3

946 72 7
                                    

Hayooo yang masih di bawah 18 ngaku kalian
Mau baca ya hmmm
Yang di bawah 18 boleh skip boleh tidak

Happy reading

Neo membanting badan Mark ke ranjang kingsize . Mengunci badan penuh hawa nafsu di dalamnya , aroma feromon mereka bercampuran saling membakar hasrat napsu mereka .

Neo mencium bibir Mark , melumatnya dalam membuat Mark pun membalasnya " akhh ehmm ahpp akhmm ... " Lidah mereka saling memelintir , barisan gigi Mark tak luput dari jangkauan lidahnya , rasanya mulut Mark penuh dengan lidah mereka yang saling menarik satu sama lain.

Neo menjalar menuju telinga Mark , tanganya sendari tadi membuka paksa kemeja Mark hingga terbuka sempurna .

Neo menurunkan lumatannya menuju leher jenjang Mark , menghisap melumatnya dan mengigitnya tanpa mampu .

" Akhemm ehmmm akaahhh " Mark tak tahan lagi rasanya ia sangat ingin menolak perlakukan ini tapi lihat dia dia malah mendorong semakin kuat pergerakan Neo .

Neo mengelus pinggang mulus Mark , dan meremas bokongnya " AKHH P'- EHemm.. "

" How cute your butt my boy... " Neo membisikan tepat di telinga Mark membuat telinganya merasakan geli , perlahan lahan rasa sakit yang dirasakan Mark tadi hilang menjadi rasa haus serta panas akan suatu hal .

Neo menghisap nipple merah muda itu kedua tanganya tak henti henti bermain main dengan bokongnya yang terasa basah " AKHH ehmmm akhh jangan di sana akhhhh shhh ohhh shit- "

Mark melengkungkan badanya semakin memperdalam Neo mengisapnya memainkan nipple dengan lidahnya seperti bayi yang meminta susu " akhhh p' GAK p' aku mau keluar akhh ehmm ahhh akkkhhhh sssshhhh "

Mark cum , cum itu berhasil mengurangi rasa sakitnya untuk sementara waktu .

Suhpp...

Mark kaget ada benda yang seperti masuk kedalam bokongnya kecil namun terasa mengganjal. "Hard mode" ucap Neo .

"akhhh ekhmmm ouhhh uooooihhhh shhhhh p' In... Akh akhh aeummm shittt fuck me shittt akhh "Mark tak tahan lagi untuk cumnya yang kedua kalinya .

Neo mencium perut Mark dan turun ke celana yang sudah berbau manih ini . Neo menurunkan resliting menggunakan mulutnya dan sisanya memaksa untuk di lepas .

Kini Mark sudah tidak menggunakan baju sehelai benangpun . Neo mumulai permainannya , ia memasukan Junior Mark kedalam mulut hingga habis ." P'- p' neoo.... Han-hangat shhh "

Neo menaik turunkan kepalanya dengan tempo pelan , lidahnya tak luput bermain main dengan pangkal junior Mark membuat seluruh badan Mark mengidik dan menegang . " ehmm ohhh ommmmy shhh p'neo... AKHHHH i'm- amm akhh shhh cum cum cumm akhhhh "

Cum Mark tak tertahan lagi ke sekian kalinya kini mulut Neo penuh dengan mani , Neo menahan mani itu di mulutnya lalu menuntun Mark untuk duduk .

Dengan badan lemah tak berdaya lagi ia hanya menurut . Neo mendorong mulut Mark untuk terbuka lebar , Mark membuka mulutnya siap menerima apa yang akan diberikan Neo .

Neo membuang sebagian mani itu di mulut Mark , dengan lumatan Yang semakin memanas . Neo menduduki Mark di pangkuannya .

" P'- aku - aku belum siap.. ini masihhh akhhh ehmmm sahhh sakit piiii akhhh kauuu- "

neomark ✅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang