" Ben Lalisa Monabal ile evlenmem!"

109 6 2
                                    

Rose 'nin annesi sabah Lalisa Monabalın ailesinin yanına gitmişti. Kızının resmini göstermişti Lisanın annesine, Lisanın annesi Roseyi beğenmişti. Haftaya düğünleri vardı. Annesi eve varınca Rose çalışıyordu, annesi çok önemli bir şey söylüyeceğini söylemişti Rose hemen eve geldi. Annesi Roseye döndü.

" Kızım bu fakir hayattan sıkıldın ben seni düşündüm,Lalisa ile evleniyorsun."

Rose duydukları karşısında çok şaşırmıştı ağlayarak konuşmaya : " anne ben daha 17 yaşındayım evlenmek istemiyorum hele ki öyle zengin bir züppeyle hiç evlenmek istemiyorum!*
Annesi " bu konu burada kapandı evleniyorsun bir haftaya"
Rose
Ağlamaya devam ediyordu annesine hiçbir şekilde anlamıyordu neden evlenmek zorundaydı ki o fakir hayatını zaten zengin olarak devam etmek için elinden gelen her şeyi yapıyordu.

                    

                   -5 gün sonra-
Rose ile Lisa nın ailesi gelinlik bakmaya gidiyorlardı Rose için en uygun olanı alacaklardı Lalisa'nın ailesi için para önemli değildi en pahalı istemişlerdi roza'nın o sıska bedenini öyle güzel olmuştu ki o gelinlik lise ona tekrardan aşık olmuştu 2 gün sonra düğünleri vardı lise çok mutluydu fakat Rose hiç mutlu değildi.

Lisa Rose'nın kulağına eğilmişti
" Gelinlik bedenin o kadar güzel oldu ki akşam onu çıkarmak için sabırsızlanıyorum."
Rosenin gözleri açılmıştı: "saçmalamayı kes öyle bir şey olmayacak..

Lisa gülmeye başladı "tabii ki de öyle bir şey olacak sen benim karımsın sonuçta."

Rose Elini sıktı "Ben seni gerçek karın değilim bu zoraki bir evlilik bunu aklına sok.."

Lisa: "sinirleniyorum ufaklık"
Lisa ve Rose'un annesi gelinliği aldıktan sonra dükkandan çıktılar.

                      -2 gün sonra -

Rose çok ağlıyordu, gelinliği giydirmiş makyajlarını yapmışlardı 10 dakika sonra düğün başlayacaktı Rose hayatın kaçınılmaz bir döngüsüne giriyordu.

( Burları yazacak fikrim yok o yüzden gerdek gecesine geçiyorum)

Rose yatak odasına adımlamıştı Lisa peşinden geldi.

Rose bir anda yatağın köşesine gitti
" Gelme üzerime!"

Lisa Roseyi kendine çekti ve boynuna gömüldü.

                 !DEVAM EDECEK!

Aşklar devam edecek yarın saat 2-3 gibi diğer bölüm gelir muah.

İki Aşığın Kulesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin