önemli bir şey değil."
"Önemli olmasa bile kimin yaptığını söylemelisin." Beomgyu'ya oturmasını söyleyip o da yanına oturur.
"Şimdi söyle bakalım kim yaptı? Soobin mi?"
Beomgyu kafasını iki yana salladığında aklına gelen diğer kişiyi söyledi. "Yeonjun mu?"
"Evet."
"Bu olayı fazla abarttılar. Yumruk atmak ne demek ya!?"
"Haklılar. Ben bunu hakettim."
"Deme öyle." Diyip gözyaşlarını siler.
"Bak Vernon geliyor. Hadi sil gözyaşlarını." Yanlarına elinde üç tane içecekle gelen Vernon kaşlarını çatıp oturur.
"Hâlâ ağlıyor musun?"
"Yoo ağlamıyorum."
"Yalancı. Yanağındaki kurumuş gözyaşlarına bak." Diyip güldü.
"Lan bir dakika biriyle kavga mı ettin?"
"Yok dayak yedim." Diyip güldü. Bu gülümseme mutluluktan uzaktı. Onlara neşeli yanını göstermek istesede hâlâ çok mutsuzdu.
"Kimle?"
"Yeonjun yapmış."
"Bu Yeonjun niye bu kadar sinirleniyo ki?"
"Amcam öğrenirse Yeonjun hyung'a kızar."
"Neden? Yeonjun'un bu konuyla ismi geçmesi dışında bir alakası yok."
"Yeonjun hyung'un babası böyle şeyleri sevmez. Onun sadece derslerine odaklanmasını istiyor. Kimseyle konuşmasına da izin vermiyor."
"Amaan okulda olan bir şeyi nasıl öğrensin ya."
"Oğlunu takip ettiren birinden her şeyi bekleyin hyung."
"Yeonjun'un işi de kolay değil be. Her zaman ders çalışmak çok sıkıcı."
"Bizim aile hep böyle. Benim babamda bana bunu yapmaya çalışıyor ama yapmayacağım." Seungkwan buruk bir tebessüm edip Beomgyu'nun omzuna elini koydu.
"Bu dünyada herkes zorluk yaşar. Önemli olan bunların üstesinden gelmek. Ben sana inanıyorum,her şeyin üstesinden gelebilirsin."
"Sağ ol hyung."
Vernon Seungkwan'a kaş göz yaptığında Seungkwan anlamamış olacak ki sesli bir şekilde konuştu. "Ne?"
"İyi ki kaş göz yaptım"
Beomgyu araya girdi. Bir yandan konuşurken bir yandan da içeceğinin kapağıyla uğraşıyordu. "Yeonjun hyung'un yanına gidecekseniz gidin. Sonuçta o da sizin arkadaşınız."
"İstersen gitmeyiz."
"Hayır,sizden böyle bir şey isteyemem." Seungkwan Beomgyu'nun saçlarını okşayıp yerinden kalktığında Vernonla birlikte oradan uzaklaştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOOGYU
Short StoryBeomgyu Soobin'e uzun zamandır âşıktı. Bir gün ona mesaj attığında Soobin onu Beomgyu'nun kuzeni Yeonjun sanmıştı. +Hyunghyuk Verkwan Seohee [15/06/23] Soogyu #7 Seohee #1 Hyunghyuk #1 Seoho #1 Keonhee #1 Hyungwon #4 Minhyuk #5 [Texting,Düz yazı]