𝙽𝚊𝚎𝚞𝚗'𝚜 𝙸𝚗𝚝𝚛𝚘𝚍𝚞𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗
"𝙷𝚎𝚕𝚕𝚘, 𝙸'𝚖 𝙼𝚘𝚘𝚗 𝙽𝚊𝚎𝚞𝚗, 𝙸'𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚂𝚝𝚊𝚛𝚜𝚑𝚒𝚙 𝙴𝚗𝚝𝚎𝚛𝚝𝚊𝚒𝚗𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝟺 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚊𝚗𝚍..𝟼 𝙼𝚘𝚗𝚝𝚑𝚜.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -"ʜᴇʟʟᴏ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ."
ʙᴏᴛʜ ʜᴏꜱᴛ'ꜱ ɢʀᴇᴇᴛᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴛʀᴀɪɴᴇᴇꜱ ᴡɪᴛʜ ꜱᴍɪʟᴇꜱ.
"ᴛʜᴇ ᴘʀᴏɢʀᴀᴍ, "ᴘʀᴏᴅᴜᴄᴇ 101", ʜᴀꜱ ɢɪᴠᴇɴ ʙɪʀᴛʜ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ʜᴏᴛᴛᴇꜱᴛ ɪᴅᴏʟ ɢʀᴏᴜᴘꜱ, ɪ.ᴏ.ɪ ᴀɴᴅ ᴡᴀɴɴᴀ ᴏɴᴇ, ꜱᴛʀɪᴄᴛʟʏ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ᴠɪᴇᴡᴇʀꜱ ᴘᴀʀᴛɪᴄɪᴘᴀᴛɪᴏɴ.
"ᴛʜᴇ ᴛᴡᴏ ᴏꜰ ᴜꜱ ᴡᴏᴜʟᴅɴ'ᴛ ʙᴇ ʜᴇʀᴇ ɴᴏᴡ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ᴠɪᴇᴡᴇʀꜱ ᴡʜᴏ ᴠᴏᴛᴇᴅ ꜰᴏʀ ᴜꜱ."
"ᴡᴇ'ʀᴇ ᴇxᴄɪᴛᴇᴅ ᴛᴏ ꜰɪɴᴅ ᴏᴜᴛ ᴡʜɪᴄʜ ᴏɴᴇ ᴏꜰ ʏᴏᴜ ᴡɪʟʟ ɢᴇᴛ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ʏᴏᴜʀ ᴘʀᴏꜰᴇꜱꜱɪᴏɴᴀʟ ᴅᴇʙᴜᴛ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ᴛʜᴇ ꜱʜᴏᴡ ʟɪᴋᴇ ᴡᴇ ᴅɪᴅ."
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -"ᴀʟʟ ᴛʀᴀɪɴᴇᴇꜱ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴇᴠᴀʟᴜᴀᴛᴇᴅ 5 ᴛɪᴍᴇꜱ ɪɴ ᴛᴏᴛᴀʟ. ᴇᴠᴇʀʏᴛɪᴍᴇ, ʏᴏᴜʀ ꜱᴄᴏʀᴇ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴅᴇᴄɪᴅᴇᴅ ꜱᴛʀɪᴄᴛʟʏ ʙᴀꜱᴇᴅ ᴏɴ ʜᴏᴡ ᴍᴀɴʏ ᴠᴏᴛᴇꜱ ʏᴏᴜ ɢᴇᴛ ꜰʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ᴠɪᴇᴡᴇʀꜱ."
"ᴀɴᴅ ᴛʜᴏꜱᴇ ᴡɪᴛʜ ʟᴏᴡ ʀᴀɴᴋɪɴɢꜱ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴇʟɪᴍɪɴᴀᴛᴇᴅ."
"ᴛʜᴏꜱᴇ ᴡʜᴏ ᴘᴀꜱꜱ ᴀʟʟ ᴇᴠᴀʟᴜᴀᴛɪᴏɴꜱ ᴀɴᴅ ꜱᴜʀᴠɪᴠᴇ ᴜɴᴛɪʟ ᴛʜᴇ ᴇɴᴅ. ᴛʜᴇʏ'ʟʟ ɢᴇᴛ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ᴛʜᴇɪʀ ᴅᴇʙᴜᴛ ɪɴ ʙᴏᴛʜ ᴋᴏʀᴇᴀ ᴀɴᴅ ᴊᴀᴘᴀɴ."
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
𝙽𝚊𝚎𝚞𝚗'𝚜 𝚆𝚘𝚛𝚍𝚜
"𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚊 𝚋𝚘𝚘𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚒𝚍𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚞𝚜𝚑 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚍𝚎𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚙𝚘𝚝."
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -"ᴛʜɪꜱ ᴄᴏᴍᴘᴇᴛɪᴛɪᴏɴ ɪꜱ ᴍᴏʀᴇ ꜱᴘᴇᴄɪᴀʟ ᴅᴜᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ꜰᴀᴄᴛ ᴛʜᴀᴛ ᴘʀᴏᴅᴜᴄᴇʀꜱ ᴡʜᴏ ʜᴀᴠᴇ ᴘʀᴏᴅᴜᴄᴇᴅ ᴀʟʙᴜᴍꜱ ꜰᴏʀ ᴛᴏᴘ ɪᴅᴏʟꜱ ɪɴ ʙᴏᴛʜ ᴄᴏᴜɴᴛʀɪᴇꜱ ᴡɪʟʟ ᴘᴇʀꜱᴏɴᴀʟʟʏ ᴡᴏʀᴋ ᴏɴ ʏᴏᴜʀ ᴅᴇʙᴜᴛ ᴀʟʙᴜᴍ ᴛʜɪꜱ ᴛɪᴍᴇ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ꜰᴏʀ ʏᴏᴜʀ ɢʟᴏʙᴀʟ ᴘʀᴏᴍᴏᴛɪᴏɴᴀʟ ᴀᴄᴛɪᴠɪᴛᴇꜱ."
"ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴋɴᴏᴡ ᴡʜᴏ ᴛʜᴇʏ ᴀʀᴇ ʀɪɢʜᴛ?"
"ᴀʟʟᴏᴡ ᴍᴇ ᴛᴏ ᴀɴɴᴏᴜɴᴄᴇ ᴛʜᴇᴍ."
( ʜᴀɴ ꜱᴜɴɢ ꜱᴏᴏ ᴀɴᴅ ᴀᴋɪᴍᴏᴛᴏ ʏᴀꜱᴜꜱʜʟ )
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -"ᴛʀᴀɪɴᴇᴇ ᴘᴀʀᴋ ᴊɪᴇᴜɴ, ꜱɪᴛᴛɪɴɢ ᴀᴛ ꜱᴇᴀᴛ ɴᴜᴍʙᴇʀ 12, ᴡʜᴀᴛ ᴋɪɴᴅ ᴏꜰ ꜱᴇᴀᴛ ᴅᴏ ʏᴏᴜ ᴛʜɪɴᴋ ᴛʜᴀᴛ ɪꜱ? ᴡɪʟʟ ᴏɴᴇ ʙᴇ ᴀʙʟᴇ ᴛᴏ ᴅᴇʙᴜᴛ ɪꜰ ᴛʜᴇʏ ᴘʟᴀᴄᴇ 13ᴛʜ?"
"ɴᴏ."
"ᴛʜɪꜱ ʏᴇᴀʀ, ɪᴛ'ʟʟ ʙᴇ ᴅɪꜰꜰᴇʀᴇɴᴛ."
"ꜰʀᴏᴍ ᴘʀᴏᴅᴜᴄᴇ 48, 13 ᴛʀᴀɪɴᴇᴇꜱ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴀʙʟᴇ ᴛᴏ ᴀᴄʜɪᴇᴠᴇ ᴛʜᴇɪʀ ᴅʀᴇᴀᴍ ᴏꜰ ᴅᴇʙᴜᴛɪɴɢ."
"ꜱʜᴀʟʟ ᴡᴇ ɴᴏᴡ ᴀʟʟ ɢʀᴇᴇᴛ ᴛʜᴇ ɴᴀᴛɪᴏɴᴀʟ ᴘʀᴏᴅᴜᴄᴇʀꜱ ᴡʜᴏ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴘʀᴏᴅᴜᴄɪɴɢ ᴀʟʟ ᴏꜰ ʏᴏᴜ ꜰʀᴏᴍ ᴛʜɪꜱ ᴘᴏɪɴᴛ ꜰᴏʀᴡᴀʀᴅ?"
"ʏᴇꜱ!"
"ᴛʜᴇ 96 ᴛʀᴀɪɴᴇᴇꜱ ᴏꜰ ᴘʀᴏᴅᴜᴄᴇ 48, ᴍᴇᴇᴛ ɴᴀᴛɪᴏɴᴀʟ ᴘʀᴏᴅᴜᴄᴇʀꜱ."
"ɴɪᴄᴇ ᴛᴏ ᴍᴇᴇᴛ ʏᴏᴜ ɴᴀᴛɪᴏɴᴀʟ ᴘʀᴏᴅᴜᴄᴇʀꜱ!"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -"ɴᴏᴡ, ᴡᴇ'ʟʟ ɪɴᴛʀᴏᴅᴜᴄᴇ ᴛʜᴇ ᴛʀᴀɪɴɪɴɢ ᴛᴇᴀᴍꜱ ᴛʜᴀᴛ ᴡɪʟʟ ʜᴇᴀᴅ ʏᴏᴜ ᴀʟʟ ᴛᴏᴡᴀʀᴅꜱ ɢʟᴏʙᴀʟ ꜱᴛᴀʀᴅᴏᴍ."
"ᴛʀᴀɪɴᴇʀꜱ, ᴘʟᴇᴀꜱᴇ ᴄᴏᴍᴇ ᴏᴜᴛ!"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -"𝙸𝚝'𝚜 𝙻𝚎𝚎 𝙷𝚘𝚗𝚐 𝙺𝚒!" 𝙽𝚊𝚎𝚞𝚗 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝙺𝚊-𝚑𝚢𝚎𝚘𝚗, 𝚈𝚞𝚓𝚒𝚗, 𝚊𝚗𝚍 𝚆𝚘𝚗-𝚢𝚘𝚞𝚗𝚐.
"𝙽𝚘 𝚠𝚊𝚢!" 𝚈𝚞𝚓𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝙽𝚊𝚎𝚞𝚗 𝚐𝚊𝚜𝚙𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝙺𝚊-𝚑𝚢𝚎𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚆𝚘𝚗-𝚢𝚘𝚞𝚗𝚐 𝚌𝚕𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -"𝙸'𝚖 𝚜𝚘 𝚗𝚎𝚛𝚟𝚘𝚞𝚜." 𝙽𝚊𝚎𝚞𝚗'𝚜 𝚕𝚎𝚐 𝚋𝚘𝚞𝚗𝚌𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚆𝚘𝚗-𝚢𝚘𝚞𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍.
"𝙳𝚘𝚗'𝚝 𝚋𝚎, 𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚍𝚘 𝚒𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚠𝚎 𝚙𝚛𝚊𝚌𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍." 𝙺𝚊-𝚑𝚢𝚎𝚘𝚗𝚐 𝚜𝚑𝚘𝚘𝚔 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍.
"𝙸𝚝'𝚜 𝚆𝚘𝚘𝚕𝚒𝚖 𝚗𝚎𝚡𝚝." 𝚃𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗𝚎𝚎𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚎𝚊𝚌𝚑-𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛."
YOU ARE READING
𝙄𝙕*𝙊𝙉𝙀 13𝙩𝙝 𝙈𝙚𝙢𝙗𝙚𝙧
Fanfic𝐌𝐨𝐨𝐧 𝐍𝐚𝐞𝐮𝐧 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐒𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐊𝐨𝐫𝐞𝐚𝐧 𝐀𝐜𝐭𝐫𝐞𝐬𝐬 𝐌𝐨𝐨𝐧 𝐆𝐚-𝐲𝐨𝐮𝐧𝐠. 𝐒𝐡𝐞'𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐟𝐨𝐫 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐥 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐢𝐧 𝟐𝟎𝟎𝟔. 𝐍𝐚𝐞𝐮𝐧 𝐮𝐬𝐞𝐝 �...