2

7 0 0
                                    

Tentokrát bez prosvítajících paprsků mě vzbudilo uprostřed noci válečná nenávist bohů...zvedla jsem z mé postele hodila na sebe mikinu a oknem vylezla do tmavé a bouřlivé noci ven...nebyla bych to já kdybych nezahučela do zabahněné louže...s protočením očí a velmi tichou nadávkou abych nevzbudila celou ulici jsem se zvedla a měla namířeno na nedalekou skálu kterou jsem od mého příjezdu dost často navštěvovala.
Však na mém místě už někdo seděl a popotahoval kouř s cigarety..z poza stromu jsem šlápla na větev a dotyčný se otočil...rychle jsem se vrátila za strom...srdce mi začalo být protože jsem nechápala jaký blázen kromě mě může jít v půl 3 ráno na procházku si sednout na skálu...kroky byly intenzivnější a já ztuhla jako sloup...
"Víš že bys neměla chodit sama v noci do lesa květinko?" Řekl ten dotyčný s uchechtnutím a já poznala že se předemnou zjevil Caleb.
"Pitomče víš jak jsem se lekla...spíš mi řekni co tady děláš ty?"
"Přemýšlím"
"V noci uprostřed lesa?"
"Myslím že bys to měla chápat když jsi tu tedy pokud neplánuješ nějakou vraždu"
Řekl a zasmál se až jsem se musela usmát taky...po té si všiml mé "nádherné mikiny promočené bahnem a bůh ví čím ještě" a začal si sundavat tu svou přičemž mu mikina vytáhla i tričko a mě se naskytl pohled na jeho potetované tělo..podal mi mikinu kterou jsem ale nepřijala s tím že bude zima jemu....po 5 minutovém dohadování vyhrál a já přijala jeho mikinu a děkovně jsem se usmála a společně s Calebem jsme si šly sednout na okraj skály...ani nevím jak dlouho jsme si povídali protože se nebe z černého temna začalo otvírat do modré barvy a já cítila jak mi hlava upadá na Calebovo rameno a mé víčka dali výpověď........
Probudilo mě klepání...mé víčka se otevřeli a mě spadl pohled na pokoj na můj pokoj...
"Felicity nemůžeš spát každý den do 2 odpoledne"
"vstávám už" zamumlala jsem a v hlavě se mi odehrávalo jestli to byla skutečnost nebo sen.....já....Caleb....skála.....mikina
Po té jsem si všimla že to nebyl sen protože mám stále Calebovu mikinu ale v hlavě mi nesedělo jak jsem se dostala domu...

Píp píp

Popadla jsem mobil a otevřela zprávy
Neznámé číslo:
"Odpoledne se stavím pro mikinu sousedko :D Caleb"
Parkrát jsem zamrkala a v hlavě mi nehrálo kde vzal číslo? Jak ví kde bydlím? On bydlí snad naproti?
Já: budu tě čekat ale budeš mi muset par věci vysvětlit ty stalkere:)

Položila jsem mobil s šla za mamkou.....

Bílé růžeKde žijí příběhy. Začni objevovat