sürpriz

158 12 22
                                    

yawnzzn
hey binnie
ilk dersi asalım mı

chsteve
olur
ne yapacağız

yawnzzn
erkekler tuvaletinde seni bekliyorum o zaman ;)
en sondaki kabinde olurum
okula gelir gelmez sınıfa gitmeden gel

chsteve
tamamdır

...

Soobin Yeonjun'un dediği gibi okula gelir gelmez erkekler tuvaletine gitmişti,etrafta kimseyi göremeyince seslenmeye karar verdi.

"Yeonjun?"
"Burdayım!"

Soobin hızlıca sesin geldiği kabine doğru ilerledi ve açık olan kapıdan içeri girip kapıyı kapattı.

"Günaydın" dedi Yeonjun sessiz bir tınıda Soobin'in dudaklarına hızlı bir öpücük bırakırken
"Günaydın güzelim" Soobin'de Yeonjun gibi hızlı bir öpücük kondurmuştu karşısındaki güzel oğlanın dudaklarına.

Yeonjun hafifçe geri çekildi ve çantasını çıkarıp yere bıraktı,Soobin'de aynı hareketi tekrar ettikten sonra birbirlerine baktılar birkaç boş saniye.Yeonjun telefonunu çıkarıp saatte baktı boş bakışmalardan sonra

"Yedi dakika sonra ders zili çalacak"
"Ama gitmiyoruz değil mi?"
"Ee herhalde,buraya seni çağırmamın bir sebebi de o"
"Diğer sebebin nedir?"
"Sebepler diyelim"
"Merak ettim"
"Yedi dakika sonra öğreneceksin"

Yeonjun sırıttı ona merakla bakan çocuğa doğru.

"Tamam bir sebebini şimdi de öğrenebilirsin"

Yeonjun ellerini yavaşça omuzlarından yola çıkarak uzun boylu olanın ensesine doğru doladı ve birkaç adım geri atıp kendiyle beraber onu da sürüklerken sırtını kabinin duvarına yasladı.

"Dokunuşlarını özledim,onlarsız üşüyor gibiyim"

Soobin ellerini yavaşça ince bele doladı.

"Seni ısıtacağım"

Ardından ikili şehvet ve özlem dolu bir öpüşmenin içine çekildi,dudaklar bir süredir birbirine değme fırsatı yakalayamamıştı ve iki oğlanda bunun acısını çıkarmaya çalışıyor gibiydi.Ufak nefes molaları haricinde ikisininde geri çekilmek gibi bir niyeti yoktu.

Soobin dilini Yeonjun'un alt dudağına sürterek giriş için izin istedi ve Yeonjun ağızını aralayıp dilini Soobin'inkine dolayınca onaylandığını anladı.Yeonjun boğukça öpüşmelerinin arasına inlerken Soobin bütün ufak inlemeleri yutuyordu.

Bu ateşli dakikaların arasına duvar ören şey Soobin'in telefonunun cebinde titremesiydi,ikisi de bunu duydukları için geri çekilmek zorunda kaldılar ve Yeonjun her ne kadar nefes nefese kalmış olsa da dudaklarını büzdü.

"Kim arıyor?"
"Bangchan"

Soobin Yeonjun'un gözlerine doğru baktı 'açmalı mıyım?' diye sorarmışcasına

"Hızlı ol"

Soobin aldığı uyarı ile beraber telefonu açıp kulağına götürdü

"Alo?"
"Soobin nerdesin oğlum sen birazdan ders başlayacak"
"İlk dersi asıyorum ben,tuvaletteyim"
"Bana niye söylemedin amk,geleyim mi"
"Gelme sakın gelme Chan!.."

kendimi kandırdım𖤝YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin