Arkadaşlar öncelikle şu konuya açıklık getirelim herkesin cilt alt tonu vardır ve buda onun sıcak renklere mi yoksa soğuk renklerimi yakın olduğunu gösterir ...
bu olay sarışınım yada esmerim gibi anlaşılmaz PEKİ NEDEN BURAYA YAZACAK KADAR ÖNEMLİ ? cilt alt tonunu öğrenmeniz sayesinde size en çok yakışan ,gözlerinizi parlak gösteren, teninizi canlı gösteren kıyafetler giymenize yardımcı olur .... saç rengizi cilt alt tonunuza göre boyarsanız size acayip çok yakışır
SICAK RENKLER : YEŞİL ,KIRMIZI ,TURUNCU, KAHVERENGİ ,SARI VE BU RENKLERİN TONLARI
SOĞUK RENKLER :MAVİ ,PEMBE ,MOR,YEŞİL VE BU RENKLERİN TONLARI
AÇIKLAMA : ARKADAŞLAR BENİM CİLT ALT TONUM SICAKSA BEN MOR KIYAFET GİYMEYİM Mİ DİYORSANIZ TABİKİ DE AMA SICAKmor GİYİN YANİ KIRMIZIYA YAKIN OLAN MORU KULLANIN GİBİ BUNUN BİR SÜRÜ ÖRNEĞİ VAR . BEN SOĞUK TONSAM SAÇIMI MAVİYEMİ BOYATIYIM DİYORSANIZDA HAYIR SARIYADA BOYATABİLİRSİNİZ AMA SOĞUK SARIYA, MAVİYE YAKIN SARIYA BOYAYIN. SIÇAK VE SOĞUĞA YAKINLIĞI ŞÖYLE AÇIKLAYABİLİRİM BİR YEŞİL DÜŞÜNÜN VE İÇİNE DAHA ÇOK SARI KATARAK SICAKLAŞTIRIN . DİĞER YEŞİLİ İSE MAVİ İLE KARIŞTIRIN VE DAHA SOĞUK BİR YEŞİL ELDE EDİN BUNU EVDEKİ BOYALARLA YAPIN GERÇEKTEN FARK ÇOK FAZLADIR . VE O ZAMaN ANLATMAYA ÇALIŞTIĞIMI DAHA İYİ ANLIYACAKSINIZ ..
CİLT ALT TONU NASIL ANLAŞILIR ? kolunuzdaki damarlara bakın eğer damarlarınız maviyse soğuk cilt alt tonuna sahipsiniz ... eğer damarlarınız yeşilse sıcak cilt alt tonuna sahipsiniz .. ikinci yol ise yüzünüzü soğuk olmayan ılık bir suyla yıkayın yüzünüzü ovalamayın ve havluyla yavaş yavaş ponponlayarak silin sürterek değil yoksa yüzünüzü kızartırsınız. sonra beyaz bir kağıt alın onu yüzünüze yaklaştırıp aynaya bakın eğer yüzünüz kağıdı yaklaştırdığınızda size daha çok kırmızı veya daha çok sarı geliyorsa sıcak cilt alt tonuna sahipsiniz ..yüzünüz daha pembemsi veya mavimsi morumsu gibi görünüyorsa siz soğuk cilt alt tonuna sahipsiniz ...
arkadaşlar emeğe saygı vote lerseniz çok sevinirim ... beğendiyseniz yorum yapın böyle bilgiler gelecektir .... şimdiden teşekkür ederim :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlara Tavsiyeler
Short Storykızlar sizin için ipuçları ve tavsiyeler kolay atıştırmalıklar ve daha çok şey :D