[35]

219 25 1
                                    

ჯიმინისა და ჯონგუკის ჩატი

Jeon_jk :
მძულხარ!

Minnie :
რა?

Jeon_jk :
ეს ყველაფერი შენი ბრალია!

Minnie :
რაზე ლაპარაკობ?
მითხარი რა არის, რომ გამოვასწორო ჩემი შეცდომა...

Jeon_jk :
ამას ვერ გამოასწორებ! გარდა იმისა, რომ წახვალ და აღარ დაბრუნდები!

Minnie :
რა?
რ-რატომ? :(

Jeon_jk :
იმიტომ, რომ შენ დაანგრიეთელი ჩემი ცხოვრება!

Minnie :
მ-მაგრამ მე არაფერი გამიკეთებია...

Jeon_jk :
კი, შენ გააკეთე! შენ შემოხვედი ჩემს ცხოვრებაში მაშინაც კი, როცა ეს მე არ მითხოვია! ჩემი ცხოვრება სრულყოფილი იყო შენს მოსვლამდე! მეგობრებთან ერთად ვმხიარულობდი და არ ვნერვიულობდი, მაგრამ ახლა...შენ გააფუჭე ყველაფერი, ჩემი ტვინი, გული, მეგობრები, ცხოვრება...და მე მძულს ეს! და შენ!

Minnie :
მე ვწუხვარ...

Jeon_jk :
შენი ბოდიში არ მეხმარება მახინჯო ბოზო!

Minnie :
ვიცი. გთხოვ უბრალოდ მითხარი რა ვქნა :(

Jeon_jk :
დატოვე ჩვენი მეგობრების ჩატი და აღარ გაერთო არცერთ ჩვენგანთან ერთად. და აღარასდროს დამიკავშირდე, უბრალოდ თავი დამანებე, უღირსო ნაგავო!

Minnie :
მესმის...ბოდიში რომ ცხოვრება დაგინგრიე და პრობლემები შეგიქმენი...ამიერიდან მარტო დაგტოვებ, თუ ეს გაგაბედნიერებს, მაშინ გავაკეთებ ამას. ყველაფერს გავაკეთებ შენი ბედნიერებისთვის...ოჰ, შენ არ უნდა მითხრა, რომ უღირსი და მახინჯი ვარ, რადგან ეს უკვე ვიცი :)

მადლობა, რომ ჩემთან გულწრფელი იყავი და მეგობრობდი, თუნდაც ეს ძალიან მცირე დრო იყო. ძალიან მომწონხარ... სასიამოვნო იყო შენი გაცნობა.

ნახვამდის ჯეონ ჯონგუკ ♡

ნანახია 19:02 საათზე


~
ჯიმინი საწოლზე ზის, და ტირის თან მუხლები მკერდთან აქვს მიკრობილი. ის თავს ნამდვილად უმწეოდ და უღირსად გრძნობს. მას ეგონა, რომ მან იპოვა მეგობარი ჯონგუკში, ან კიდევ უფრო მეტი, ვიდრე უბრალოდ მეგობარი...ის გრძნობს ღრმა მიჯაჭვულობას ჯონგუკის მიმართ, მაგრამ ახლა მან გული ატკინა და დაულეწა მილიონობით ნამსხვრევებად.

"რ-რა დავაშავე" ისევ ატირდა. "უბრალოდ მინდოდა ვყოფილიყავი ლამაზი და თავი მეგრძნო საყვარლად" ის თავს უფრო დაუცველად, დაშავებულად და გატეხილად გრძნობდა, ვიდრე ოდესმე. "მაგრამ თუ ეს არის ის, რაც მას გააბედნიერებს, მე ვიღებ გადაწყვეტილებას და ვტოვებ მას მარტო..." -ფიქრობდა ჯიმინი.
"შენი ბედნიერება ჩემი პრიორიტეტია" ჩაიბურტყუნა და ისევ ძლიერად ატირდა.

იმ ღამეს მას ტირილში ჩაეძინა, რადგან იცოდა, რომ ხვალ დილით თავს უარესად იგრძნობდა. მაგრამ ის მაინც ვერ იკავებს ცრემლებს...
~

სრულიად ახალი გრძნობა (✓)Where stories live. Discover now